Pitäisikö joulukinkku vaihtaa vaikka vegaaniseen lanttukasaan.

Anonyymi-ap

Olen miettinyt ihan viisaassa pääkopassani että pitäisi siirtyä ekologisempaan vaihtoehtoon. Haluaisin että sikojen teurastus loppuisi valittömästi koska se satuttaa sikojen sydänystäviä aivan järkyttävällä tavalla. Haluaisin myös että sikojen mielenterveyteen panostettaisiin seuraavassa hallitus ohjelmassa. Tämän takia äänestän Suomen feminististä puoluetta.

10

327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tää ei voi olla tosissaan kirjotettu, täähän on ihan sontaa

• Anonyymi00003

Eihän tässä sonnasta puhuttu, vaan vegaaniseen vaihtoehtoon siirtymisestä!!!

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Eihän tässä sonnasta puhuttu, vaan vegaaniseen vaihtoehtoon siirtymisestä!!!

Ehdottamasi lanttukasa ja "ihan viisaan pääkoppasi" sisältö on sontaa. Ei tarvi tunkea tätä vegaanihippipaskaa ihan kaikkialle, kun meitä normaalejakin ihmisolentoja vielä löytyy.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ehdottamasi lanttukasa ja "ihan viisaan pääkoppasi" sisältö on sontaa. Ei tarvi tunkea tätä vegaanihippipaskaa ihan kaikkialle, kun meitä normaalejakin ihmisolentoja vielä löytyy.

Tarkoitat siis normaaleja fasistisia maapallontuhoajia.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sinäkin kun vähän käyttäisit järkeä käyttäisit saattaisit tajuta, että kaikki meistä ei-retardeista ei olla fasisteja. Tuo nyt vielä Korhosen kauppamuseokin tähän keskusteluun.

• Anonyymi00002

Samaa mieltä. Minun mielestäni tehotuotannolla tuotettu antibioottikinkku. Tuo on yhtä järjetöntä kuin susien tappaminen, eihän se niiden syy ole että niiden täytyy syödä esim lampaita. Mielestäni myös muiden lihatuotteiden siaan voitaisiin käyttää vaikka lanttua tai soijaa ym. Tuo eläinten tehotuotanto on järjetöntä, samoin metsästys koska se tuottaa järjetöntä kipua metsästettävälle eläimelle. Miettikää että sinua ammuttaisiin jollain tussarilla kylkeen ja katsotaan kun juokset useamman sata metriä ja vielä joku v1tun koira jahtaa.

• Anonyymi00005

Sinun pitää antaa äänesi. Avoin Kuhmoinen-ryhmälle. Ne ajaa kaikkien etuja. Myös sikojen.

• Anonyymi00007

Mutta jos he ajavat myös noiden stanan fasististen maapallontuhoajien etuja en missään nimessä!!

• Anonyymi00009

En kannata. Kinkku on hyvää.

• Anonyymi00011

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 97
      1691
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1474
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1397
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      57
      1316
    5. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1288
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      965
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      827
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      771
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      745
    Aihe