Varjojen Kirjanne

Luonnolapsi

Elikkäs minkälaisia Varjojen Kirjoja teillä oikein on..? itsetehty vai kaupasta ostettu..? Pidättekö Varjojen Kirjaanne tarpeellisena ja käytännöllisenä välineenä harjoittaessanne esim. magiaa?

Vastailkaapa

8

1022

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Njeeh

Itsetehty tietty.Se on wiccan henkilökohtainen.

• hmm

tuota noi, minun varjojenkirja on sellainen ihan tavallinen muisti kirja johon yksin kertaisesti rakastuin kaupassa.

• harmaavaris

Omat kirjani ovat kaupasta ostettuja mutta henkilökohtaisesti paranneltuja, eli pyrin ostamaan kirjoja yksivärisillä kansilla ja joko tekemään uudet kannet tai tyydyn koristelemaan muuten vain.

Magian harjoituksessa kirjoja en enää vieressä tarvitse, koska rituaalit muistaa jonkin ajan päästä ulkoa.

• astrada

Elikä mä ostin joskus aikoja sitten muistikirjan kaupasta (siinä on ihan hienot kannet) ja sitten siihen olen täytellyt kaikkea. Oikeastaan se siis on itsetehty.

Mä en kuitenkaan kutsu sitä varjojen kirjaksi, mutta se on tarpeellinen rituaaleissa, sillä joskus ei aina muista kaikkea ja kirjasta löytyy aika paljon jo nykyään tietoa. :)

• shadow

Noita kirjoja on jo useitakin. Yleensä kaupasta ostettu mutta kannet itse koristeltu...
      Käytän rituaaleissakin mukana, usein kirjoitan asioita ylös rituaalin jälkeen.
      Paljon siihen on tietoa jo kertynyt.

• martha

varjojenkirjani ovat aivot.
      pidän niitä erittäin tarpeellisina.

• luminara

Oma varjojenkirjani on halvimmalla mahdollisella tavalla tehty, eli paksu vihko jonka aknnen olen koristellut. Koen varjojen kirjan tarpeelliseksi rituaaleissa ja magiassa. Ja muutenkin se on minulle todella käytännöllinen väline.

• the bosssss

Ite ostin just oman varjojen kirjan. On vielä ihan tyhjä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      46
      2063
    2. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      57
      1819
    3. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      36
      1524
    4. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      32
      1433
    5. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      78
      1228
    6. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      58
      1122
    7. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      186
      962
    8. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      56
      942
    9. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      49
      913
    10. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      24
      894
    Aihe