Varjojen Kirjanne

Luonnolapsi

Elikkäs minkälaisia Varjojen Kirjoja teillä oikein on..? itsetehty vai kaupasta ostettu..? Pidättekö Varjojen Kirjaanne tarpeellisena ja käytännöllisenä välineenä harjoittaessanne esim. magiaa?

Vastailkaapa

8

1060

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Njeeh

Itsetehty tietty.Se on wiccan henkilökohtainen.

• hmm

tuota noi, minun varjojenkirja on sellainen ihan tavallinen muisti kirja johon yksin kertaisesti rakastuin kaupassa.

• harmaavaris

Omat kirjani ovat kaupasta ostettuja mutta henkilökohtaisesti paranneltuja, eli pyrin ostamaan kirjoja yksivärisillä kansilla ja joko tekemään uudet kannet tai tyydyn koristelemaan muuten vain.

Magian harjoituksessa kirjoja en enää vieressä tarvitse, koska rituaalit muistaa jonkin ajan päästä ulkoa.

• astrada

Elikä mä ostin joskus aikoja sitten muistikirjan kaupasta (siinä on ihan hienot kannet) ja sitten siihen olen täytellyt kaikkea. Oikeastaan se siis on itsetehty.

Mä en kuitenkaan kutsu sitä varjojen kirjaksi, mutta se on tarpeellinen rituaaleissa, sillä joskus ei aina muista kaikkea ja kirjasta löytyy aika paljon jo nykyään tietoa. :)

• shadow

Noita kirjoja on jo useitakin. Yleensä kaupasta ostettu mutta kannet itse koristeltu...
      Käytän rituaaleissakin mukana, usein kirjoitan asioita ylös rituaalin jälkeen.
      Paljon siihen on tietoa jo kertynyt.

• martha

varjojenkirjani ovat aivot.
      pidän niitä erittäin tarpeellisina.

• luminara

Oma varjojenkirjani on halvimmalla mahdollisella tavalla tehty, eli paksu vihko jonka aknnen olen koristellut. Koen varjojen kirjan tarpeelliseksi rituaaleissa ja magiassa. Ja muutenkin se on minulle todella käytännöllinen väline.

• the bosssss

Ite ostin just oman varjojen kirjan. On vielä ihan tyhjä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      3188
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      3015
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      49
      2896
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      51
      2440
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      2187
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2071
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1035
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      115
      976
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      950
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      38
      934
    Aihe