parturit ja terveyspalvelut Hämeenlinna / Hämpton

Anonyymi-ap

Olen koko sen ajan eli yli 20 vuotta terveyspalveluissa käydessäni törmännyt sellaiseen "ilmiöön", että parturit Hämeenlinnassa leikkaavat tukkani vastoin ohjeitani, miten sattuu tai vasemmistokielellä "ihan vituiksi".
Viimeksi käydessäni demariparturissa, tämä leikkasi taas pois sellaista tukkaa
edestä sivulta, mikä ei kasva enää takaisin juurikin minulla. Muutenkin käydessäni tällä demariparturilla tukkani on niinsanotusti leikattu vasemmistokielellä "vituiksi" eli leikkaa tukkaa sivuilta eri puolilta eri suuntaan vinoon ja takatukan raja on vinossa eli takatukkani on aina vasemmalle vinoon leikattu.
Joka kerta on ollut samalla tavalla leikattu siellä demariparturissa.

Olen käynyt yli 20 vuotta Hämeenlinnassa terveyspalveluissa ja minulle on kirjoiteltu OMAKANTAAN sellaista,
joka ei pidä paikkaansa ollenkaan tai on ollut vastoin mitä olen sanonut.
Viimeksi kun huomautin kokoomuslaiselle (yli)lääkärille asiasta, toinen (yli)lääkäri alkoi konsultoida tälle kokoomuslaiselle (yli)lääkärille minusta.
Siltä toiselta (yli)lääkäriltä tuli OMAKANTAAN sellaista mikä ei pidä myöskään paikkaansa, oliko hänkin kokoomuksen (yli)lääkäri.

Siis aina kun vetoan / valitan perusteettomasta OMAKANTA-kirjoittelusta, terveyspalvelut alkaa uhkailla minua perusteettomasti.
Edellistä on jatkunut siis yli 20 vuotta ja ihan jatkuvasti.
On määrätty perusteettomia lääkkeitä ja siis lievästi sanottuna kiusattu OMAKANNASSA.
Olen valittanut OMAKANTA-kiusaamisesta potilasasiamiehelle / naiselle, sekään ei auta yhtään.
Nykyään potilasasiamiehelle / naiselle ei voi valittaa tälläisesta OMAKANTA-kiusaamisesta eli hoitaja /lääkäri / ylilääkäri tekee ihan mitä vaan.

Minua ei ole kertaakaan kuunneltu tai uskottu tuona yli 20 vuoden aikana. Kaikki mitä terveyspalvelut on kirjoittanut
on heidän keksimäänsä, minun kertomuksiani ei ole kuultu tai on vääristelty / "laitettu huonoon valoon" mitä sanon.
Kuinka kauan ihminen jaksaa käydä Hämeenlinnan terveyspalveluissa, jos koko ajan kiusataan OMAKANNASSA ??

1

51

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
        Ikävä
        100
        822
      2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        361
        770
      3. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
        Ikävä
        38
        589
      4. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
        Ikävä
        64
        570
      5. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
        Ikävä
        30
        556
      6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
        Ikävä
        46
        550
      7. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
        Ikävä
        66
        536
      8. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
        Kemijärvi
        48
        527
      9. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
        Ikävä
        27
        522
      10. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
        Ikävä
        25
        520
      Aihe