Hei! Osaisiko joku antaa vinkkejä mistä löytäisin kuvasivuja Ranskasta, tyttäreni meni kahdeksi viikoksi Grabbe (onkohan oikein kirjoitettu?) nimiseen paikkaan Nizzan lähelle ja me kotiin jäävät haluaisimme nähdä ja tietää millainen paikka se on? Vinkkejä kiitos!
Missä hyvät kuvasivut Ranskasta
4
684
Vastaukset
- Tietoni
Löysin Wikipediasta vähän aikaa sitten korkearesoluutioisen satelliittikuvan Ranskasta, josta näkyy zoomaamalla maanmuodostus. Se antaa käsityksen seudun kasvillisuudesta ja maastosta, mutta valitettavasti Wikipedia on vaihtanut kuvan pienempään.
Kokeile www.viamichelin.com, jossa voi zoomata pikkukatuihin.
Kokeile myös
http://mapmachine.nationalgeographic.com/mapmachine/viewandcustomize.html?task=getMap&themeId=100&size=l&state=zoomBox&sext=-11.5,35.3,43.2,81.4&iext=-11.5,35.3,43.2,81.4&topten=100,110,p55,p56,p70,p71,p72,p73,p99,101&place=europe&splace=Europe, continent&iplace=Europe, continent&ext=-11.5,35.3,43.2,81.4
ja zoomaa Nizzaan. Tämä on luonnollinen satelliittikuva.
Ole hyvä!
T.I. Ruskeepää- Katopa
Katsopa
maps.google.com
ja laita hakuun vaikkapa Grasse, France. Siitä oikealta ylhäältä sitten nappaa päälle "Satellite", niin zoomaamalla näkee ainakin tuon maaston satelliittikuvasta.
Isommista kaupungeista näkee ihan yksittäiset talotkin - ainakin mitä olen Helsinkiä ja Pariisia katellut.
Täähän toimii näemmä maailmanlaajuisesti - vaikkakin ainakin meilläpäin on kuvat ainakin muutaman vuoden takaa, kun sittemmin on rakennettu aika paljon uutta. - Katopa
Katopa kirjoitti:
Katsopa
maps.google.com
ja laita hakuun vaikkapa Grasse, France. Siitä oikealta ylhäältä sitten nappaa päälle "Satellite", niin zoomaamalla näkee ainakin tuon maaston satelliittikuvasta.
Isommista kaupungeista näkee ihan yksittäiset talotkin - ainakin mitä olen Helsinkiä ja Pariisia katellut.
Täähän toimii näemmä maailmanlaajuisesti - vaikkakin ainakin meilläpäin on kuvat ainakin muutaman vuoden takaa, kun sittemmin on rakennettu aika paljon uutta.Katsoin nyt vasta tarkemmin Helsinkiä, ja siinä näyttää menevän joku resoluutioraja keskellä Helsinkiä. Lauttasaari ja Espoo näkyy talo talolta, mutta Katajanokka ei. Jännään kohtaan sattunut tuommoinen - vai liekö kyseessä joku Santahaminan sotilassalaisuuksien suojelu...
- Mappy
Grabbe vai kenties Grasse? Grabbesta en tiedä mitään, mutta Grasse on tunnettu hajuvesikaupunki, netissä sivuja hurjasti, esim. http://www.ville-grasse.fr/
Googlella löytyy lisää, myös nettikamera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745359Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3111240Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302239- 371639
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510