Missä hyvät kuvasivut Ranskasta

Merja

Hei! Osaisiko joku antaa vinkkejä mistä löytäisin kuvasivuja Ranskasta, tyttäreni meni kahdeksi viikoksi Grabbe (onkohan oikein kirjoitettu?) nimiseen paikkaan Nizzan lähelle ja me kotiin jäävät haluaisimme nähdä ja tietää millainen paikka se on? Vinkkejä kiitos!

4

658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietoni

      Löysin Wikipediasta vähän aikaa sitten korkearesoluutioisen satelliittikuvan Ranskasta, josta näkyy zoomaamalla maanmuodostus. Se antaa käsityksen seudun kasvillisuudesta ja maastosta, mutta valitettavasti Wikipedia on vaihtanut kuvan pienempään.

      Kokeile www.viamichelin.com, jossa voi zoomata pikkukatuihin.

      Kokeile myös

      http://mapmachine.nationalgeographic.com/mapmachine/viewandcustomize.html?task=getMap&themeId=100&size=l&state=zoomBox&sext=-11.5,35.3,43.2,81.4&iext=-11.5,35.3,43.2,81.4&topten=100,110,p55,p56,p70,p71,p72,p73,p99,101&place=europe&splace=Europe, continent&iplace=Europe, continent&ext=-11.5,35.3,43.2,81.4

      ja zoomaa Nizzaan. Tämä on luonnollinen satelliittikuva.

      Ole hyvä!

      T.I. Ruskeepää

      • Katopa

        Katsopa

        maps.google.com

        ja laita hakuun vaikkapa Grasse, France. Siitä oikealta ylhäältä sitten nappaa päälle "Satellite", niin zoomaamalla näkee ainakin tuon maaston satelliittikuvasta.

        Isommista kaupungeista näkee ihan yksittäiset talotkin - ainakin mitä olen Helsinkiä ja Pariisia katellut.

        Täähän toimii näemmä maailmanlaajuisesti - vaikkakin ainakin meilläpäin on kuvat ainakin muutaman vuoden takaa, kun sittemmin on rakennettu aika paljon uutta.


      • Katopa
        Katopa kirjoitti:

        Katsopa

        maps.google.com

        ja laita hakuun vaikkapa Grasse, France. Siitä oikealta ylhäältä sitten nappaa päälle "Satellite", niin zoomaamalla näkee ainakin tuon maaston satelliittikuvasta.

        Isommista kaupungeista näkee ihan yksittäiset talotkin - ainakin mitä olen Helsinkiä ja Pariisia katellut.

        Täähän toimii näemmä maailmanlaajuisesti - vaikkakin ainakin meilläpäin on kuvat ainakin muutaman vuoden takaa, kun sittemmin on rakennettu aika paljon uutta.

        Katsoin nyt vasta tarkemmin Helsinkiä, ja siinä näyttää menevän joku resoluutioraja keskellä Helsinkiä. Lauttasaari ja Espoo näkyy talo talolta, mutta Katajanokka ei. Jännään kohtaan sattunut tuommoinen - vai liekö kyseessä joku Santahaminan sotilassalaisuuksien suojelu...


    • Mappy

      Grabbe vai kenties Grasse? Grabbesta en tiedä mitään, mutta Grasse on tunnettu hajuvesikaupunki, netissä sivuja hurjasti, esim. http://www.ville-grasse.fr/

      Googlella löytyy lisää, myös nettikamera.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      182
      1757
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      60
      1230
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      56
      976
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      75
      861
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      136
      841
    6. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      42
      827
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      778
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      72
      710
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      709
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      320
      668
    Aihe