Nyt pari kuukautta sitten oltiin perheen kanssa lomalla ja thaimaassa phuketissa ja joka ilta salin jälkeen lähdin käymään kaupassa ostamassa alkoholia ja join kaiken matkalla takaisin hotellille mutta viimeinen ilta erottui toisistaan sillee et olin puolikas viinapullo kädessä kävelemäs takas hotellil siin hotelli ees on ranta mut sellane isotie vaa välis nii ku olin siin kohal mun viereen pysähtyi joku suunnilleen mun ikäinen tosi tosi kaunis ja hyvät muodot omaava erooppalainen nainen skootterilla eli noin 17-20v hän kehui kuinka komea olen ja veti kädestäni pitäen minut rannalle siinä hän alkoi riisutua keskellä karon beach rantaa pyysi että menen makuulle ranta tuolille ja menin hän veti housuni alas ja alkoi kosketella ihan kivikovaa kulliani ja antoi samalla minun koskea hänen isoja tissejään hän imi minua noin 2 minuuttia jonka jälkeen kysyin voinko nuolla hänen pilluaan hän suostui vaihdoimme paikkaa hän meni makuulleen rantatuolille haarat auki ja vedin hänen stringit pois jaloista hänellä oli posliini pillu ihan märkä ja todella kireän näköinen aloin nuolla sitä ja nuolinkin aika kauan ehkä noin 3 minuuttia kunnes hän sai kunnon orgasmin jalat oikein tärisi ja kaikkea tämän jälkeen hän nousi seisomaan ja laittoi minut makuulle siihen rantatuolille ja ensin laittoi kortsun kulliini jonka jälkeen tunki sen hänen todella todella tiukkaan pilluunsa siinä kyllä kesti että sain mahtumaan sisään mutta lopulta se meni ja tämä tyttö alkoi hyppiä päälläni hän piti todella paljon ääntä ja pyysin että olisi vähän hiljempaa kun siinä parin kymmenen metrin päässä huomasin pilkkopimeällä rannalla kuinka jotkut nuoret kävelee puhelimen lamppu päällä ohi jatkoimme mutta vaihdettuamme asentoa annoin hänelle takaapäin mutta en kauaa ehtinyt kun tulin otin kortsun pois ja nousimme molemmat ylös puettiin vaatteet hän antoi ison suukon vielä ja antoi snp ja viestittelemme päivittäin hän oli latviasta myös perheen kanssa lomalla en nähnyt enää loppuloman aikana mutta saan vieläkin todella kuumia kuvia häneltä
Thaimaan rannalla
3
4220
Vastaukset
- Anonyymi00001
Good for you...
- Anonyymi00004
Luulis että oot 10 ton kieliopin/kirjoitustaidon jälkeen…
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724294Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003740Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363429- 513010
- 402498
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182429Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222202- 231836
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141625Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331612