Onko olemassa suositusmittaa kuivauskaapin korkeudeksi vai laitetaako kaapit seinälle ihan miten vaan, kyse on allaskaapin ja kuivauskaapin välistä.
sopiva allas- ja kuivauskaapin väli?
4
663
Vastaukset
- yläreunat tasan
niin se väli tulee oikein automaattisesti.
- peukku68
jaq nykyään taitaa olla 445mm, tosin riippuu pöytätasosta sun muusta..
laittaisin kuitenkin itselleni sopivalle korkeudelle jos pystyy vaikuttamaan. monasti tiskipöytä/työpöytä on liian korkealla suomalaiselle keskimitalle ja kaapin ylähyllyt käyttämättä kun niihin ei ylety.. mitoitus lienee keskieurooppalaista perua ja siellä emännän korkokopottimet vaikuttaa korkeuteen...
meillä kun tuota pituutta ei hellahallituksella liiemmin ole hoidettiin hommaa ottamalla kalusteisiin matalimmat jalat nitä saatavilla. nykyisillä kodinkoneilla kun ei tarvita sitä korkeaa sokkelia.. - Alli
Keittiön tekijät suosittavat tuota 50 cm välitilan kooksi. Siihen mahtuu näppärästi myös valolista ilman, että tulee ahtaan tuntuista. Itse laitan vieläkin ilmavamman työtason tärkeimmille työskentelypaikoille. Mutta sivummalla voi hyvin riittää jopa 45 cm.
Mittaile itselläsi, eli kokeile. Mutta kun asuntoa myyt, niin standardit on ehkä hyvä olla huomioitu.- Anonyymi
50-55cm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1803241Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732121Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii441979- 411941
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321461Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931231- 541193
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3841071Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114993- 42817