Mistä tietää että on bi tai lesbo?
Te selkeästi naisista pitävät, aiheuttaako hyvännäköisen naisen kuva jonkinlaisen fyysisen reaktion joskus? Minkälaisen? Kokemuksia. Olen enemmän hitaasti lämpiävää tyyppiä niin vaikea arvioida. Treffannut noin kymmenkunta naista, mutta ei oo napannut kukaan, onko normaali kokemus wlw-deittailussa?
Mistä tietää
5
403
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Kysymys oli aikuisille naisille, jotka eivät ajattele vain alapäällään/ole hyperseksuaalisia.
- Anonyymi00002
Joss seisoo kun itsetutkiskeelee itseään löytää kyllä asiaan vastauksen. Itselläni alkoi seisomaan kun miettisin erästä ystävääni joka on Gay. Hänellä on hyvä vartalo ja turvallinen vanha tuttuni. Jonka oon nähdyt alasti nuorempana pukuhuoneessa.
- Anonyymi00003
Minulla alkaa seisoon, kun katson miesten välistä
sex, kiinnostaa hetero sex seisoo myöskin?
- Anonyymi00007
Oliko asiallisia naisten vastauksia tarjolla?
- Anonyymi00008
Minusta sinä kyllä tiedät sisimmässäsi sen itse parhaiten.
Minussa ei niinkään tuu reaktiota pelkästään "hyvännäköisistä naisista", jos katson kuvaa, vaan tarvitsen kokonaisemman kuvan ihmisestä, kuin ulkokuori. Tai siis, kun minusta kauneus on jotain enemmänkin sisäistä tai energeettistä, ehkä jotakin miten kantaa itseään ja kohtelee muita tai miten on vuorovaikutuksessa ympäristön kanssa. Mutta, jos katson esimerkiksi jossakin elokuvassa jotakin kohtausta lämpimien naisten välisestä seksistä, niin varmasti vaikuttaa itseeni kiihottavasti.
Jos tarkoitat "fyysisellä reaktiolla" kiihottumista, niin sinuna en olisi huolissaan, jos joku treffikumppani ei tunnu siltä ekoilla treffeillä. Tsemppiä. Eiköhän ne asiat vielä aukene ja tunteet myös 😊
-Fructus-83
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS1192940Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.161061Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63883Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke51836- 52799
- 47684
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍79655- 80626
- 50625
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35614