Mistä tietää että on bi tai lesbo?
Te selkeästi naisista pitävät, aiheuttaako hyvännäköisen naisen kuva jonkinlaisen fyysisen reaktion joskus? Minkälaisen? Kokemuksia. Olen enemmän hitaasti lämpiävää tyyppiä niin vaikea arvioida. Treffannut noin kymmenkunta naista, mutta ei oo napannut kukaan, onko normaali kokemus wlw-deittailussa?
Mistä tietää
Anonyymi-ap
4
249
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kysymys oli aikuisille naisille, jotka eivät ajattele vain alapäällään/ole hyperseksuaalisia.
- Anonyymi00002
Joss seisoo kun itsetutkiskeelee itseään löytää kyllä asiaan vastauksen. Itselläni alkoi seisomaan kun miettisin erästä ystävääni joka on Gay. Hänellä on hyvä vartalo ja turvallinen vanha tuttuni. Jonka oon nähdyt alasti nuorempana pukuhuoneessa.
- Anonyymi00003
Minulla alkaa seisoon, kun katson miesten välistä
sex, kiinnostaa hetero sex seisoo myöskin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411461
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756