Mistä tietää että on bi tai lesbo?
Te selkeästi naisista pitävät, aiheuttaako hyvännäköisen naisen kuva jonkinlaisen fyysisen reaktion joskus? Minkälaisen? Kokemuksia. Olen enemmän hitaasti lämpiävää tyyppiä niin vaikea arvioida. Treffannut noin kymmenkunta naista, mutta ei oo napannut kukaan, onko normaali kokemus wlw-deittailussa?
Mistä tietää
5
367
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Kysymys oli aikuisille naisille, jotka eivät ajattele vain alapäällään/ole hyperseksuaalisia.
- Anonyymi00002
Joss seisoo kun itsetutkiskeelee itseään löytää kyllä asiaan vastauksen. Itselläni alkoi seisomaan kun miettisin erästä ystävääni joka on Gay. Hänellä on hyvä vartalo ja turvallinen vanha tuttuni. Jonka oon nähdyt alasti nuorempana pukuhuoneessa.
- Anonyymi00003
Minulla alkaa seisoon, kun katson miesten välistä
sex, kiinnostaa hetero sex seisoo myöskin?
- Anonyymi00007
Oliko asiallisia naisten vastauksia tarjolla?
- Anonyymi00008
Minusta sinä kyllä tiedät sisimmässäsi sen itse parhaiten.
Minussa ei niinkään tuu reaktiota pelkästään "hyvännäköisistä naisista", jos katson kuvaa, vaan tarvitsen kokonaisemman kuvan ihmisestä, kuin ulkokuori. Tai siis, kun minusta kauneus on jotain enemmänkin sisäistä tai energeettistä, ehkä jotakin miten kantaa itseään ja kohtelee muita tai miten on vuorovaikutuksessa ympäristön kanssa. Mutta, jos katson esimerkiksi jossakin elokuvassa jotakin kohtausta lämpimien naisten välisestä seksistä, niin varmasti vaikuttaa itseeni kiihottavasti.
Jos tarkoitat "fyysisellä reaktiolla" kiihottumista, niin sinuna en olisi huolissaan, jos joku treffikumppani ei tunnu siltä ekoilla treffeillä. Tsemppiä. Eiköhän ne asiat vielä aukene ja tunteet myös 😊
-Fructus-83
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6491394- 1121325
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta198909Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.324860Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä227796- 58713
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175671Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht232667Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88620Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21581