Kenenkä mielestä susi on edelleenkin erittäin uhanalainen, vaikka susikanta on yli viisisataa yksilöä käsittävä populaatio?
Suden uhanalaisuus Suomessa
8
99
Vastaukset
- Anonyymi00001
Susi kanta maailmanlaajuisesti on noin miljoona yksilöä. Vihreät voisikin siis vastata millä perusteella se on "uhanalainen", koska sitä ei edes maailmanlaajuisesti ole ilmoitettu uhanalaiseksi? Toisaalta tähänhän on jo totuttu, että uhanalaisuusluokituksia muuttelemalla pyritään yleisestäkin tekemään uhanalaisia. Esimerkiksi metsätalousvastaisuuden symboli hömötiainen on luokiteltu nykyään "uhanalaiseksi", vaikka kanta käsittää puolitoistamiljoonaa paria. Samaan syssyyn toinen laji saatetaan lukea elinvoimaiseksi 10 000 yksilön perusteellakin mikäli kyseinen laji ei ole sovelias joko metsätalous tai metsästys vastaiseen ideologiaan.
- Anonyymi00004
Mite toimin huomenna jos olen pöllimettässä ja vastassa on vihreä ja mite jatkossa toimitaan hömötiasen kohalta kysyypi toineen persu
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mite toimin huomenna jos olen pöllimettässä ja vastassa on vihreä ja mite jatkossa toimitaan hömötiasen kohalta kysyypi toineen persu
Lopetat sahaamisen välittömästi,ja ennenkaikkea muista antaa ruokaa hömötiaselle.🫡🫡🫡🫡
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Lopetat sahaamisen välittömästi,ja ennenkaikkea muista antaa ruokaa hömötiaselle.🫡🫡🫡🫡
Lopeta metsätyöt ja laita talipallo ja raaka suolaton kinkunläskiköntti narulla puun oksaan roikkumaan, että on tintille evästä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Lopeta metsätyöt ja laita talipallo ja raaka suolaton kinkunläskiköntti narulla puun oksaan roikkumaan, että on tintille evästä.
Tintin evväät täytyy laittaa niin ylös, ettei mahdollisesti paikalle lönkytellyt susi yllä niihin. Ja suselle kuula kalhoon.
- Anonyymi00003
Kun se lisääntyy heikommin, kuin Saimaan norppa.
- Anonyymi00008UUSI
Perustele miten susi lisääntyy heikommin kuin saimaannorppa?
- Anonyymi00009UUSI
Suomen metsästysseurat salametsästävät susia ilves ja kettujahtien yhteydessä. Pohjoissavossa yleistä lapinlahti ,kiuruvesi . Viranomaiset osallistuvat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1144422Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572528Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?791657Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21843
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 39802
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789- 62768