Minä olen syntinen saatanan kurja

Anonyymi-ap

Minä en ole itsessäni yhtään mitään. Olen

viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston. (Ilm. 3:17)

En kyllä muista milloin ja mitä syntiä olen tehnyt, mutta kurja syntinen minä olen ja tarvitsen Jumalan armoa.

Olen nuhdellut, varoittanut ja kehottanut muita jo yli 20 vuotta. Kristus minussa, en minä itse.

Enkö vain olekin nöyrä? Kuka muu voi tuntea oman kurjuutensa kuin hengellinen ihminen!

43

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hyvin sinä tekeydyt nöyräksi ja hengelliseksi, vaikka olet ylpeä ja lihallinen. Mutta jäät kiinni, koska tuo temppusi ja sinut tunnetaan.

• Anonyymi00002

Hyvin sinä näyttelet ja matkit hengellistä ihmistä, mutta sinut ja temppusi tunnetaan. Jäät aina kiinni. Mutta ethän voi sitä ymmärtää, koska se olisi tutkisteltava hengellisesti ja ilman Pyhää Henkeä et voi sitä tehdä.

Ei auta vaikka menisit päiväksi Herran eteen. Hänen ääntään et kuule. Pidät omia ajatuksiasi Herran puheena sinulle. Mutta meitä hengellisiä sinä et hämää. 😀

• Anonyymi00017

"Ei auta vaikka menisit päiväksi Herran eteen. Hänen ääntään et kuule. Pidät omia ajatuksiasi Herran puheena sinulle."

No näinhän se toimii käytännössä juuri uskiksilla. Jos alkavat ääniä kuulla, niin toimitetaan hoitoon ja pillereillä äänet lakkaa.

• Anonyymi00003

Minä uskon muumipeikkoon. Harmittaa vaan kun hänellä on jatkuva ummetus.

• Anonyymi00004

Omalla syntikurjuudellaan rehentelevä ei ole oikealla tiellä.

• Anonyymi00005

Eikö Paavali sanonut olevansa syntisistä suurin?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Eikö Paavali sanonut olevansa syntisistä suurin?

Kyllä, mutta hän viittasi sillä menneeseen elämäänsä seurakunnan vainoojana.

• Anonyymi00007

Syntikurjuudella kehuskelu on tekopyhää.

• Anonyymi00008

Jaa jaa. Minä taas puolestani en syntiä tee niin ei tarvitse mitään katuakaan.

• Anonyymi00009

Sinä olet vanhurskas.

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Sinä olet vanhurskas.

Sinä olet vanhus. 👳‍♂️

• Anonyymi00010

Teeskentelijä kyllä paljastuu pyhien seurassa ennen pitkää niin kuin se yksikin Vesa! Ei auta syntiseksi tekeytyminen ja oman itsensä vähättely. Tekopyhä nöyristelee, mutta on ylpeä.

• Anonyymi00013

Voi voi sentään,että olet katkera ja vihainen !

Sellaiseensko Herra sinua johtaa ja kehoittaa ?

Vai Rakkauteen ?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Vai Rakkauteen ?

En ole katkera ja vihainen. Puhun totuuuden ja toimen sanoja, mitä Herra kehottaa. Paljastan suden lampaan vaatteissa. Narsistin.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Vai Rakkauteen ?

Et tule kenenkään kanssa toimeen. Hyökkäät kaikkien kimppuun. Kehut miten hengellinen olet ja haukut toiset lihallisiksi, joilla ei ole edes vähäistä hengellistä ymmärrystä.

Olet paisunut.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Et tule kenenkään kanssa toimeen. Hyökkäät kaikkien kimppuun. Kehut miten hengellinen olet ja haukut toiset lihallisiksi, joilla ei ole edes vähäistä hengellistä ymmärrystä.

Olet paisunut.

Onko tosiaan henkilö, joka ei tule toimeen kenenkään kanssa? Olen vain yhden tavannut. Se oli Paavolan porukoissa. Aivan karmea tyyppi. Narsisti.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Onko tosiaan henkilö, joka ei tule toimeen kenenkään kanssa? Olen vain yhden tavannut. Se oli Paavolan porukoissa. Aivan karmea tyyppi. Narsisti.

Sama tyyppi. Kirjoitti nikillä vr62. Nykyään anonyymi. Helppo tunnistaa tyylistä.

Haukkuu muut ja kerskaa omalla hengellisellä ymmärryksellään.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00016 kirjoitti:

En ole katkera ja vihainen. Puhun totuuuden ja toimen sanoja, mitä Herra kehottaa. Paljastan suden lampaan vaatteissa. Narsistin.

Voi ihmisparka. Puhut sitä mitä itse rakentamasi herra kehottaa.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Voi ihmisparka. Puhut sitä mitä itse rakentamasi herra kehottaa.

Minä en luule omia ajatuksiani Herran puheeksi niin kuin sinä.

• Anonyymi00011

Hyvin sinä nöyristelet, mutta paljastut aina. Hengelliseksi tekeytyminen ei auta.

• Anonyymi00012

Sinä varmaan olet syntinen kuten toteatkin. Minä taas olen sivistynyt.

• Anonyymi00014

Se on oma valinta, mikä on suhteesi Jeesukseen. Oletko sovinnossa vai et. Sitä ei voi kukaan toinen saada aikaan.

• Anonyymi00015

Kannattaa sanoa olevansa synnitön, niin kukaan ei silloin herjaa.

Eikä kannata homoutta eikä kansanmurhia, niin ei kukaan voi mistään syyttää.

• Anonyymi00032

Et ole herjaamisen arvoinen. Nauraa sinulle voi reippaasti.

• Anonyymi00018

Jeesus oli kaikistas syntisitä synnillisin.

• Anonyymi00019

Tästä kyllä puuttuu tuo saatana.

14 Ja Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Amen, se uskollinen ja totinen todistaja, Jumalan luomakunnan alku:
      15 Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä palava; oi, jospa olisit kylmä tai palava!
      16 Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos.
      17 Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston.
      18 Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit.
      19 Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus.

• Anonyymi00021

Kyseessä oli seurakunta, ei yksittäinen uskova. Laodekean seurakunta oli mukautunut tämän maailman menon mukaan, maallistunut seurakunta. Älä pue yllesi vaatetta, joka on kudottu kahdenlaisista langoista, villaisista ja pellavaisista sekaisin. Pellavaista vaatetta käytettiin kuumalla ilmalla ja villaa kylmällä.

• Anonyymi00033

"Tästä kyllä puuttuu tuo saatana."

Kuka herraansa herjaisi.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Kyseessä oli seurakunta, ei yksittäinen uskova. Laodekean seurakunta oli mukautunut tämän maailman menon mukaan, maallistunut seurakunta. Älä pue yllesi vaatetta, joka on kudottu kahdenlaisista langoista, villaisista ja pellavaisista sekaisin. Pellavaista vaatetta käytettiin kuumalla ilmalla ja villaa kylmällä.

Mistä seurakunta koostuu? Yksittäisistä ihmisistä, jotka elivät kuten tekstissä kerrotaan.

• Anonyymi00024

Pyhä ja valittu ei kerskaa synneistään.

• Anonyymi00025

Toisten synneistä kyllä saattaa pitää hyväkin huolta, oikein mässäillä niillä ja tuoda ne hekumoisen esille.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Toisten synneistä kyllä saattaa pitää hyväkin huolta, oikein mässäillä niillä ja tuoda ne hekumoisen esille.

Syntiä tekevää tulee nuhdella julkisesti, jotta muut pelkäisivät.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

5:20 Syntiä tekeviä nuhtele kaikkien kuullen, että muutkin pelkäisivät. 1. Tim.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

5:20 Syntiä tekeviä nuhtele kaikkien kuullen, että muutkin pelkäisivät. 1. Tim.

Eikös kaikki sitten olekaan syntiä tekeviä vai tuleeko ihan kaikkia syntiä tekeviä nuhdella kun jonkin synnin tekevät?

Se nuhdelluksi tulemisen pelko syntyy siitä että kaikki sen kuulevatettä aha tuota nihdellaan, toivottavasti itse en jää kiinni omista synneistäni, jotten joudu julkisen nuhtelun kohteeksi? Vai mistä se pelko syntyy?

Ainakaan jumalattomat ovat aika paatuneita eivätkä piilottele synnintekojaan vaan esittelevät niitä esim. tatuointeja demonisen rumiksi tatuoiduilla naamoillaan.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Säälivät lähinnä "nuhtelijaa", joka paljastaa samalla oman syntinsä.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Säälivät lähinnä "nuhtelijaa", joka paljastaa samalla oman syntinsä.

Miten niin? Ei nuhtelu ole syntiä!

• Anonyymi00028

Voi voi. Minä en.
      Olenhan aivan uskomaton.

• Anonyymi00030

Paavali tarkoittaa oman seurakunnan väkeä, ei yleistä kadulla huutelua tai nettissä irvalua.

Hyvä nuhdella jos menee älyttöämän lakihenkiseksi.

Siitähän Paavalikin nuhteli.

• Anonyymi00038

No nyt on nöyrää! Nöyrää ja hengellistä.

Tuohon kun vielä mollaa muiden hengellistä ymmärryksen puutetta, niin on Jeesuksesta seuraava arvossa.

• Liha puhuu.🥩

• Anonyymi00039

Tässä maailmassa elää kahdenlaisia ihmisiä.

1. Syntisiä hengellisesti kuolleita ihmisiä.
      2. Vanhurskaita ja pyhiä hengellisesti eläviä ihmisiä.

Jokainen meistä kuuluu jompaan kumpaan ryhmään.

Syntiset ihmiset ovat ensimmäisen Aadamin luonnolliset jälkeläiset.
      Vanhurskaat ja pyhät ovat Toisen ja viimeisen Aadamin hengelliset jälkeläiset.

Kumman jälkeläinen sinä olet?

1 Kor 15:45-49 "Onhan kirjoitettu: ”Ensimmäisestä ihmisestä,
      Aadamista, tuli elävä sielu.” Viimeisestä Aadamista tuli eläväksi
      tekevä henki. Ensimmäisenä ei siis ollut hengellinen vaan sielullinen,
      vasta sitten tulee hengellinen. Ensimmäinen ihminen oli maasta
      ja maallinen. Toinen ihminen on taivaasta. Millainen maallinen oli,
      sellaisia ovat maalliset. Millainen taivaallinen on, sellaisia ovat
      myös taivaalliset. Ja niin kuin meissä on ollut maallisen kuva,
      niin meissä tulee olemaan myös taivaallisen kuva." RK

https://www.jumala-kanssamme.se/439641483/439637564

Mvh J - K

• Anonyymi00040

käyhän sinä aloittaja- niiiiiiin kurja ja alaston ulkona kävelemässä, mutta pistä kuitenkin ulkovaatteet, muutoin kurjuutesi vielä lisääntyy ja kikki jäätyy, sekä tipahtaa matkalle.

• Anonyymi00041

On nöyristelevä ylpeä ihminen tuollainen. Ihan kuin vr62 !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      296
      8481
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      194
      4637
    3. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      30
      2967
    4. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      195
      2614
    5. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      117
      2194
    6. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      51
      1736
    7. Maailman laiskin eläin: persu

Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s
      Maailman menoa
      67
      1693
    8. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      58
      1678
    9. Minneapolisin tapauksesta hyvä video

Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh
      Maailman menoa
      348
      1347
    10. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      170
      1344
    Aihe