Olen ainut kainuulainen joka on venäjämielinen. Olen ollut kauan ennen ukrainan sotaa. En äänestä mitään edes perussuomalaisia koska he eivät ole venäjämielisiä vaan natseja
Tuen venäjää
21
190
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voisin mennä mielelläni naimisiin venäläisen naisen kanssa ovat kuumia ❤️ ja parempia kuin suomalaiset natsi persut ja suvakki vassarit jotka raivoaa joka asiasta
- Anonyymi00002
Venakot toki tietää, että vitttu n muutakin kuin kusemista varten.
Muuta Venäjälle, kun se kerran on ihanneyhteiskuntasi. Mitä sinä täällä Suomessa kärvistelet? Ehkä pääset mukaan Venäjän hyökkäyssotaankin miinanpolkijaksi.
- Anonyymi00005
Niin joutuko Turtiainen minnekkään. Täysi valehtelijalin sinäkin. Ja koko suomen media ja eduskunta. Täällä joutuu eri mieltä olevat vainon kohteeksi
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niin joutuko Turtiainen minnekkään. Täysi valehtelijalin sinäkin. Ja koko suomen media ja eduskunta. Täällä joutuu eri mieltä olevat vainon kohteeksi
Mielestäsi vainoa on se, että joku ei ole kanssasi samaa mieltä ja kritisoi mielipidettäsi? Kerro miten Anoa on vainottu Suomessa? Ei minusta mitenkään. Venäjällä toisinajattelijat myrkytetään, tai he tippuvat ikkunasta.
Lehdet ovat Suomessa tarjonneet Anolle väylän tuoda esiin mielipiteitään. Ongelma on se, että häntä ei Suomessa palvota ja huudeta hoosiannaa, vaan pidetään lähinnä Putinin juoksupoikana ja oman pesän likaajana, mitä hän onkin.
- Anonyymi00004
Onneksi olkoon valinnasta ja siitä, että mietit montako vastausta saat provoosi.
- Anonyymi00006
Minä kerroi totuuden siinä ei ole mitään Provoa. Tämän takia en ystävysty suomalaisten kanssa. Eivät osaa muutakuin vihata kaikkia ja erimieltä.olevia
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minä kerroi totuuden siinä ei ole mitään Provoa. Tämän takia en ystävysty suomalaisten kanssa. Eivät osaa muutakuin vihata kaikkia ja erimieltä.olevia
Hyvin olet sisäistänyt pravdan "totuuden".
- Anonyymi00007
Suomessa globalistit puolueet räyhäävät keskenään vaikka teillä on sama agenda kaikilla puolueilla EU globalismi siksi en äänestäkää ketään teitä en vassareita ja en persuja enkä mitään muutakaan. Media on aivopessyt lähes kaikki suomalaiset mutta minua ei ole onnistunut eikä muita 30% ihmistä aivopesemään. Tuo vale media vie teitä hölmöjä 6-0
- Anonyymi00009
Niin . onhan se kauhiaa kun rakensivat esteeksi aidankin ettei kaikki karkaisi naapuriin , paratiisiin ....
- Anonyymi00010
Pitää itsekin todennäköisesti hakea turvapaikkaa Venäjältä kun täällä vainotaan eri mieltä olevia. Belgraden kautta pääsis. Ankeita ihmiset suomessa. En mene naimisiin ikinä suomalaisen naisen kanssa vaikka olen itse puoliksi vain suomalainen etnisyys. Täältä kun ei köyhä ja mielisairas löydä puolisoa
- Anonyymi00011
Onnea vaan sinulle Venäjäsi kanssa. Tässä Venäjästä venäläisen Mihail Siskinin näkemys: ”Neljäsosa maan asukkaista on joko itse ollut vangittuna tai joku perheenjäsen on joutunut telkien taakse. Vankilan käyttäytymistapojen vaikutus nuoriin on suuri, eikä vartijoita perheineen sovi unohtaa. Tuoreimmat saatavilla olevat tilastot osoittavat, että vankilajärjestelmän palveluksessa on lähes 400 000 henkeä. Rikollisten käyttämä slangi, rikollinen alakulttuuri ja vankilamoraalin normatiivinen voima vaikuttavat nykyvenäläiseen yhteiskuntaan niin vahvasti, että niitä voi pitää sen perustana. Vankila tuntee vain yhden lain ~voiman ja väkivallan. Sen kirjoittamattoman lain mukaan maassa on eletty ja eletään.”
- Anonyymi00012
Minkä takia se on niin iso ongelma noille vihervasureille ja persuille että joku on venäjä mielinen ja haluaa muutta Venäjälle 😂😂
- Anonyymi00013
Kauhea vihat ja raivarit. Tämän takia vihaan suomalaisia sonta kansa. Onneks en oo kristitty vaan muslim ja venäjämielinen. Jihad pitäisi tehdä natseille ja vasemmistoalaisille
- Anonyymi00015
Ei mikään ongelma, kun muutatte sinne rikollisten joukkoon Venäjälle ja pysytte siellä!
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei mikään ongelma, kun muutatte sinne rikollisten joukkoon Venäjälle ja pysytte siellä!
Sinä ja te kaikki muutkin olette rikollisia kun ajatte suomen sotaan. Kato peiliin
- Anonyymi00014
Uskokaa tai älkää muslimit tukee valtaamaan koko Suomen. Käytämme vain hyväksi vihervasemmistoa siihen koska he ajavat löysää maahanmuuttoa. He ovat aivottomia typeryksiä ja perussuomalaiset natsit varmistaa sen että vasemmisto pysyy vallasa. Vasemmisto on meille vain välikappale kun meistä muslimeista tulee enemmistö sitten pyrimme politiikkaan ja asetamme sharian suomeen johon te kaikki alistutte. Persit ja vihervasemmisto ovat ääliöitö jota on helppo käyttää hyväksi
- Anonyymi00016
Persut ovat ainoita tervejärkisiä, jotka vastustavat ja rajoittavat haittamaahanmuuttoa ja sen kehittymistä mahdottomaksi hallita.
- Anonyymi00017
Näyttää peruskoulu olevan vielä vaiheessa provosoijalla.
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Persut ovat ainoita tervejärkisiä, jotka vastustavat ja rajoittavat haittamaahanmuuttoa ja sen kehittymistä mahdottomaksi hallita.
Ja vihaatte venäjää samalla... paska puolue persut ja vihervasemmisto ja kaikki muutkin globalistit
- Anonyymi00019
Aika ankea meininki suomessa pakko myöntää ano Turtiainen oli tässäkin asiassa oikeassa. Yhtään globalistia en äänestä suomessa mitään. turha on suomesta hakea oikeutta yhtään mihinkään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1794173"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?882737Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am1322219Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p782186- 192021
Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.241944Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1251773- 831767
Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m201753Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko121557