jeesus ei ollut daavidin poika vaan

Anonyymi-ap

marian poika oi sinä kiitetty neitsyt maria joka niin ihanasti kasvatat lasta joka meidän synti velkamme maksoi ja häntä saamme odottaa lupausten täyttäjänä

30

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan vain huoioksi, Jeesuksen nimi alkaa aina, pakanoillekin Isolla etukirjaimella. Muuten Hän on yksi Jumalan ainoa Poika, jolla on nyt kaikki Valta, josta Matt. 28:18

      Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

      • Anonyymi00001

        samalla lailla kun jeesuksella on valta on ihmisellä


      • Anonyymi00001 kirjoitti:

        samalla lailla kun jeesuksella on valta on ihmisellä

        Opettele kirjoittamaan Jeesuksen nimi oikein ja laita paikka Kirjasta, missä on sama Valta myös Ihmisellä.


      • Anonyymi00011
        pinnasänky kirjoitti:

        Opettele kirjoittamaan Jeesuksen nimi oikein ja laita paikka Kirjasta, missä on sama Valta myös Ihmisellä.

        menkää siis sano jeesus


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        menkää siis sano jeesus

        te fariseukset tuijotatte ulko puolisiin seikkoihin kun sisältö jää uupumaan luette raamattua mutta ette ymmärrä sen sanomaa


      • Anonyymi00012 kirjoitti:

        te fariseukset tuijotatte ulko puolisiin seikkoihin kun sisältö jää uupumaan luette raamattua mutta ette ymmärrä sen sanomaa

        Jos luet minut fariseuksiin kirjoitukseni vuoksi, laita paikka Raamatusta mikä se on.

        Helopottaa paljonjon.


      • Anonyymi00013
        pinnasänky kirjoitti:

        Jos luet minut fariseuksiin kirjoitukseni vuoksi, laita paikka Raamatusta mikä se on.

        Helopottaa paljonjon.

        Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, puolueelliset, jotka suljette taivasten kuningaskunnan ihmisten
        edestä, sillä te ette itse ole sisälle menossa, ja niille, jotka ovat menossa, te ette salli heidän mennä.


      • Anonyymi00014

        Jeesus oli muslimi...


      • Anonyymi00001 kirjoitti:

        samalla lailla kun jeesuksella on valta on ihmisellä

        Ihmisellä ole valtaa luoda elämää, minkään laista. jeesus teki kaiken tässä maaimassa ihmistä myöten.


      • Anonyymi00014 kirjoitti:

        Jeesus oli muslimi...

        Muslin ei voi mitään tehdä ihmisen parhaaksi, eikä parantaa sairaita.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        menkää siis sano jeesus

        .... ryyppäämään!


    • Anonyymi00002

      Vahinkoja sattuu, nyt niin kuin silloinkin kun ehkäisy oli vielä alkeellista

      • Anonyymi00003

        kuulostat juutalaiselta katkera ja kateellinen juutalainen joka pelkää menettävänsä valta asemansa kun kuningas on saapunut


      • Anonyymi00004

        varmaan käyt sunnuntain seuroissa ja huiskuttelet syntejä anteeksi


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        varmaan käyt sunnuntain seuroissa ja huiskuttelet syntejä anteeksi

        sano terveisiä ystävillesi että ehkäisy on synti ja tule sitten tänne palstoille kirjottelee kun olet saanut elämäsi kuntoon


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        kuulostat juutalaiselta katkera ja kateellinen juutalainen joka pelkää menettävänsä valta asemansa kun kuningas on saapunut

        Voit varmaa esitellä sen kuninkaan kun kerta on paikalle ilmaantunut.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        sano terveisiä ystävillesi että ehkäisy on synti ja tule sitten tänne palstoille kirjottelee kun olet saanut elämäsi kuntoon

        Sinua tehtäessä ehkäisy petti pahemman kerran.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Sinua tehtäessä ehkäisy petti pahemman kerran.

        Niin petti, tuppeennyljetyn matikannahan toinen silmä aukeni kesken teon!


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Niin petti, tuppeennyljetyn matikannahan toinen silmä aukeni kesken teon!

        sinun kohdallasi silmiä oli useampia mut näköjään ne kaverisi yrittivät samaan aikaan sisään kun tuli noin iso pää


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        sinun kohdallasi silmiä oli useampia mut näköjään ne kaverisi yrittivät samaan aikaan sisään kun tuli noin iso pää

        ei siinä päässä mitään vikaa mut ne silmät muistuttaa tuppeen nyljettyä matikkaa


    • Anonyymi00009

      Paha sanoa kuka oli isä, jos puoli legioonaa kävi polkemassa "neitsyt"-Mariaa kuin tulpatonta mopoa.

    • Missä niin lukee ettei ollut daavidin poika, jeesus ollutkaan.

      • Anonyymi00017

        Mitenkäs tämä timpuri Joosef sitten liittyy tähän iloiseen perhetapahtumaan?


      • Anonyymi00017 kirjoitti:

        Mitenkäs tämä timpuri Joosef sitten liittyy tähän iloiseen perhetapahtumaan?

        Sen näkee evankeljumista suoraan,mite Joosef menettili,humatessa Marjan olevan raskaana.


      • Anonyymi00018

        Täällä kerrottu, ettei Maria ollut daavidin suvusta, mutta Joosef oli. AIKA ERIKOISTA, KUN JEESUS ON DAAVIDIN SUVUSTA.


      • Anonyymi00023
        matkamies1 kirjoitti:

        Sen näkee evankeljumista suoraan,mite Joosef menettili,humatessa Marjan olevan raskaana.

        marja oli 16 vuotias


      • Anonyymi00023 kirjoitti:

        marja oli 16 vuotias

        Kuusi toista vuotias ei ole aikuinen, marja oli luutavasti jo aikuinen.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Täällä kerrottu, ettei Maria ollut daavidin suvusta, mutta Joosef oli. AIKA ERIKOISTA, KUN JEESUS ON DAAVIDIN SUVUSTA.

        Voihan se olla, että Mariakin on ollut Daavidin sukua, jos naisia ei ole otettu sukutauluun.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe