marian poika oi sinä kiitetty neitsyt maria joka niin ihanasti kasvatat lasta joka meidän synti velkamme maksoi ja häntä saamme odottaa lupausten täyttäjänä
jeesus ei ollut daavidin poika vaan
30
291
Vastaukset
Ihan vain huoioksi, Jeesuksen nimi alkaa aina, pakanoillekin Isolla etukirjaimella. Muuten Hän on yksi Jumalan ainoa Poika, jolla on nyt kaikki Valta, josta Matt. 28:18
Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.- Anonyymi00001
samalla lailla kun jeesuksella on valta on ihmisellä
Anonyymi00001 kirjoitti:
samalla lailla kun jeesuksella on valta on ihmisellä
Opettele kirjoittamaan Jeesuksen nimi oikein ja laita paikka Kirjasta, missä on sama Valta myös Ihmisellä.
- Anonyymi00011
pinnasänky kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan Jeesuksen nimi oikein ja laita paikka Kirjasta, missä on sama Valta myös Ihmisellä.
menkää siis sano jeesus
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
menkää siis sano jeesus
te fariseukset tuijotatte ulko puolisiin seikkoihin kun sisältö jää uupumaan luette raamattua mutta ette ymmärrä sen sanomaa
Anonyymi00012 kirjoitti:
te fariseukset tuijotatte ulko puolisiin seikkoihin kun sisältö jää uupumaan luette raamattua mutta ette ymmärrä sen sanomaa
Jos luet minut fariseuksiin kirjoitukseni vuoksi, laita paikka Raamatusta mikä se on.
Helopottaa paljonjon.- Anonyymi00013
pinnasänky kirjoitti:
Jos luet minut fariseuksiin kirjoitukseni vuoksi, laita paikka Raamatusta mikä se on.
Helopottaa paljonjon.Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, puolueelliset, jotka suljette taivasten kuningaskunnan ihmisten
edestä, sillä te ette itse ole sisälle menossa, ja niille, jotka ovat menossa, te ette salli heidän mennä. - Anonyymi00014
Jeesus oli muslimi...
Anonyymi00001 kirjoitti:
samalla lailla kun jeesuksella on valta on ihmisellä
Ihmisellä ole valtaa luoda elämää, minkään laista. jeesus teki kaiken tässä maaimassa ihmistä myöten.
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jeesus oli muslimi...
Muslin ei voi mitään tehdä ihmisen parhaaksi, eikä parantaa sairaita.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
menkää siis sano jeesus
.... ryyppäämään!
- Anonyymi00002
Vahinkoja sattuu, nyt niin kuin silloinkin kun ehkäisy oli vielä alkeellista
- Anonyymi00003
kuulostat juutalaiselta katkera ja kateellinen juutalainen joka pelkää menettävänsä valta asemansa kun kuningas on saapunut
- Anonyymi00004
varmaan käyt sunnuntain seuroissa ja huiskuttelet syntejä anteeksi
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
varmaan käyt sunnuntain seuroissa ja huiskuttelet syntejä anteeksi
sano terveisiä ystävillesi että ehkäisy on synti ja tule sitten tänne palstoille kirjottelee kun olet saanut elämäsi kuntoon
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
kuulostat juutalaiselta katkera ja kateellinen juutalainen joka pelkää menettävänsä valta asemansa kun kuningas on saapunut
Voit varmaa esitellä sen kuninkaan kun kerta on paikalle ilmaantunut.
- Anonyymi00016
Anonyymi00005 kirjoitti:
sano terveisiä ystävillesi että ehkäisy on synti ja tule sitten tänne palstoille kirjottelee kun olet saanut elämäsi kuntoon
Sinua tehtäessä ehkäisy petti pahemman kerran.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sinua tehtäessä ehkäisy petti pahemman kerran.
Niin petti, tuppeennyljetyn matikannahan toinen silmä aukeni kesken teon!
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Niin petti, tuppeennyljetyn matikannahan toinen silmä aukeni kesken teon!
sinun kohdallasi silmiä oli useampia mut näköjään ne kaverisi yrittivät samaan aikaan sisään kun tuli noin iso pää
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
sinun kohdallasi silmiä oli useampia mut näköjään ne kaverisi yrittivät samaan aikaan sisään kun tuli noin iso pää
ei siinä päässä mitään vikaa mut ne silmät muistuttaa tuppeen nyljettyä matikkaa
- Anonyymi00009
Paha sanoa kuka oli isä, jos puoli legioonaa kävi polkemassa "neitsyt"-Mariaa kuin tulpatonta mopoa.
Missä niin lukee ettei ollut daavidin poika, jeesus ollutkaan.
- Anonyymi00017
Mitenkäs tämä timpuri Joosef sitten liittyy tähän iloiseen perhetapahtumaan?
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mitenkäs tämä timpuri Joosef sitten liittyy tähän iloiseen perhetapahtumaan?
Sen näkee evankeljumista suoraan,mite Joosef menettili,humatessa Marjan olevan raskaana.
- Anonyymi00018
Täällä kerrottu, ettei Maria ollut daavidin suvusta, mutta Joosef oli. AIKA ERIKOISTA, KUN JEESUS ON DAAVIDIN SUVUSTA.
- Anonyymi00023
matkamies1 kirjoitti:
Sen näkee evankeljumista suoraan,mite Joosef menettili,humatessa Marjan olevan raskaana.
marja oli 16 vuotias
Anonyymi00023 kirjoitti:
marja oli 16 vuotias
Kuusi toista vuotias ei ole aikuinen, marja oli luutavasti jo aikuinen.
- Anonyymi00024
Anonyymi00018 kirjoitti:
Täällä kerrottu, ettei Maria ollut daavidin suvusta, mutta Joosef oli. AIKA ERIKOISTA, KUN JEESUS ON DAAVIDIN SUVUSTA.
Voihan se olla, että Mariakin on ollut Daavidin sukua, jos naisia ei ole otettu sukutauluun.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381