Onko niitä enää juuri missään?
Keskustassa ainakin täyshävitys.
R-kioskit Jyväskylässä?
21
361
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihan oikein kun loppuvat siellä ole ku duunarit ja eläkeläiset tukkeena
- Anonyymi00002
aikansa kutakin. Kun kaupat auki pitkään ja pelikoneet siellä, ei kioskeja tarvita -kun Jallukaan ei enää ilmesty
- Anonyymi00003
Käymässä olen ja just huomasin, että ainakin Asemakadun ( Forumin ) ja Matkakeskuksen kioskit vielä sinnittelevät. Mutta kuinka kauan? Onhan ne kalliita verrattuna kauppoihin.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Käymässä olen ja just huomasin, että ainakin Asemakadun ( Forumin ) ja Matkakeskuksen kioskit vielä sinnittelevät. Mutta kuinka kauan? Onhan ne kalliita verrattuna kauppoihin.
Ei muuta ku pahvilappu käteen ja mielenosoitusta ja kansalaisaloite 😅🤣
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei muuta ku pahvilappu käteen ja mielenosoitusta ja kansalaisaloite 😅🤣
Erittäin varteenotettava ehdotus, mutta valittaen minun täytyy todeta, että ko. ehdotuksen toteutus jää minun osaltani valitettavasti väliin, koska olen juuri poistumassa paikkakunnalta. Mutta voin hyvillä mielin ja luottamuksella delegoida sen esim. sinulle.
- Anonyymi00006
Ei noissa enää käy kuin muutama vähäväkinen viimeiset Kelan rahansa tuhlaamassa Kenoon yms, kun eivät osaa nettiä käyttää.
- Anonyymi00008
Jokainen saa tuhlata rahansa mihin haluaa, tyhmimmät jopa Ukrainaan. Viisaimmat sijoittavat itseensä, esim thaihieronnassa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jokainen saa tuhlata rahansa mihin haluaa, tyhmimmät jopa Ukrainaan. Viisaimmat sijoittavat itseensä, esim thaihieronnassa.
Ärrä...hidasta ja kallista on asiointi
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jokainen saa tuhlata rahansa mihin haluaa, tyhmimmät jopa Ukrainaan. Viisaimmat sijoittavat itseensä, esim thaihieronnassa.
Juuri itsekkyys ja välinpitämättömyys muista on ihmiskunnalle tuhoisaa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Juuri itsekkyys ja välinpitämättömyys muista on ihmiskunnalle tuhoisaa.
Kokoomuksen mantra käytännössä!
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kokoomuksen mantra käytännössä!
Ärrät on turhia rahastus koppeja
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ärrät on turhia rahastus koppeja
"rahastuskoppeja" on yhdyssana!
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
"rahastuskoppeja" on yhdyssana!
Osui ja upposi pilkun viilaajan hermoon kjäh kjäh 😅🤣
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Osui ja upposi pilkun viilaajan hermoon kjäh kjäh 😅🤣
Rupusakin opettaminen on ollut tehtäväni aina!
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Rupusakin opettaminen on ollut tehtäväni aina!
Nykyisin monelle suomalaiselle suomi onkin kovin vaikeaa. Johtuu paljolti siitä, etteivät ihmiset lue kirjoja.
- Anonyymi00021
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ärrä...hidasta ja kallista on asiointi
Usein olen ihmetellyt ärrän hintoja. Ei ihme, että näin sitten lopulta on käynyt.
- Anonyymi00022
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kokoomuksen mantra käytännössä!
Mikäs siinä on niin kokoomuslaisia? Kerro toki.
- Anonyymi00018
Hirveät hinnat eikä saanut pluunusta tai bossaa. Sitä saivat mitä tilasivat.
- Anonyymi00019
Ostaminen on ympäristörikos ja myyminen on rikokseen yllyttämistä tai siinä avustamista.
Forumin ja matkakeskuksen R-kioskien pitäisi säilyä sekä sairaala Novan kioskin. Moni R-kioski on kuitenkin lakkautettu.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439