Onko niitä enää juuri missään?
Keskustassa ainakin täyshävitys.
R-kioskit Jyväskylässä?
13
166
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihan oikein kun loppuvat siellä ole ku duunarit ja eläkeläiset tukkeena
- Anonyymi00002
aikansa kutakin. Kun kaupat auki pitkään ja pelikoneet siellä, ei kioskeja tarvita -kun Jallukaan ei enää ilmesty
- Anonyymi00003
Käymässä olen ja just huomasin, että ainakin Asemakadun ( Forumin ) ja Matkakeskuksen kioskit vielä sinnittelevät. Mutta kuinka kauan? Onhan ne kalliita verrattuna kauppoihin.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Käymässä olen ja just huomasin, että ainakin Asemakadun ( Forumin ) ja Matkakeskuksen kioskit vielä sinnittelevät. Mutta kuinka kauan? Onhan ne kalliita verrattuna kauppoihin.
Ei muuta ku pahvilappu käteen ja mielenosoitusta ja kansalaisaloite 😅🤣
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei muuta ku pahvilappu käteen ja mielenosoitusta ja kansalaisaloite 😅🤣
Erittäin varteenotettava ehdotus, mutta valittaen minun täytyy todeta, että ko. ehdotuksen toteutus jää minun osaltani valitettavasti väliin, koska olen juuri poistumassa paikkakunnalta. Mutta voin hyvillä mielin ja luottamuksella delegoida sen esim. sinulle.
- Anonyymi00006
Ei noissa enää käy kuin muutama vähäväkinen viimeiset Kelan rahansa tuhlaamassa Kenoon yms, kun eivät osaa nettiä käyttää.
- Anonyymi00008
Jokainen saa tuhlata rahansa mihin haluaa, tyhmimmät jopa Ukrainaan. Viisaimmat sijoittavat itseensä, esim thaihieronnassa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jokainen saa tuhlata rahansa mihin haluaa, tyhmimmät jopa Ukrainaan. Viisaimmat sijoittavat itseensä, esim thaihieronnassa.
Ärrä...hidasta ja kallista on asiointi
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Juuri itsekkyys ja välinpitämättömyys muista on ihmiskunnalle tuhoisaa.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Juuri itsekkyys ja välinpitämättömyys muista on ihmiskunnalle tuhoisaa.
Kokoomuksen mantra käytännössä!
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kokoomuksen mantra käytännössä!
Ärrät on turhia rahastus koppeja
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ärrät on turhia rahastus koppeja
"rahastuskoppeja" on yhdyssana!
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
"rahastuskoppeja" on yhdyssana!
Osui ja upposi pilkun viilaajan hermoon kjäh kjäh 😅🤣
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1734152"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?782685Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p722159- 192011
Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am971911Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.161903Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1251763Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m201743- 791564
Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko121537