Onko niitä enää juuri missään?
Keskustassa ainakin täyshävitys.
R-kioskit Jyväskylässä?
20
295
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihan oikein kun loppuvat siellä ole ku duunarit ja eläkeläiset tukkeena
- Anonyymi00002
aikansa kutakin. Kun kaupat auki pitkään ja pelikoneet siellä, ei kioskeja tarvita -kun Jallukaan ei enää ilmesty
- Anonyymi00003
Käymässä olen ja just huomasin, että ainakin Asemakadun ( Forumin ) ja Matkakeskuksen kioskit vielä sinnittelevät. Mutta kuinka kauan? Onhan ne kalliita verrattuna kauppoihin.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Käymässä olen ja just huomasin, että ainakin Asemakadun ( Forumin ) ja Matkakeskuksen kioskit vielä sinnittelevät. Mutta kuinka kauan? Onhan ne kalliita verrattuna kauppoihin.
Ei muuta ku pahvilappu käteen ja mielenosoitusta ja kansalaisaloite 😅🤣
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei muuta ku pahvilappu käteen ja mielenosoitusta ja kansalaisaloite 😅🤣
Erittäin varteenotettava ehdotus, mutta valittaen minun täytyy todeta, että ko. ehdotuksen toteutus jää minun osaltani valitettavasti väliin, koska olen juuri poistumassa paikkakunnalta. Mutta voin hyvillä mielin ja luottamuksella delegoida sen esim. sinulle.
- Anonyymi00006
Ei noissa enää käy kuin muutama vähäväkinen viimeiset Kelan rahansa tuhlaamassa Kenoon yms, kun eivät osaa nettiä käyttää.
- Anonyymi00008
Jokainen saa tuhlata rahansa mihin haluaa, tyhmimmät jopa Ukrainaan. Viisaimmat sijoittavat itseensä, esim thaihieronnassa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jokainen saa tuhlata rahansa mihin haluaa, tyhmimmät jopa Ukrainaan. Viisaimmat sijoittavat itseensä, esim thaihieronnassa.
Ärrä...hidasta ja kallista on asiointi
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Juuri itsekkyys ja välinpitämättömyys muista on ihmiskunnalle tuhoisaa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Juuri itsekkyys ja välinpitämättömyys muista on ihmiskunnalle tuhoisaa.
Kokoomuksen mantra käytännössä!
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ärrät on turhia rahastus koppeja
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ärrät on turhia rahastus koppeja
"rahastuskoppeja" on yhdyssana!
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
"rahastuskoppeja" on yhdyssana!
Osui ja upposi pilkun viilaajan hermoon kjäh kjäh 😅🤣
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Osui ja upposi pilkun viilaajan hermoon kjäh kjäh 😅🤣
Rupusakin opettaminen on ollut tehtäväni aina!
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Rupusakin opettaminen on ollut tehtäväni aina!
Nykyisin monelle suomalaiselle suomi onkin kovin vaikeaa. Johtuu paljolti siitä, etteivät ihmiset lue kirjoja.
- Anonyymi00021
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ärrä...hidasta ja kallista on asiointi
Usein olen ihmetellyt ärrän hintoja. Ei ihme, että näin sitten lopulta on käynyt.
- Anonyymi00022
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mikäs siinä on niin kokoomuslaisia? Kerro toki.
- Anonyymi00018
Hirveät hinnat eikä saanut pluunusta tai bossaa. Sitä saivat mitä tilasivat.
- Anonyymi00019
Ostaminen on ympäristörikos ja myyminen on rikokseen yllyttämistä tai siinä avustamista.
Forumin ja matkakeskuksen R-kioskien pitäisi säilyä sekä sairaala Novan kioskin. Moni R-kioski on kuitenkin lakkautettu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1126945KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3916621Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653337Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521282889Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092484Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään382039- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257