Jostain syystä, mä en tiedä mistä se johtuu, mutta mun kaikista hulluimpiin kirjoitulsiin ei enää tule vastauksia samalla tavalla kuin ennen. Mikäköhän tähän on syynä? Pitäiskö pyrkiä tekemään asiallisemoia aloituksia? Pitäiskö valita entistä erikoisempia aloituksia? Vai pitäiskö löytää kokonaan oma uusi linja? Ei kai vika vaan ole yleisössä? Joku tässä kuitenkin nyt mättää! Ja pahasti!
Mun viesteihin ei tule enää vastauksia
16
287
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ne on huomanneet et sä spämmäät tän plstan täyteen.
- Anonyymi00003
Toivottavasti ne ei nyt vaan ajattele, että mä olisin jotenkin luovuttamassa 😱...
- Anonyymi00011
Niin ilmapiiristä on todellakin aistittavissa tiettyä latistuneisuutta kun on suurin osa on ahkerien lue toksisten alustajien innosta huolimatta tajunneet palstan olevan pääasiassa pelkkä yhden miehen showta. Onpa kurjaa. T
- Anonyymi00002
jo tiedetty windows 10 saatanallinen eli infenal server error
Millaisia aloituksia teet vai tarkoitatko kommentteja? Itseä kiinnostaa kaikki ihmisyyten liittyvät aloitukset, mutta en aina jaksa innostua provoista. Enemmänkin sellainen, joka on jollakin tavalla yleissivistävää on aika jees (pl. politiikka).
- Anonyymi00004
Jos oletkin varjabannattu? Muut eivät näe aloituksiasi.
- Anonyymi00005
Mä pistin joskus päivällä tonne 'ikävä' palstalle yhden trolliviestin, mutya se vasta todellinen pettymys olo!! Ei sitten viestin viestiä ja vieläkin vain 60 katselukertaa ja koko avaus on vajonnut jo toiselle tai kolmannelle sivulle, joten älä valita. Sinkkula on vielä paikka jossa aktiiviselle trollaukselle ob sijansa ja se onkin nykypäivänä todellista herkkua ja harvinaisuus. Paljon on vettä vantaassa virrannut siitä kun trollaus eli kultakauttaan 2000-luvun alkuvuosina. Harmi sinänsä, kiva koko perheen harrastus, joka ei edellytä liikunnallksuutta!
Ehkä olet kaavoihin kangistunut? Toistuvat samankaltaiset aloitukset käyvät äkkiä tylsiksi. Yleisö ei jaksa sitä ainaista saman jauhamista, vaan antaa aloituksen vaan valua.
- Anonyymi00006
Sitä mä olen kaiken aikaa pelännyt, että missä vaiheessa alan niin paljon ukkoontua, että trollaaminen menettää merkityksensä ja sitä myöden tehonsa. Menetettyä yleisöä, kun ei hevillä takaisin saa ja kun alamäki alkaa niin luisu vie yleensä pohjalle! Vuosikausia tätä tehneenä, enpä olisi uskonut, että näin nelikymppisenä alan olla jo kaavoija toistava kehäraakki.
Olet siis aivan oikeassa - pitää keksiä jotain uutta. Pitää uudistua ja pysyä kehityksessä mukana. Hyödyntää uusia teknologioita, kuten tekoälyä. Avartaa maailmankatsomusta vierailemalla esim. Vauvan keskustelufoorumeilla nähdäkseen uusimpia trollauksen megatrendejä ja mitä vielä - alan messut kokematta, jos sellaisia siis on?
Mitta kaikista pahinta tässä tilanteessa olisi lyyhistyä epätoivoon. Uskon vakaasti, että trollauksella on vielä nykyajassakin paikansa ja merkityksensä! Vaikka maailma muuttuu niin pieni jekkuilu ja kiussus pitää pintansa. Ihmisten kylttymätön halu ja tarve trollata ja tulla trollatulsi ei ole kadonnit minnekään vaan on koodattuna ihmisluontoon kuin sormet raajojen jatkeeksi näppäimistöön tarttumaan. Minä tulen vielä ja saatte nähdä, että trolling näyttää kaapin paikan, eikä jätä yhtäkään lukijaansa kylmäksi. Näihin sanoihin nyt kuitenkin hyvää yötä ja olkoon Jeesus kanssasi myötä - niin myötä kuin vastamäessä, aina ja ikuisesti. Amen!
- Anonyymi00007
Täällä on jarru, mikä estelee vapaan kirjoittelun, ilmaisun.
Sensuuri.
Mutta, minkä tasoinen.- Anonyymi00008
Mihin ne sun allekirjoitukset nykyään jää? Aina valittamassa muiden tavasta elää. Milloin kotkottamassa ja mitäkin..
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mihin ne sun allekirjoitukset nykyään jää? Aina valittamassa muiden tavasta elää. Milloin kotkottamassa ja mitäkin..
Minähän teen kuten muutkin täällä.
Kuten sinäkin.
Ymmärsitkö?
Ja kyllähän sinut tunnistin.
Niihin tallentumattomiin olen nimeni laittanut.
Jokuhan täällä estelee. - Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Millaista puumerkkiä olisit vailla tämän aloituksen kirjoittaneen palstaäijän monologista- anna kun arvaan aloittaja_nainen
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Millaista puumerkkiä olisit vailla tämän aloituksen kirjoittaneen palstaäijän monologista- anna kun arvaan aloittaja_nainen
10:05
Metsässä olet, kuten aina.
Vilma huono ihmistuntemus tuottaa luuloja.
- Anonyymi00010
tuleeko tämä vastaus?
kai tulee mutta niin kun noita teköäly-juttuja niin oikeasti aika hyviäkin META:lla voi olla joku oikea keskustelu-bottikin.. kaikilla suurilla firmoilla on suuri kiinnostus AI:ta kohtaan, toisaalta kukaan ei oikeasti tiedä mitä IBM-jätti tekee Big Blue.. - Anonyymi00014
Minä ainakin luen punkalaidun-jutut virne naamalla. Jatka vaan!
Ja hyvät trollaukset on aina paikallaan 😁
xLiner
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.654849Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk2733726Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2833410Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1143290Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie332716Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1271718- 1051610
- 1721251
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA851141Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!
Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."341041