Huonoa pakasteruokaa taas liikkeellä

Moi

Nyt on pakko kirjoittaa tänne vaikken yleensä tätä harrastajaan.

Meidän koira ei yks kaks suostu syömään yhtä tiettyä pakaste ruokaa ja erityisesti tiettyä erää. Tähän valmisteeseen sisältyy myös perunaa ja perunaanhan liittyi hiljattain myrkytystapauksia. Valmistaja on sama kuin myrkytystapauksissa.

Jos laitan samalle lautaselle kahta eri päiväystä niin poimii toiset ja syö hyvällä halulla, kun taas toiset syljetään suusta, jos hotkiessa sinne asti jotain päätyy. Pelkästään huonoa erää jos laittaa niin ei kelpaa. Aina ennen on kelvannut ihan kaikki mitä eteen laitetaan ja myös ne joita ei laiteta😉

Tuotteen nimi on smaak kypsä kana sensitive, pakaste 500g ja tuo huono päiväys on parasta ennen 11112026.

Jokainen voi luonnollisesti itse päättää ostaako tuota tai kuinka uskottavana tätä kirjoitusta pitää. Jotain tuotteessa kuitenkin on vialla joten minä suosittelen korvaavia tuotteita.

Mukavaa tammikuuta

Samiiz

4

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Smaakin alihankkija vaihtui sen ikävän tapahtuman jälkeen. Valmistaja myls ilmoitti ryhtyneensä testaamaan ruoat tässä tapauksessa vaikuttaneen myrkyn varalta. Raja-arvoja ei paljastettu.
      Syötin smaakin kuivaruokaa hetken meidän koiralle. Maistui hyvin, suli hyvin, mutta kakkaa tuli valtavasti.

• Mahdollisesti on joku eri laatuongelma kuin viimeksi. Tottapuhuen tuo on jatkuvasti hieman eri näköistä ja hajuista eikä aina todellakaan maistu yhtä hyvin. Nyt laatu on kuitenkin niin huono että nälkäinen koira sylkee ulos suusta vaikka ahmii saman tuotteen toista erää. Ikävä vain koira on hyvin allerginen ja herkkävatsainen ja tämä tuote on ainoa joka ei aiheuta mitään allergia- tai vatsaoireita. Kaikki tuotteet on kahlattu läpi ja jos olisi vaihtoehto tuolle noin 10 euroa päivässä maksavalle niin toki sitä käyttäisin.

• Anonyymi00002

Meillä on ollut ennen koko boikottia paljon ongelmaa Smaak tuotteiden kanssa siipikarjaherkällä koiralla, ei edes saman sarjan härkäpakastemakkara sovi tai Smaak purkkiruoat, mitkä muka ovat vain yhdestä eläinlähteestä nykyään (ennen oli samannäköisessä märkäruokapurkissa mainittuna epämääräiset eläinperäiset josta sen ja sen verran sitä itse makulihaa, nyt muka kokonaan sitä yhtä eläintä, muttei pidä paikkaansa). Tuo kypsä härkäpakasteruoka samaa sarjaa kuin omasi ei sovi meille, mutta kaikki nauta/härkä sopii muuten muilta valmistajilta ja ihmisille sopivana lihana. Ei sisällä kuitenkaan perunaa, mutta ei taida olla kovin puhdasta "härkää", eli taitaa edelleen olla jokin vika siellä valmistavassa tehtaassa.

• Anonyymi00003

En minäkään söisi Smaakin ruokaa. P...a haisee aika p...lle. Jos haluat laatua ja kotimaista koiranruokaa, osta Lyder. Ei haise eikä maistu skeidalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      84
      6004
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      312
      5041
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2648
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      46
      2588
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1812
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1659
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1511
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      108
      1451
    9. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1383
    10. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      118
      1376
    Aihe