Olisinpa runoilija, kertoisin sanan sävelin miten rakastan Sinua.
Olisinpa kirjailija, kirjoittaisin kirjan Sinusta ja rakkaudestani.
Olisinpa vuoripuro, solisisin rakkaudessani iloisesti hyväillen kiviä virrallani. Olisinpa vesiputous, riemulla laskisin rakkaudenvirtani kuohuihin.
Olisinpa eteisen matto, sen luona sanoisit minulle heipat ja tervetuloa.
Olisinpa käsipaperi, minut pyyhkisit minulla.
Olisinpa sydämessäsi.
Olisinpa rakkaasi.
Rakkaalleni
6
174
Vastaukset
Enkelit pitävät meitä sylissään. yhdessä ja erikseen.
Enkelit ovat olkapäillämme, ikuisesti.
Enkeli lentää liihottaa, meille rakkautta toivottaa.
Enkeli suojelee meitä, astumasta sivuun.
Enkeli jaksaa, me väsymme.
Enkeli jatkaa.
Siipiensä suojaan.Minun kaipaukseni on hyvin vahvaa. On ilo rakastaa Sinua.
ja kaivata.
Minun ihoni huutaa Sinua, ikävästä.
Tulen toimeen riutuen, nöyränä.
Rakkaus on ihanaa, rajua, säälimätöntä.
Se ei jätä kolhaisematta, loukkaamatta.
Se on rehellistä, raakaa.
Ikuista.Muistan sinut, siitä on tehty laulujakin, muisteluista.
Rakastan Sinua. siitäkin on tehty lauluja, rakkaudesta.
Laulut jäävät eloon, rakkaus kuolee.
Ihmiset muuttavat, muuttuvat.
Aurinko paistaa.
Kuu loistaa.
Elämä jatkuu.- Anonyymi00001
On Ukkola ainakin lihaisa nainen niin on mistä puristella .
Sanoit joskus että otat vastuullisesti rakkauteni, tunteeni.
Ethän sinä sitä pystynyt tekemään, etkä niihin vastaamaan.
Elämmme oman elämämme, toisten vierellä, emme heidän puolestaan.
Kohtaamme, rakastamme, viihdymme ja viihdytämme.
Vastuullisesti, vastuuttomasti, kevyesti, vakavasti.
Ohitamme toisemme, väkisin tai tahtoen.
Olemme yhtä hetken tai kaksi.
Yksin, me.On salaisuuksia, on vääriä tietoja, On häirintää, on kiusaamista.
On lämpöä, on rakkautta, On lempeä, on välittämistä.
Ne kulkevat käsikäden, pitäen rajansa. Kun raja menee rikki, on ongelma.
Kriisi, stressi, tulehtunut tilanne. Mistä ratkaisu?
Lähdenkö syyttämään toista, vai miten toimin?
Lähdenkö hakemaan ratkaisuja yksin, vai miten toimimme?
Välitätkö tehdä mitään yhteistä vai puurranko yksinäni tämän eteen?
Oletko valmis uhraamaan meidät,
turhuuden roviolle?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399
