Rakkaalleni

Olisinpa runoilija, kertoisin sanan sävelin miten rakastan Sinua.
Olisinpa kirjailija, kirjoittaisin kirjan Sinusta ja rakkaudestani.

Olisinpa vuoripuro, solisisin rakkaudessani iloisesti hyväillen kiviä virrallani. Olisinpa vesiputous, riemulla laskisin rakkaudenvirtani kuohuihin.

Olisinpa eteisen matto, sen luona sanoisit minulle heipat ja tervetuloa.
Olisinpa käsipaperi, minut pyyhkisit minulla.

Olisinpa sydämessäsi.
Olisinpa rakkaasi.

6

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enkelit pitävät meitä sylissään. yhdessä ja erikseen.
      Enkelit ovat olkapäillämme, ikuisesti.
      Enkeli lentää liihottaa, meille rakkautta toivottaa.

      Enkeli suojelee meitä, astumasta sivuun.
      Enkeli jaksaa, me väsymme.
      Enkeli jatkaa.
      Siipiensä suojaan.

    • Minun kaipaukseni on hyvin vahvaa. On ilo rakastaa Sinua.
      ja kaivata.
      Minun ihoni huutaa Sinua, ikävästä.
      Tulen toimeen riutuen, nöyränä.

      Rakkaus on ihanaa, rajua, säälimätöntä.
      Se ei jätä kolhaisematta, loukkaamatta.
      Se on rehellistä, raakaa.
      Ikuista.

    • Muistan sinut, siitä on tehty laulujakin, muisteluista.
      Rakastan Sinua. siitäkin on tehty lauluja, rakkaudesta.
      Laulut jäävät eloon, rakkaus kuolee.
      Ihmiset muuttavat, muuttuvat.


      Aurinko paistaa.
      Kuu loistaa.
      Elämä jatkuu.

    • Anonyymi00001

      On Ukkola ainakin lihaisa nainen niin on mistä puristella .

    • Sanoit joskus että otat vastuullisesti rakkauteni, tunteeni.
      Ethän sinä sitä pystynyt tekemään, etkä niihin vastaamaan.
      Elämmme oman elämämme, toisten vierellä, emme heidän puolestaan.

      Kohtaamme, rakastamme, viihdymme ja viihdytämme.
      Vastuullisesti, vastuuttomasti, kevyesti, vakavasti.
      Ohitamme toisemme, väkisin tai tahtoen.
      Olemme yhtä hetken tai kaksi.
      Yksin, me.

    • On salaisuuksia, on vääriä tietoja, On häirintää, on kiusaamista.
      On lämpöä, on rakkautta, On lempeä, on välittämistä.

      Ne kulkevat käsikäden, pitäen rajansa. Kun raja menee rikki, on ongelma.
      Kriisi, stressi, tulehtunut tilanne. Mistä ratkaisu?

      Lähdenkö syyttämään toista, vai miten toimin?
      Lähdenkö hakemaan ratkaisuja yksin, vai miten toimimme?
      Välitätkö tehdä mitään yhteistä vai puurranko yksinäni tämän eteen?
      Oletko valmis uhraamaan meidät,
      turhuuden roviolle?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe