Oon alkanu unolmoimaa, että miltä tuntus olla vaipoissa jälleen, ne näyttää niin mukavalta ja lämpimiltä ja muutenki normi alushousut on ihan tylsät ja epämukavat. Olis mukava taas niinku alkaa käyttää vaippoja sillee että pissais niihi tai että olis semmonen märkä olo, mutta tietysti jos kertoisin vanhemmille niin ne ei varmaa ymmärtäis että miks haluaisin olla niissä tai sitten ne varais mulle jonku terapian ja sitä en halua oikee. Onko täällä muita jotka haluis puhuu vaik niistä tai neki haluis vaippoja, mul on discord ainaki
Öö en tiiä otsikkoa
Anonyymi-ap
8
656
Vastaukset
- Anonyymi00004
No pistä ihmeessä dc acc niin jutellaan
-16v poika- Anonyymi00009
Voidaanko jutella snp
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Voidaanko jutella snp
"mul on discord ainaki"
- Anonyymi00005
Jonkun vuoden kun odotat, niin joku muu laittaa taas vaippoja sulle!
- Anonyymi00006
Ootko poika vai tyttö?
- Anonyymi00008
Mihin kaikki vaippailijat hävisi? Onks kellään esim. Discordia antaa?
- Anonyymi00012
Siis missä kaikki on
- Anonyymi00013
No oletko tyttö vai poika
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368