Oon alkanu unolmoimaa, että miltä tuntus olla vaipoissa jälleen, ne näyttää niin mukavalta ja lämpimiltä ja muutenki normi alushousut on ihan tylsät ja epämukavat. Olis mukava taas niinku alkaa käyttää vaippoja sillee että pissais niihi tai että olis semmonen märkä olo, mutta tietysti jos kertoisin vanhemmille niin ne ei varmaa ymmärtäis että miks haluaisin olla niissä tai sitten ne varais mulle jonku terapian ja sitä en halua oikee. Onko täällä muita jotka haluis puhuu vaik niistä tai neki haluis vaippoja, mul on discord ainaki
Öö en tiiä otsikkoa
Anonyymi-ap
2
296
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sama, mutta äiti jo tietää siitä ei kukaan muu perheestä ja sitä ei haittaa että käytän.
- Anonyymi00002
Testaa ihmeessä, varmasti tykkäät!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986478KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3606024Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602953Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092404Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082075- 1251784
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331208