Oon alkanu unolmoimaa, että miltä tuntus olla vaipoissa jälleen, ne näyttää niin mukavalta ja lämpimiltä ja muutenki normi alushousut on ihan tylsät ja epämukavat. Olis mukava taas niinku alkaa käyttää vaippoja sillee että pissais niihi tai että olis semmonen märkä olo, mutta tietysti jos kertoisin vanhemmille niin ne ei varmaa ymmärtäis että miks haluaisin olla niissä tai sitten ne varais mulle jonku terapian ja sitä en halua oikee. Onko täällä muita jotka haluis puhuu vaik niistä tai neki haluis vaippoja, mul on discord ainaki
Öö en tiiä otsikkoa
Anonyymi-ap
2
394
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sama, mutta äiti jo tietää siitä ei kukaan muu perheestä ja sitä ei haittaa että käytän.
- Anonyymi00002
Testaa ihmeessä, varmasti tykkäät!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862