Kuinka kaataa scania merkkinen kuorma auto??
Työpäivät on vitun pitkii ja oon lomaa vailla
Kuinka kaataa scania
7
224
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vaijeriveto ja kivilava pääl
Kaikki vinkit otetaan vastaan
Oon ajellut kännis ja pameis jo- Anonyymi00003
ap tässä
hydrauliikka vois olla sen moinen mitä jos käpälöis tekis vaikka porakoneel reijä sinne sylinterii
kännis vaa ajanki
- Anonyymi00002
Firman poltto aine kortil voi kans tehä ylimääräsen tilin jos sellasen saa haltuun ja tutut ostaa
- Anonyymi00006
Sen moisen tyhymä työnjohtaja mulle antoi kyl kans ja mustalaistinon kans ryypättii se loppuu jo
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sen moisen tyhymä työnjohtaja mulle antoi kyl kans ja mustalaistinon kans ryypättii se loppuu jo
No mut isät on kuitenkin saman moisia????
- Anonyymi00004
Uus biisu Arttu Wiskaril
- Anonyymi00005
Kukko 🐓
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1266400Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766195Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie716183Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443992Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482415Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1311456- 131299
- 1871128
- 64960