Kuhmossa vuodeosasto suljettu ,samoin voi sulkea tk: pkl,siellä ei hätä hälvene eikä saa hoitoa,tulppaa tulpan perään.+65 myöskään toimi kainuussa,Pihlajalinnassa vaan vilkastaan pintapuolisesti,mut tk maksulla ei tehdä pienintäkään toimenpidettä..
Sulkekaa myös tk pkl
12
738
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lääkäri on nähnyt, että olet luulosairas höperö ja passitti kotiin. Usko pois, vinkuja.
Kuormitat terveydenhuoltoa turhaan siellä ramppaamalla. - Anonyymi00002
Luulosairas valittaa
- Anonyymi00003
Kauan sitten kuhmon terveyskeskuksen odotustila oli ollut aamulla täynnä porukkaa. Lääkäri oli tullut vastaanotto huoneestaan kurkistamaan odotustilaa ja huutanut KAIKKI LUULOTAUTISET KOTIIN. Lähes kaikki oli hypänneet ylös ja kiireesti kotiakohden, ainostaan muutama henkilö oli vaan jäänyt odotustiloihin.
- Anonyymi00004
Vielä se nähdään sekin aika ettei Kuhmossa ole terveyskeskusta tai lääkäripalvelua sotenpuolesta.Merkit on sen suuntaisia jo nykyään ettei palvelut parane.Saamme nyt nauttia siitä mitä ei tehty aikoja sitten.Eli huonoista valinnoista.
- Anonyymi00005
Kyllähän se on jo selkeästi hyvinvointialueen puolesta teille kuhmolaisille näytetty että palvelu kerrallaan häviää palvelut. Ensiksi vuodeosasto, sitten hammashoitolan päivystys. Pian käytte lääkärissäkin Sotkamossa tai Kajaanissa. Ei teillä peräkyläläisillä kannata palveluita siellä syrjässä pitää. Keskittäminen on tämän päivän trendi sana.
- Anonyymi00012
onkopahan tuonne niin pitkämatka jos lie oikeasti pipi, vaikka sotkamoon siis
- Anonyymi00006
Tervetuloa länteen!
- Anonyymi00007
Pkl lääkärit koittaa pätee,kun on käypäläisiä ei he välitä pätkääkään oikeastia
avun
tarvitsijoista,hoitajat kans peloteltu ettei oteta vastaanotolle. - Anonyymi00008
Taitaa kirjoittajalla olla pahin luulosairaus kun luulee ettei minulla ole oikeata sairautta( akuttia) mene hoitoon kun vähättelet luulottelemalla,van mahat luulotella,että ymmärtääköhän tuo lääkäri mitään,van tämä lääkäri voi kirjoittaa sulle lausunnon,että tällä henkilöllä on ollut älyssä vikaa mut nyt hän on siitä täysin vapaa,eli nyt sitten voi luulotella vapaasti.
- Anonyymi00009
Luulosairas olet ja nukkunut äidinkielen tunnilla. Kukaan ota sinua tosissaan.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Luulosairas olet ja nukkunut äidinkielen tunnilla. Kukaan ota sinua tosissaan.
Joo uniapnea vaivas minua jo silloin siks nukuin äidinkielen tunnilla
- Anonyymi00013
Jos luulotautisia varten perustettaisiin hyvinvointikeskukseen valelääkäri-seurustelu-upseerin virkoja, joiden tehtävän olisi jututtaai nämä seurankipeät terveiksi ja tiehensä, voisivat oikeat lääkärit keskittyä varsinaiseen työhönsä ja hoitojonot lyhenisivät aika mukavasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen735579Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2744890Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453214Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052653Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52282Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21566Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151555Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291408Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211220Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei127855