Ei kahta sanaa. Kisat siirrettävä kokonaan Kanadaan ja Meksikoon.
Samaan syssyyn heivattava jenkit ulos olympialaisista.
Ryhtiä länsi! Samat säännöt kuin Putinlandialle voimaan!
MM-kisat pois USA:sta
10
234
Vastaukset 10
- Anonyymi00003
Empä tiedä onko Kanada mikään jalkapallomaa? Olisihan Amerikoissa ollut oikeita jalkapallomaita eikä väkisin yrittää Can/Usa? Kyllä tuollaiset arvokisat pitää antaa maihin missä jalkapallo on ykköslaji?
- Anonyymi00004
kädet voisi ampuroida jalkapalloilijoilra, kun turhia elimiä heille ne. eikä tulisi Maradona-maisia "Jumalan porku!" käsimaaleja.
- Anonyymi00010
Ei enää olisi Diego niin suuri sankari kun var järjestelmä on tuonut jalkapallon nykyaikaan? Huijaukset ei onnistu, tämä "Jumalan käsi" oli jo rienausta?
- Anonyymi00005
aika monikerroksinen katyso on LA kun niin amerikkalaiset yleensä ole olleet pääkallon potkimisessä, pallo kuin pää, mutta hyvä show, kuin hollywood.
ja luulen että monet menevät mielenkiinnostakin katsomaan kun erikoinen tapahtuma, ei joku Hurricanes vs Golden Knights. - Anonyymi00006
Ihan sama missä maassa kisat pidetään. Kisojen tarkoitus on tämä sama kaikkialla:
https://t.me/DUMBSandCloning/611429
Samat rituaalit, samat eleet ja käsimerkit joka ikisessä uhraustilaisuudessa.
Koska lampaat heräävät, kun heiltä imetään voimaa satanisteille?- Anonyymi00012
On kyllä aika törkeää, kun pelaaja sai punaisen kortin eli ajettiin ulos niin olisi sääntöjen mukaan pois seuraavasta ottelusta, mutta Trump soitti FIFAn puheenjohtajalle? Kyllä pitää presidentin olla tyhmä että puutuu sääntöihin?
- Anonyymi00007
Ei ole Saksankaan joukkue niin kuin ennen. Ennen Saksa oli täysin valkoisten pelaajien joukkue nyt värilliset ovat valloittaneet senkin.
- Anonyymi00009
Entäs Kanadan joukkue, mistä ne keekerit on ostettu?
- Anonyymi00008
BUAHAHAAAA !You are a funny guy!
Best regards
D.T. - Anonyymi00011
Katselin eka kisat 1962 , kun MM- kisat pelattiin Chilessä. Portugalin Eusebio oli maalikunkku, jota oli ilo seurata kotimaan jaliksen pohjalta.
Lev Jashin oli sillonen hämähäkkimies molarina.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1491215Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191038Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset214780En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 63725
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25716- 135696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622- 44621
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58554