Ei kahta sanaa. Kisat siirrettävä kokonaan Kanadaan ja Meksikoon.
Samaan syssyyn heivattava jenkit ulos olympialaisista.
Ryhtiä länsi! Samat säännöt kuin Putinlandialle voimaan!
MM-kisat pois USA:sta
10
239
Vastaukset 10
- Anonyymi00003
Empä tiedä onko Kanada mikään jalkapallomaa? Olisihan Amerikoissa ollut oikeita jalkapallomaita eikä väkisin yrittää Can/Usa? Kyllä tuollaiset arvokisat pitää antaa maihin missä jalkapallo on ykköslaji?
- Anonyymi00004
kädet voisi ampuroida jalkapalloilijoilra, kun turhia elimiä heille ne. eikä tulisi Maradona-maisia "Jumalan porku!" käsimaaleja.
- Anonyymi00010
Ei enää olisi Diego niin suuri sankari kun var järjestelmä on tuonut jalkapallon nykyaikaan? Huijaukset ei onnistu, tämä "Jumalan käsi" oli jo rienausta?
- Anonyymi00005
aika monikerroksinen katyso on LA kun niin amerikkalaiset yleensä ole olleet pääkallon potkimisessä, pallo kuin pää, mutta hyvä show, kuin hollywood.
ja luulen että monet menevät mielenkiinnostakin katsomaan kun erikoinen tapahtuma, ei joku Hurricanes vs Golden Knights. - Anonyymi00006
Ihan sama missä maassa kisat pidetään. Kisojen tarkoitus on tämä sama kaikkialla:
https://t.me/DUMBSandCloning/611429
Samat rituaalit, samat eleet ja käsimerkit joka ikisessä uhraustilaisuudessa.
Koska lampaat heräävät, kun heiltä imetään voimaa satanisteille?- Anonyymi00012
On kyllä aika törkeää, kun pelaaja sai punaisen kortin eli ajettiin ulos niin olisi sääntöjen mukaan pois seuraavasta ottelusta, mutta Trump soitti FIFAn puheenjohtajalle? Kyllä pitää presidentin olla tyhmä että puutuu sääntöihin?
- Anonyymi00007
Ei ole Saksankaan joukkue niin kuin ennen. Ennen Saksa oli täysin valkoisten pelaajien joukkue nyt värilliset ovat valloittaneet senkin.
- Anonyymi00009
Entäs Kanadan joukkue, mistä ne keekerit on ostettu?
- Anonyymi00008
BUAHAHAAAA !You are a funny guy!
Best regards
D.T. - Anonyymi00011
Katselin eka kisat 1962 , kun MM- kisat pelattiin Chilessä. Portugalin Eusebio oli maalikunkku, jota oli ilo seurata kotimaan jaliksen pohjalta.
Lev Jashin oli sillonen hämähäkkimies molarina.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2371481Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va2821043Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan94824Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68772Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48723- 110629
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27585Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34574Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 41501
- 32491
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48465Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain77451- 32439
- 31429
- 77422
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8407Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33400Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21381