Voinko kannattaa perussuomalaisia vaikka olen työkyvyttömyyseläkkeellä mielisairauksien takia

Anonyymi-ap

En voi olla töissä mutta voinko kannattaa persuja

17

434

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mä kyllä ensimmäistä kertaa elämässäni äänestin kuntavaaleissa ja annoin ääneni perussuomalaisille mutta olen työkyvyttömyys eläkkeellä ollut vuosia mielisairauksien takia. Mutta onko se este? Arvoni on lähinpänä perussuomalaisia mutta ainia miinus olen työkyvytön ollut jo 12 vuotta ja en ole kristitty. Kertokaa vastaus. Aloitus ei ole provo eikä tämä. Minä kysyn miten on asia

• Anonyymi00002

Mielisairaus on suorastaan edellytys persujen äänestämiselle. Terveet ajattelee liian paljon ja monelta kantilta asioita, ja niinpä persujen äänestäminen tuntuu heistä oudolta vaihtoehdolta.

• Anonyymi00003

Voit. Perussuomalaiset ovat seuraava voittaja ja pääministeripuolue. Voittajan kelkkaan kannattaa aina hypätä.

• Anonyymi00004

Nouseva puolue 15,1 kohta ohi kokoomuksen.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

PERUSSUOMALAISET OVAT SUOMEN SEURAAVA PÄÄMINISTERIPUOLUE JA VAALIVOITTAJA

• Anonyymi00016
        Anonyymi00004 kirjoitti:

3pv sitten persujen kannatus 13,3 % (-1,8%). Eli persujen kannatus on laskenut eniten kaikista puolueista, 15,1 prosentista 13,3 prosenttiin. Eli suunta päinvastainen kuten persujen puheetkin.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00007 kirjoitti:

PERUSSUOMALAISET OVAT SUOMEN SEURAAVA PÄÄMINISTERIPUOLUE JA VAALIVOITTAJA

Millä ihmeellä voittaja persut saavat enemmistö hallituksen kasaan kun vain kokoomus ja KD ovat kumppaneita ja yhteen laskettu paikkaluku tulee olemaan alle 90.

• Anonyymi00005

Saa sitä äänestää ketä huvittaa, mut jos ehdokkaaksi aiot niin, rikostuomio ois hyvä olla.

• Anonyymi00006

Sovit porukkaan hyvin. Mekään emme voi olla töissä kun tuemme kokoomusta.

• Anonyymi00008

Ei täällä perussuomalaisten riveissä olla niin ronkeleita. Mehän olemme suurin duunaripuolue. Minäkin olen gay ja se on otettu hyvin vastaan.

• Anonyymi00013

Sovit hyvin meidän joukkoon tummaan.🤹🏿‍♀️🎅🏿

• Anonyymi00015

Minä en kannata enkä äänestä mitään puoluetta, sillä yksikään puolue ei ole työttömien ja köyhien puolella. Ei edes vasemmistopuolueet ja SDP jotka kehuvat olevansa muka klyhien asialla. Heille me olemme todellisuudessa vain kiva keppihevonen ja lyömäase oikeistoa vastaan, mutta he eivät välitä meistä ollenkaan. He käyttävät meitä poliittisena aseena silloin kun se on heille itselleen eduksi. Sanoisin heitä jopa oikeistoa pahemmaksi. Äänestämällä en ole kokenut koskaan saavuttavani yhtään mitään niin kauan kuin olen köyhä 500e/kk tukien varassa. Me työttömät emme kiinnosta työnantajia, hallitusta, tai ketään muutakaan. Me olemme pelkkää ilmaa, joista kukaan ei halua tietää mitään. Olemme hyödyllisiä vain vaalien aikaan, ja sen jälkeen meidät unohdetaan ja meistä tehdään syntipukki milloin mihinkin asiaan. Yksikään puolue ei ole tehnyt mitään sellaista konkreettista joka auttaisi meidät työllistymään. Työllisyys nousee vain jos on työpaikkoja. Työpaikkoja ei ole nyt kaikille halukkaille, ja sitten siitä rangaistaan työtöntä. En äänestänyt viime eduskuntavaaleissakaan, sillä tiesin jo ettei mikään muuttuisi meitä kohtaan aivan sama onko voittaja vasemmistosta vaiko oikeistosta tai siltä väliltä. Minulle on ihan sama mitä tälle maalle tapahtuu, äänelläni ja kannatuksellani ei ole merkitystä.

• Anonyymi00017

Helsingin Sanomien haastattelussa Pekka Vennamo sanoi vuonna 2012, että perussuomalaisia yhdistää vennamolaisuuteen ”perusideologia”, joka on ”pienen ihmisen, kadunmiehen, lähiöasukkaan puolustamisessa”. Molempien puolueiden ideana on ”pakottaa päättäjät kuuntelemaaan kansaa”, hän sanoi.

Lisäksi hän sanoi: ”Muukalaisvihamielisyys on kammottava asia, ja sen piirteitä on valitettavasti monissa perussuomalaisissa. Kun lukee tiettyjä nettisivustoja, joilla on perussuomalaisia, nousee tukka kauhusta pystyyn. Siellä on sellaista vihaa kanssaihmistä kohtaan."

• Anonyymi00018

Olisiko persuilla mitään tekemistä vihan kohteeksi joutuessaan?
        Kyllä täällä persut ovat toimineet omien sääntöjen mukaisesti kaikilla mitä ihmeellisimmillä tekosillaan. Täytyy todeta niinkuin T.Hakkarainen, että kierot pärjäävät. No pärjäävät nyt miten pärjäävät. Tämän päivän kenttäväki on hyvin valveituneita- eivätkä äänestä enää saman kaavan mukaan. He eivät usko enää niitä juhlapuheita ja lahjojen jakamisia. Vaan tiedon perusteella äänestävät. Persuista eronneet ja vielä puolueessa olevat tuntuvat äänestävän Keskusta puolueen ehdokasta tulevissa EK- vaaleissa.

• Anonyymi00019

Voit, saadaan oikia JYTKYJEN JYTKY, HÄRREGUUD!!!

• Anonyymi00020

Jos et voi sitä ihan itse päättää niin jätä kannattamatta.

• Anonyymi00022

Vaihda löysempi pipo.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      371
      12375
    2. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      263
      5427
    3. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      215
      3947
    4. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      200
      2655
    5. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      15
      1992
    6. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      19
      1834
    7. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      167
      900
    8. Martina Aitolehti

Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      862
    9. No kolahtaako kukaan

Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak
      Ikävä
      74
      782
    10. Rippituoli

Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa
      Ikävä
      59
      746
    Aihe