Eli perjantaisin saan nukkua pitkään.
Käyn vapaaehtoistöissä maanantaista torstaihin
38
400
Vastaukset
- Anonyymi00001
eikö vapaaehtoistyö ole sittenkään vapaaehtoista jos perjantai päivä jota ootat eniten
- Anonyymi00002
On, mutta ei viitsi olla luvatta pois.
- Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
On, mutta ei viitsi olla luvatta pois.
Eikö vapaaehtoistyöhön hakeuduta vapaaehtoisesti?
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eikö vapaaehtoistyöhön hakeuduta vapaaehtoisesti?
Kaikkeen työhön hakeudutaan vapaaehtoisesti.
- Anonyymi00003
Hienoa, että teet vapaaehtoistyötä.
Siitä saa paljon, ja se antaa paljon tekijälleen.
Kerroit, että saat perjantaina nukkua pitkään, mutta saathan nukkua myös lauantaina ja sunnuntaina. Lepo onkin tärkeää, että taas jaksaa.- Anonyymi00004
Joo, niin on.
- Anonyymi00005
Ei siitä palkkaa saa, mutta onpahan ajan kulua eläkeläiselle.
- Anonyymi00006
Hienoa, että teet vapaaehtoistyötä. Mutta tee sitä juuri sen verran kuin tuntuu hyvältä! Neljä päivää viikossa on aika paljon, ehkä kaksi riittäisi. Vähempi voi antaa enempi.
- Anonyymi00008
Miksi olet hakeutunut vapaaehtoistyöhön jos haluat nukkua pitkään? Sinä itse olet halunnut hakea ja sinulle on varmasti kerrottu työajat kun olet vapaaehtoistyöhön hakeutunut. Jos sinulle on kerrottu että työ alkaa aamulla niin varmasti olet ymmärtänyt että silloin ei enää nukuta.
- Anonyymi00010
Eiköhän hänellä ole ollut tuo tiedossaan.
Hän ei myöskään sanonut haluavansa nukkua pitkään, vaan kertoi, että pystyy/saa perjantaisin nukkumaan pitkään. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eiköhän hänellä ole ollut tuo tiedossaan.
Hän ei myöskään sanonut haluavansa nukkua pitkään, vaan kertoi, että pystyy/saa perjantaisin nukkumaan pitkään.Miksi pitää mainita että saa perjantaina nukkua pitkään. Mihin se liittyy. Jos saa perjantaina nukkua pitkään niin nukkukoot. Mitä ihmellistä siinä on että se pitää mainita erikseen. Ketä kiinnostaa se että saa nukkua perjantaina pidempään. Jos on unihäiriö niin miksi ei hoida sitä kuntoon?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miksi pitää mainita että saa perjantaina nukkua pitkään. Mihin se liittyy. Jos saa perjantaina nukkua pitkään niin nukkukoot. Mitä ihmellistä siinä on että se pitää mainita erikseen. Ketä kiinnostaa se että saa nukkua perjantaina pidempään. Jos on unihäiriö niin miksi ei hoida sitä kuntoon?
Miksi hän ei saisi kertoa, että hän saa nukkua ?
Tietenkin hän saa sen sanoa, jos haluaa. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miksi hän ei saisi kertoa, että hän saa nukkua ?
Tietenkin hän saa sen sanoa, jos haluaa.Totta kai . Mutta jos unihäiriö niin eikö se pitäis hoitaa kuntoon jos aamulla joutuu nousee aikaisin vapaaehtoistyöhön johon itse on hekeutunut. Minä saan sen käsityksen että muina päivinä joutuu nousee aikasin ja se aikasin herääminen ei ole hänestä mielekästä.
Aloittaja saa perjantaina nukkua pitkään ja käy muuten vapaaehtoistyössä niin mikä on ongelma. Hän tuli ilmoittaa että saa nukkua pe pitkään koska muulloin käy vapaaehtoityössä. Tämä selvä ja kiitos että hän sen täällä kertoi. Minäkin herään ja nukun joka päivä ja minulla ei ole tarve sitä tulla tänne kertoo. - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Totta kai . Mutta jos unihäiriö niin eikö se pitäis hoitaa kuntoon jos aamulla joutuu nousee aikaisin vapaaehtoistyöhön johon itse on hekeutunut. Minä saan sen käsityksen että muina päivinä joutuu nousee aikasin ja se aikasin herääminen ei ole hänestä mielekästä.
Aloittaja saa perjantaina nukkua pitkään ja käy muuten vapaaehtoistyössä niin mikä on ongelma. Hän tuli ilmoittaa että saa nukkua pe pitkään koska muulloin käy vapaaehtoityössä. Tämä selvä ja kiitos että hän sen täällä kertoi. Minäkin herään ja nukun joka päivä ja minulla ei ole tarve sitä tulla tänne kertoo.Aloittaja ei myöskään maininnut unihäiriöstä yhtään mitään, eli hänellä ei taida sellaista olla.
Ihan yleisesti, ihminen yleensä kertoo asioita, joista hän haluaa kertoa, kaikkien ei tarvitse tykätä siitä, jos ei tykkää. - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Aloittaja ei myöskään maininnut unihäiriöstä yhtään mitään, eli hänellä ei taida sellaista olla.
Ihan yleisesti, ihminen yleensä kertoo asioita, joista hän haluaa kertoa, kaikkien ei tarvitse tykätä siitä, jos ei tykkää.Miksi hän kertoo sen sitten uni ja unihäiriöt palstalla että käy vapaaehtoistöissä,jos ei liity palstaan mitenkään
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Aloittaja ei myöskään maininnut unihäiriöstä yhtään mitään, eli hänellä ei taida sellaista olla.
Ihan yleisesti, ihminen yleensä kertoo asioita, joista hän haluaa kertoa, kaikkien ei tarvitse tykätä siitä, jos ei tykkää.Minä haluan kertoa että kävin äskön vessassa.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Miksi hän kertoo sen sitten uni ja unihäiriöt palstalla että käy vapaaehtoistöissä,jos ei liity palstaan mitenkään
Hän kertoi, että hän saa nukkua perjantaisin pitempään, kyllähän se liittyy uneen.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Minä haluan kertoa että kävin äskön vessassa.
No hyvä, helpottiko ?
Veditkö vessan ja muistitko pestä kätesi ? - Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Hän kertoi, että hän saa nukkua perjantaisin pitempään, kyllähän se liittyy uneen.
Juu ja hän kertoi sen minkä takia
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
No hyvä, helpottiko ?
Veditkö vessan ja muistitko pestä kätesi ?Kyllähän helpottaa kun rakon saa tyhjäksi. Kait sä säkin käyt pissalla jos sulla pissahätä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Juu ja hän kertoi sen minkä takia
Juuri sen takia, koska hän halusi kertoa. Ei siinä sen kummempaa.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kyllähän helpottaa kun rakon saa tyhjäksi. Kait sä säkin käyt pissalla jos sulla pissahätä.
Tietenkin käyn.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Juuri sen takia, koska hän halusi kertoa. Ei siinä sen kummempaa.
Minäkin herään joka aamu
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Minäkin herään joka aamu
Niin minäkin, joskus herään aikaisemmin, joskus nukun pitempään.
Olisihan se aika kamalaa, jos ei aamulla heräisikään. - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Olisihan se aika kamalaa, jos ei aamulla heräisikään.Minä en käy vapaaehtoistyössä
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Minä en käy vapaaehtoistyössä
En minäkään enää, joitain vuosia sitten tein vapaaehtoistöitä.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
En minäkään enää, joitain vuosia sitten tein vapaaehtoistöitä.
minä alan katsomaan nyt urheilua telkasta
- Anonyymi00029
Anonyymi00016 kirjoitti:
Minä haluan kertoa että kävin äskön vessassa.
Kai otit vessakäynnistä myös kuvan ja sometit sen?
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kai otit vessakäynnistä myös kuvan ja sometit sen?
mulla ei ole kameraa eikä älypuhelinta ja minä en ole somessa
- Anonyymi00040
Anonyymi00024 kirjoitti:
Olisihan se aika kamalaa, jos ei aamulla heräisikään.Joku päivä se vaan kaikilla sitte joskus tulee että ei enää herää.
- Anonyymi00027
Ottamatta sen enempää kantaa mihinkään, niin se että joku asia on harvinaista tekee siitä yleensä myös sellaisen että siitä nauttii enemmän.
Jos aina syö lempiruokaa, siihen tympääntyy, jos aina saa nukkua pitkään, niin se vain siirtää unirytmiä, mutta se ei luo sitä nautintoa siitä, ettei ole kiire minnekkään. JNE JNE.
Sitten se on tietysti asia erikseen, että saako muuten riittävästi hyvää unta tai vaihteleeko se riittävän unen saanti työ ja vapaapäivinä...- Anonyymi00031
Jos on uniongelmia niin eikö ne kannata hoitaa kuntoon ennen kuin menee edes vapaaehtoistyöhön
- Anonyymi00032
Vapaaehtoistyön ihanuus on juuri siinä, että se on vapaaehtoista.
Olen itse tutustunut kymmeniin, ellen jopa satoihin mielenterveys toipujiin vapaaehtoisuuden kautta. Siellä on oikeasti ihania persoonia ja ihmisiä jotka mielenterveyden haasteista huolimatta eläävät elämäänsä eteenpäin. - Anonyymi00033
Monet uupuu vapaaehtoistyöhön. Itsensä pitää laittaa etusijalle ettei kohta kuormita järjestelmää. Vapaaehtoistyössä on vaikea nähdä mikä oman panoksen merkitys loppujen lopuksi on millekään.
- Anonyymi00035
Vapaaehtoistyössä on se hyvä puoli, että se on vapaaehtoista. Harvemmin ihminen kuormittuu tai väsyy vapaaehtoistyötä tehdessään. Sieltä voi pitää taukoakin, jos voimat loppuu.
Vapaaehtoistyössä kyllä mielestäni itse huomaa oman panoksen. Tulee hyvä mieli, ja myös muut kehuvat ja kiittävät, kun on auttelemassa, tekemässä jotain kaikille hyödyllistä.
Ihmiselle on tärkeää olla jollain tavalla merkityksellinen ja tuntea olevansa tarpeellinen. - Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Vapaaehtoistyössä on se hyvä puoli, että se on vapaaehtoista. Harvemmin ihminen kuormittuu tai väsyy vapaaehtoistyötä tehdessään. Sieltä voi pitää taukoakin, jos voimat loppuu.
Vapaaehtoistyössä kyllä mielestäni itse huomaa oman panoksen. Tulee hyvä mieli, ja myös muut kehuvat ja kiittävät, kun on auttelemassa, tekemässä jotain kaikille hyödyllistä.
Ihmiselle on tärkeää olla jollain tavalla merkityksellinen ja tuntea olevansa tarpeellinen.miksi aloittaja on kertonut vapaaehtoistyöstään uni ja unihäiriöt palstalla. eikö ole muuta aihealuetta johon vapaaehtoistyö kuuluu
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ihmiselle on tärkeää olla jollain tavalla merkityksellinen ja tuntea olevansa tarpeellinen.miten se liittyy uneen ja unihäiriöihin jos kerta voi hyvin.
- Anonyymi00034
Jos aamusta nukkuu parhaiten kannattaa se pistää kaiken muun edelle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5222510Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial512207Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2032158Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191450Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle101353Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip491333- 971318
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621121Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise911096Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931035