Päijät-Hämeen käräjäoikeus tuomitsi naiskolmikon, joka varasti Lahden seudun myymälöistä tavaroita hameidensa piilotaskuihin.
Kolmikon vanhin, noin 40-vuotias, sai kolmen kuukauden ehdollisen tuomion varastettuaan kuudella kerralla 28 öljykanisteria Tokmanni-myymälöistä.
Kolmikon on maksettava myymälöille yli 3 000 euron vahingot. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011722737.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=is_tf&utm_source=iltapulu.fi&utm_content=promobox
Ketähähän lienee nuo tuollaiset olleet..🤔 Kovin on vaikea tietää! On myös vahvasti oletettavissa korvausten tulevan maksetuiksi.
Nainen vei hameensa piilotaskuissa 120 litraa moottoriöljyä
8
418
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mannelaiset asialla.
- Anonyymi00002
Kulttuurihenkilöstön kuljetusvälineistö kuluttanee normaalia enemmän moottoriöljyä. Myyntiinhän tuollaista ei tietystikään ole tarkoitettu tai välitettäväksi tutuille hevos- eli autokauppiaille.
- Anonyymi00004
Sinne menee pölynimurikin että solahtaa:)
- Anonyymi00005
Keskisarja pitää TÄNÄÄN maanantaina 12. tammikuuta kello 17.30 Lahden pääkirjastossa Kirkkokatu 31 luennon aiheesta ”Väestönvaihtojen historiaa 8000 eKr.-2025 jKr”
Paikalla voi olla kommunistien masinoimaa häiriköintiä? - Anonyymi00006
Asutko Ghetossa
tiistaina 13.1. klo 18
Suora lähetys netissä (katso Suomen Uutiset)
vapaa pääsy julkaisupaikalle Annantalon auditorio (Annankatu 30) Helsinki.
Tilastotiedot esittelee tutkija Samuli Salminen, ja aihetta on kommentoimassa kansanedustaja Wille Rydman https://www.facebook.com/photo?fbid=1298800012282305&set=a.467922275370087- Anonyymi00007
Tämä ei ole mikään Helsinki palsta!!
- Anonyymi00008
Ahnetta porukkaa aina lähtee mukaan jotain näillä täteillä.
Kaksi epätoivottua ryhmää Lahdessa ja kumpikin alkaa samalla kirjaimella. - Anonyymi00010
Vaikka rikos onkin, näin erikoisen nerokkaasti ja suuria fyysisiä ponnisteluja vaativasta toiminnasta on aihetta palkita.
Miten on uimahallin tai teatterin kausikortti tai risteily Tallinnaan ? Muita ehdotuksia ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433