Tekee aivan mielettömän paljon mieli isoa kullia.Olis myös mahtavaa ottaa pitkästä aikaa loppuun asti suihin sellainen 20 senttinen runsaasti laukeavaa herkku plus isot ihanat kivekset.
Isoa kullia tekee mieli
60
1600
Vastaukset
- Anonyymi00001
Myös minun tekee mieli isoa kullia.
- Anonyymi00003
peppu-panon jälkeen mahtavaa ottaa suihin isoa kullia ja spermat myös
kyllä tuollainen 20cm kulli kyllä täyttäisi suun irstaan kivasti , kullia pää täynnä 😋
Mulle kelpaisi piemennekin.
- Anonyymi00023
jos niitä ois useempi niin kyllä
- Anonyymi00004
Mistä päin
- Anonyymi00008
Kyllä tekis hyvää iso ja miehekäs isokullinen vanhempi mies.
- Anonyymi00013
Ja luet kuitenki
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ja luet kuitenki
No kai se nyt lukee ihan kiimassa ja on täällä koko ajan, kun alle 10 min meni tuossakin vastauksessa jollekin.
- Anonyymi00014
Tääl ois 18v 19cm
- Anonyymi00016
Oulussa olisi 22cm kalu tarjolla.kokemusta on miehistä,mut en ole saanut mahtumaan yhdenkään miehen anaaliin kaluani, harmittaa kovasti.kiihkeitä imuja on ollut .
- Anonyymi00018
kyllä tuntuis mahtavalta ottaa sisään koko mitalta jee
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
kyllä tuntuis mahtavalta ottaa sisään koko mitalta jee
Voi kun pääsisinkin nussiin sua.ein ole saanut vielä sellasta miestä että pohjaan asti saisin työntää.mut toivossa on hyvä elää.
- Anonyymi00021
Varmasti on kiihkeitä imuja.Tuon kokoista kyrpää on aivan ihana imeä.Kyllä se sisällekin menee, kun tarpeeksi liukkaria.
- Anonyymi00027
Anonyymi00019 kirjoitti:
Voi kun pääsisinkin nussiin sua.ein ole saanut vielä sellasta miestä että pohjaan asti saisin työntää.mut toivossa on hyvä elää.
Mä sain kerran Ouluntullissa isoa! Tuntui ettei suuhun mahdu kun imutti. Mutta kuitenkin mies painoi peppuun. Uusinnan kun saisi.
- Anonyymi00043
mun peppuun sais painaa vaikka voimalla pohjaan asti kipu vaan lisää nautintoa toinen jakso heti perään kun imen kovaks
- Anonyymi00051
Mulla sama juttu. pituutta kullilla ei ole kuin 18cm, mutta paksuus 7cm. Monet kerrat on yritetty anaaliin, mutta ei vain anna reikä periksi sattuu liikaa...
- Anonyymi00053
Anonyymi00019 kirjoitti:
ONKO SE SUN "POHJA" KURKUNPÄÄSSÄ SUOLISTON MUTKIEN JÄLKEEN?
- Anonyymi00017
kerran kun saanut isoo luulee ettei mahdu mutta voi juma minkä orkun tuottaa haluaa lisää
- Anonyymi00020
Iso ihana kulli pepussa tuntuu ihanalle ja samalla imee lutkutan toisen kullia.
- Anonyymi00022
yhden kun isoa saanut sen jälkeen haluu kokeilla kuinka suurta mahtuis ja montako tunnin aikana
- Anonyymi00024
Nyt kun sais mennä jonkun isokokoisen vanhemman kiimaisen ja isokullisen miehen kanssa makuuhuoneeseen ja olisi aikaa yöhön asti.Tyydyttää isokullinen sonni, että olisi paikat hellänä seuraavana päivänä.
- Anonyymi00033
Ihana tunne vallalla. Kunpa peppu olisi täytetty pidemmän kaavan mukaan niin mitäpä sitä muuta olisi vailla. Mistäs vain löytyisi salainen sonni Kemijärveltä tai Posiolta?
oishan se kiva maistella ja nuolla isoa. ei löydy ainakaan kuopiosta että saisi ja tulisi kylään mies. kik kuopiobi17582
- Anonyymi00028
jos 20cm ihana istua päälle ja tuntee kuinka liukuu syvälle
- Anonyymi00029
Tuntuu kyllä aivan ihanalle kun on sellanen iso yli 20cm kulli pepussa ihan siellä syvällä asti sitä on niin täynnä sitä.
- Anonyymi00031
Mistäs tuollaisen löytäisi? Varmasti tuntuisi ihanalta. Istua kovan aisan päälle ja halkaista peppunsa hitaasti mutta varmasti. Lasti syvälle sisään ja sitä lisää lypsäen koko komeudesta. olisipa silloin täytetty olo. Haluaisin...
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Mistäs tuollaisen löytäisi? Varmasti tuntuisi ihanalta. Istua kovan aisan päälle ja halkaista peppunsa hitaasti mutta varmasti. Lasti syvälle sisään ja sitä lisää lypsäen koko komeudesta. olisipa silloin täytetty olo. Haluaisin...
Pohjoisesta? Kemijärveltä?
- Anonyymi00030
Mikkeli 19cm ja "paksuhko" ...jos jotakuta naista kiinnostaa
- Anonyymi00034
Ihanaa imeä isokyrpäistä vanhempaa miestä.20 senttinen paksu spermatykki, joka ruiskii isoista kiveksistä suun täydeltä.
- Anonyymi00035
Mulla isot kassit, ja tulee erittäin paljon. Kulli vaan 17cm. M53. Jos joku silti haluaisi suun täydeltä…
- Anonyymi00036
Haluis,mistäpäin🤪
- Anonyymi00037
Helsingissä
alkaa olemaan kevättä ilmassa ja jalkovälissä , ja kullia tekisi mieli imeä
- Anonyymi00038
Voi että on kyrpä kovana kun näitä lukee.tekee niin mieli saada kalua ettei voi keskittyä mihinkään kunnolla. Oon aivan kiimassa oleva sonni.
- Anonyymi00039
Toivottavasti tapaisi kevään tai kesän aikana jonkun uuden isokullisen miehen.Tuo on niin nautinnolinen tunne, kun saa ekan kerran laskea mieheltä housut ja tiedät etukäteen, että hän on todella iso.On ihanaa liikutella esinahkaa isosta kullista ja sitten maistella, kun valuttaa kiimalimaa terskasta.
- Anonyymi00040
Uskon. Samat haaveet täällä, en ole vielä päässyt kokeilemaan.
Toivottavasti joskus pääsisi, nimenomaan isommat kalut kiihottaa niin mielettömästi.
Isommilla dildoilla olen jo harjoitellut ja nytkin on sellainen kiima päällä että pitää kyllä antaa upota syvälle ja keinotella päällä 😋😋
Minulla on monenlaisia dildoja mutta usein päätän tunnelmoinnin dredd tai brickzilla dildoon. Täyttymyksen tunne on uskomaton ja orgasmi sen myötä. - Anonyymi00044
Anonyymi00040 kirjoitti:
Uskon. Samat haaveet täällä, en ole vielä päässyt kokeilemaan.
Toivottavasti joskus pääsisi, nimenomaan isommat kalut kiihottaa niin mielettömästi.
Isommilla dildoilla olen jo harjoitellut ja nytkin on sellainen kiima päällä että pitää kyllä antaa upota syvälle ja keinotella päällä 😋😋
Minulla on monenlaisia dildoja mutta usein päätän tunnelmoinnin dredd tai brickzilla dildoon. Täyttymyksen tunne on uskomaton ja orgasmi sen myötä.Se tunne on mielettömän kiihottava, kun ensimmäisen kerran pitelee isoa kivikovaa kullia kädessä.Sellainen vähän yli 20 senttinen, paksu ja painava ison äijän kulli ja isot pallit.Naiminen on kiimaista ja mahtavaa, kun iso kyrpä alkaa liikkumaan sisällä ja tekemään itselleen tilaa.
- Anonyymi00050
Keskivertoa suurempi olisi.Mitä missä ja milloin kokeiltaisiin.
- Anonyymi00054
Anonyymi00050 kirjoitti:
Keskivertoa suurempi olisi.Mitä missä ja milloin kokeiltaisiin.
SUN LUONA tietenkin ja usein jos ei eka kerralla onnistu niin ajan mittaan kun tottuu, eiks niin!? HALUUN vakkari miehen, en rietastele "joka pojan" kanssa!
HESASSAko kohtaamme?
- Anonyymi00041
Alkaa ihan kulli kovenemaan kun ajattelen isoa joka painuisi sisään...
- Anonyymi00042
kaikista mahtavin yli 20cm pepussa ja toinen kovettumassa suussa vaihtas paikkaa kun eka laukeis peppuuni
uuh tässä äsken sain yli 20 cm kullia suuhun ja pyllyyni , ja irstaan ihanaa oli 😋
- Anonyymi00045
Se on joka kerta yhtä ihanaa.
- Anonyymi00046
kullityttö kirjoitti:
kyllä tuntuu vieläkin pyllyssä 😅
Mulla tuntuu joskus muutaman päivän sen jälkeen, kun on nainut oikein ihanan ison miehen kans.
Anonyymi00046 kirjoitti:
Mulla tuntuu joskus muutaman päivän sen jälkeen, kun on nainut oikein ihanan ison miehen kans.
hih juu , sellaine kokemus ei ihan heti pidäkkään unohtua 😋
- Anonyymi00047
kullityttö kirjoitti:
hih juu , sellaine kokemus ei ihan heti pidäkkään unohtua 😋
Pitää alkaa katselemaan videoita, missä ihanan isot kullit roiskii oikein paljon spermaa.Ihanaa kun iso laukeaa oikein runsaasti.
Anonyymi00046 kirjoitti:
Täällä ois iso mies, iso kalu. Kestävää laatua.
- Anonyymi00058
kallekuu74 kirjoitti:
Täällä ois iso mies, iso kalu. Kestävää laatua.
Erittäin kiinnostunut :)
- Anonyymi00048
Mulla 18cm kalu ja isot kiinteät kassit. Haluaisin panna sinua ja laskea siemenet sisääsi.
- Anonyymi00052
Kulli aivan kovana kun ajattelee isoa jämäkkä posliinia kalu jota runkkaan ja otan suuhun.
Jos sitten rasvaan pepun ja alkaa hiljalleen työntymään sisään....
Tulen ihan juuri.. - Anonyymi00055
Tuut tuut tuut! SANOO puhelimesikin!?
Numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä! - Anonyymi00056
sellainen iso roteva mies isolla kalulla ja karvainen 140 kiloo aivan mahtava paketti ,ei pääsisi alta pois vaikka haluaisi nam.
- Anonyymi00057
Isoa on toki mahtavaa saada imeä sekä ottaa anaaliin. Kerran vain sattui vanhassa Voguessa kohdalleni eräs vanhempi herramies jolla oli valtava kyrpä. Nippa nappa sain sen suuhuni. Kiihottava tunnehan se oli sitä imeskellä. Ongelma oli vain se, kun se ioli niin valtava eikä mäli meinannut mieheltä lentää, niin leukapielet siinä puutu. No onneksi mies sai kuitenkin viimein orgasmin ja mällit suoraan nieluuni. Tuli muuten paljon! Myöhemmin sain sitä onneksi myös peppuuni ja sain aivan valtavan hytky-orgasmin.
- Anonyymi00059
Kuopiosta löytyykö isoa pääsiäismunaa. Kik viestiä kuopiobi17582
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1153756Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1493743Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi242544Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs52325100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es302138Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa481322Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut301147Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah33912- 137905
Poika. Edes suuret lyyrikot eivät auta kostonhimoista.
Kostonhimotutkani tuuttaa, etkä saa minua astumaan estradille. Korkeintaan välillä hiukan kutittelen...110803