Mummo median mukaan kuristunut kuoliaaksi palvelutalossa. Sitookohan ne vanhuksia kaulasta kiinni johonkin? Luultavasti tuon tapaiset jutut eivät ole kovinkaan harvinaisia hoitopaikoissa.
Oma omaiseni, sydänvikainen vanhus, myrkytettiin Jyväskylässä liiallisella Salbutamolilla kuoliaaksi. Varmasti moni vanhus kuolee Suomessa hoitovirheeseen, välinpitämättömyyteen tai osaamattomuuteen noissa hoitoloissa. On helppo selittää, että hän oli jo niin vanha. Loppujen lopuksi hoitopaikalla ei sitten ole mitään vastuuta.
Mummoja menee, mummoja tulee
35
197
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jollain keinoin se on mummonkin heitettävä töppöset nurkkaan
- Anonyymi00002
Mielellään kuitenkin ilman osaamattomien hoitajien avustusta.
- Anonyymi00003
Oma koti kullan kallis.
- Anonyymi00004
Sinne omaan mökkiin on moni mummo ja vaari muumioitunut
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sinne omaan mökkiin on moni mummo ja vaari muumioitunut
Juu, mutta onnellisena omassa kodissa, eikä surmattuna säästöjen vuoksi.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Juu, mutta onnellisena omassa kodissa, eikä surmattuna säästöjen vuoksi.
Mistä näitä höpöjä oikein sikiää
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mistä näitä höpöjä oikein sikiää
Täällä ne viihtyvät...
- Anonyymi00008UUSI
Huhtasuon terveysaseman toimintaan kuuluu toimivien kipulääkkeiden vieminen kipukroonikoilta joilla ikää yli 70 vuotta. Tilalle tarjotaan fysioterapiaa. Myöskään lähetteitä jatkotutkimuksiin ei laiteta. Vaihdettiin Novaan niin heti järjestyi lähete ortopedian arvioon ja kipuklinikalle. Omaiset tarkkoina ja tehkää tarvittaessa potilasvahinko ilmoitus!
- Anonyymi00009UUSI
Hölömölä höh
- Anonyymi00010UUSI
Minä otan vanhainkotiin puukon mukaan, minua eivät sido kiinni.
- Anonyymi00011UUSI
Hyvä asenne. Taistele hurjasti loppuun saakka! Kyllä ne yrittävät päästä sinusta jos olet vaivaksi!
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Hyvä asenne. Taistele hurjasti loppuun saakka! Kyllä ne yrittävät päästä sinusta jos olet vaivaksi!
Lääkkeet yrittävät viedä loppuun asti!
- Anonyymi00021UUSI
Sulaa hulluutta noihin vaivaistaloihin on rääkättäväksi mennä.
- Anonyymi00013UUSI
Jos viitsisit ihan lukea nuo uutiset kunnolla niin ei tarvitsisi tehdä näitä typeriä aloituksia. Huolehdi mieluummin siitä ettet itse ole joskus samassa tilanteessa kuin uutisen uhri. Sitäpaitsi ne muistisairaat mummot ei ole ainoita joita sidotaan, kyllä niin tehdään muistisairaille papoillekin .
- Anonyymi00015UUSI
Isäntä sitoo minut välillä sänkyyn ja tekee mitä hurjimpia temppuja
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
No se on minulla ainoa keino pitää tuo haahka paikoillaan ja päästä päiväkahville naapurin leskirouvan luokse.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Njih,vanhan aikasta jo,piti sekin mainostaa erityisenä juttuna t pissileikit kokeiltu jo lapena.
- Anonyymi00017UUSI
ja elämä vilisee silmissä 100 vuotta on kuin millisekunti.
- Anonyymi00019UUSI
Jännää kääkk
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jännää kääkk
Kääkö sinne kaatopaikalle!
- Anonyymi00020UUSI
Yksittäistapaus, ylireagointia.
- Anonyymi00022UUSI
Paljonkohan on tuonkin mummon eläkkeestä otettu hoitomaksuihin? Kyllä nyletään varmasti lompakko niin kauan,kuin henki pihisee.
- Anonyymi00023UUSI
Ei kukaan täyspäinen noihin laitoskomplekseihin lähde kusetettavaksi ja tapettavaksi. Kotona loppuun asti.
- Anonyymi00024UUSI
Kela ei välttämättä anna sinun virua asunnossaan ihan loppuun saakka.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ei niin. Kela käskee vaihtaa halvempaan betoniluukkuun,mikäli mielit toimeentulotukea.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Keskisuomalainen: Kaksi ihmistä löytyi kuolleena Jyväskylässä, rikosta ei epäillä | Uutissuomalainen | Aamuposti https://share.google/o8lYlhs8RHLWYsjNF Kyllä JVA,n Kela kämpissä ollaan monesti loppuun asti. Kukahan "onnekas" tuonkin asunnon sai seuraavaksi käyttöönsä?
- Anonyymi00029UUSI
Alzheimer potilailta ei kysellä muuta,kuin pankkitilin saldoa hoitomaksuihin. Samoin kohdellaan mielenterveyspotilaita.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ei niin. Kela käskee vaihtaa halvempaan betoniluukkuun,mikäli mielit toimeentulotukea.
Euroakaan en ole Kelan tukia eläissäni saanut, joten ei kuulu Kelalle paskaakaan olemiseni ja elämiseni.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Euroakaan en ole Kelan tukia eläissäni saanut, joten ei kuulu Kelalle paskaakaan olemiseni ja elämiseni.
Helppo älyttää anonyyminä.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Sun iässäs pappa olet varmasti syönyt lääkkeitä ja Kela on korvannut osan. Samoin lääkärikäynneistä.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ei siinä tarvitse,kuin korkeat lääke ja terveydenhuollon kulut, mihin eläkkeesi ei riitä niin oletkin äkkiä Kelan toimeentulotukea vailla!
- Anonyymi00026UUSI
Mun mummoni muni mun mammani, mun mammani muni muuten vaan ja kaikki delasivat hoitovirheeseen!
- Anonyymi00032UUSI
Olen joskus koettanut "viimeistä vapautusta" hirttämällä. Sattui niin paljon, että jäi kesken ja tuntui, että silmät pullahtaa ulos hapen puutteesta. Ei mikään inhimillinen lähtö. Käyn Suvimäen Klubitalolla ja enempää ei tarvinne taustoja kertoa.
- Anonyymi00033UUSI
Ilmeisesti noissa hoitoloissa on sellainen orsi johon vanhukset sidotaan kaulastaan karkaamisen estämiseksi. Jos jalat sitten pettää, niin amen.
- Anonyymi00036UUSI
Epäsivistyksen merkki yhteis kunnassamme.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark3178673Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2044740Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy353760Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2002681Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171242260- 511786
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1011779- 631723
- 1791436
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3511394