Kuhmoisten Sanomat, mitä mieltä...

Anonyymi-ap

Mitä olette mieltä paikallislehden tasosta? Onko muuta luettavaa kuin kaupan mainokset tai kirjaston näyttelyt? Riittääkö paperi edes kalan käärimiseen?

28

945

Vastaukset 28

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mitkä näyttelyt kirjastossa?

• Anonyymi00002

Journalistinen taso on kyllä surkea.

• Anonyymi00003

Kulttuuri, kulttuuri, kulttuuri...
      Viimeksi oli täysin ala-arvoista kun nuoria oli haastateltu mielenterveydestä, sai vaikutelman että nuorilla itsellään ongelmia, eihän tällaista saa julkaista. Lopetan lehden tilauksen.

• Anonyymi00004

Ihan paras paikallis-lehti. Sinne saa ihan vapaasti kuka tahansa lähettää sisältöä, niin että älä aina valita vaan ala purkaa sinne kuormiasi. Aina pitää väkisin vääntää jotain negatiivista scheissea. Ei esim ss-market mitään mainosta.

• Anonyymi00005

Lehti peruttu, en lue. Ihan vitsi.
      Kesällä tapahtumassa joku lehden työntekijä kehui että ilmaiseksi pääsee joka paikkaan työpaikan piikkiin, maksakaa vaan lysti.

• Anonyymi00006

Tuskin aloittaja edes käy kalassa kun elämänsä tuntuu kaikin puolin olevan tukossa. Kääri ne sinttisi vaikka Padasjoen sanomiin.

• Anonyymi00007

Toimii vallan vahtikoirana ja siksi oikein tärkeä meille kaikille.

• Anonyymi00008

Ja katin kontit. Viimeksi on kyllä toiminut vallan välineenä.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ja katin kontit. Viimeksi on kyllä toiminut vallan välineenä.

Ilman kuhmaria meillä ei olisi sitäkään vähää tietoa paikallispolitiikasta.

• Anonyymi00009

Kun Puukilanmäen päivystävä omatunto päättää avautua, aina ei tiedä, mitä kirjoitus koskee.

• Anonyymi00010

Ai tarkoitatko sitä, kun kirjoitukset niin sekavia? Komppaan.

• Anonyymi00011

Lehden taso surkea, laskenut viimeisen vuoden aikana rajusti. Propagandahakuinen Puukilanmäen äänitorvi siitä on tullut!

• Anonyymi00012

Eikö pysy itselläsi kynä kädessä ? Sinne vaan toimittamaan jokainen vapaasti omaa agendaansa. Tai sitten pidä suusi ja lue muiden juttuja kun ei omasta kummastakaan päästä näytä tulevan ulos mitään järkevää mitä toimittaa.

• Anonyymi00014

Kun vertaan Padasjoen sanomia Kuhmoisten aviisiin, on voittaja Padasjoella.

• Anonyymi00015

Kuhmoisten Sanomat on vuoden 2025 aikana parantanut kuin sika juoksua: Jatkuvasti päivittyvä verkkolehti on huomattavasti asiakasystävällisempi kuin kerran viikossa ilmestyvä paperi- ja näköislehti. Myös luettavaa on entistä enemmän.

• Anonyymi00016

Laatu vaan on huonompaa.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Laatu vaan on huonompaa.

Sehän on sitä mielestäsi, jos et ole kirjoittajan kanssa samaa mieltä.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Laatu vaan on huonompaa.

"Laatu vaan on huonompaa."

Siinä tapauksessa ei auta muu kuin tarttua itse kynään ja - jovain- alkoi laatu parantua.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

"Laatu vaan on huonompaa."

Siinä tapauksessa ei auta muu kuin tarttua itse kynään ja - jovain- alkoi laatu parantua.

Tai lopettaa tilaus. En mä putkimiehekskään rupee, jos on tehnyt huonoa jälkeä. Joka ammattiin on omat osaajat. Kuhmarissa ei vaan ammattitaitoa ole, tai työn taso ei vaan riitä.

• Anonyymi00020

Lehti on kummallinen sekoitus jeesustelua ja Kuntalan viranhaltijoiden päähäntaputtelua.

• Anonyymi00021

Toimituksen sensuurihalukkuus ihmetyttää. Tai kai se omistajien linja. Kumma, että kuitenkin julkaisee Puukilan outoja kirjoituksia. Tai eikö kukaan muu tarjoa juttuja?

• Anonyymi00023

Kyllä ne kaikki asialliset julkasee!

• Anonyymi00022

Ihmisten pitäisi vaan kirjoittaa lehteen enemmän. Varsinkin valtuutettujen kolumneja lukisin mielelläni.

• Anonyymi00024

Taso on surkea, keskittyy sisäpiirin asioihin tai tuttuihin. Kaikki lehdet on verkossa, tämä viimeisin. Koko kesä painottuu kulttuuriin ja mökkiläisiin.

• Anonyymi00025

No voi juku.

• Anonyymi00026

Tilaa Padasjoen Sanomat?

• Anonyymi00027

Suunnattu Jeesuksen lapsille, ja muille lapsenuskoisille, jotka uskovat vaiheisiin.

• Anonyymi00028

Ai Padasjoella uskotaan vaiheisiin. Voihan siinä ollakin monta vaihetta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      230
      1413
    2. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      249
      970
    3. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      89
      856
    4. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      762
    5. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      67
      753
    6. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      48
      703
    7. Miltä tuntuu vanhempi nainen olla

Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan
      Ikävä
      80
      624
    8. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      24
      615
    9. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      68
      614
    10. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      611
    11. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      109
      589
    12. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      49
      588
    13. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      569
    14. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      303
      565
    15. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      34
      564
    16. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      27
      563
    17. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      46
      548
    18. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      47
      534
    19. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      94
      519
    20. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      519
    Aihe