Kovin on pettynyt mies ja nyt pitää maksaa vielä monenmoista kuluerää pelastuksesta. Hyvä Jarski hyvin sä vedät! Toipumista t. J aanis Petke päijänteen urheilukalustuksen vonkamiehistä 👋
Jari Saario merihätä
16
308
Vastaukset
- Anonyymi00002
Ykkösuutinen mediassa! Jotakin taas peitellään!
- Anonyymi00013
Jännää kääkk
- Anonyymi00004
Kaverille tarvii kyllä tehä keräys, että saa soutuveneensä takasin suomeen. Hyviä ideoita miten se toteutetaan?
- Anonyymi00006
No kyllä tänne virtana tulee muualtakin porukkaa, jolle kaikki annetaan. Kyllä yksi Suomalainen voidaan pelastaa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
No kyllä tänne virtana tulee muualtakin porukkaa, jolle kaikki annetaan. Kyllä yksi Suomalainen voidaan pelastaa.
Keräshän Mari Valosaari kanssa omaa kassaa hevoselle kuluihin 10t/e
- Anonyymi00009
Tuota munkinhokijan munkki-jämpsänportti pakko-oiretta voidaan merkittävästi lievittää terapialla, jossa käytetään altistusharjoitteita taikka lääkehoitoa. Sinua ootellaan!
- Anonyymi00010
Mitäs paatista mutta kun verorahoilla se sieltä pelastettiin.
- Anonyymi00011
Meinaa ko. ukkeli lähtee politiikaan..
- Anonyymi00012
Ei kun se tulee jämpsän porttiin puremaan munkkia
- Anonyymi00014
No jos nyt viimeistään lopettaa ja jää rannalle ruikuttaan mutta ELÄVÄNÄ ja onhan se hienoa että koettelee rajojaan mutta kyllä se luonto ihmisen voittaa 100 / 0!!
- Anonyymi00019
Ens kerral onnistuu ja sit kansa palvoo supersankari jaria. Ja sen jälkeen se vetää soutupaatilla maailman ympäri, jonka jälkeen jarista tulee suomen kuningas.
Kuninkaana jari määrää että jokainen joka itse aiheuttaa itsensä vaaratilanteeseen, saa itse selvitä heikoista jäistä ja maksaa omat kulunsa
- Anonyymi00015
Tämä yksi kesto-hokija ei vaan tajua, että munkki ym. pakko-oireita voidaan merkittävästi lievittää terapialla, jossa käytetään altistusharjoitteita tai lääkehoidolla. Terapiaa ja lääkehoitoa voidaan käyttää myös samanaikaisesti."
- Anonyymi00016
Paljonko eduskuntavaaleihin onkaan aikaa..?
- Anonyymi00021
Mutta jos lähtee ehdokkaaksi, on varma kansanedustaja, se siinä kiinnostaa että miten hankitulla julkisuudella kansanedustajaksi pääsekään, esim. juoksemalla pääsi joku aikanaan ainakin 12 vuodeksi esduskuntaan nappia painamaan niin kuin puolue milloinkin määräsi...
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mutta jos lähtee ehdokkaaksi, on varma kansanedustaja, se siinä kiinnostaa että miten hankitulla julkisuudella kansanedustajaksi pääsekään, esim. juoksemalla pääsi joku aikanaan ainakin 12 vuodeksi esduskuntaan nappia painamaan niin kuin puolue milloinkin määräsi...
Pääsee hiihtämällä, painimalla ja lapsellisia lauluja hoilottamallakin nappia painamaan.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen735579Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2744890Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453214Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052653Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52282Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21566Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151555Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291408Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211220Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei127855