Pattayan suomibaareissa bingoiltoina on myös uutena lajina väittelykilpailut.
Paras väittelijä saa ilmaisen väittelijädrinkin jossa koristeena vaaleanpunainen paperinen aurinkovarjo.
Kisan tämän päivän voittaja:
Tuo on kenties kaikkien aikojen Pasanen, tuo väite että hänet turvotettiin sairaalassa räjähdysmäisesti 47 litralla vettä hoitojen aikana. En ole ikinä kuullut mitään noin typerää väitettä, enkä jaksa alkaa sen enempää perkaamaan, miksi.
Tehtiin Herbalifen aikoihini 2000- luvun alkupuolla kehon koostumusmittauksia yhteistyössä kuntosali Gym1:sen parin personal trainerin kanssa ja mukana oli henkilöitä hoitoalalta.
Monet eri lajien harrastajat ja myös tavalliset ihmiset olivat kiinnostuneita kehonsa koostumuksesta.
Se tehtiin siihen aikaan yhdistämällä ihopoimumittaus sähkövastusmittaukseen ja sitten syötettiin tulokset pituuden, painon ja iän kanssa tietokoneelle, jossa softa laski tuloksen.
Saatiin varsin tarkkoja tuloksia.
Nykyään on erittäin tarkkoja menetelmiä, mutta ne eivät ole tarpeellisia tavallisille pulliaisille muutoin kuin seuratessa jotakin sairautta tms.
Se tuli monelle shokkina, miten suuri se rasvaprosentti saattoi olla. Oma käsitys kehosta oli pahasti pielessä. Hoikka 49 kiloinen ja 170 senttinen nuori neito ajatteli rasvaprosenttinsa olevan jotakin 25%, niin se olikin 45%. Lihasmassan osuus olematon.
Oli yllätyksiä myös toisinpäin, kun hoikka kundi jolla ei ollut erottuvia lihaksia, olikin varustettu suurella lihasmassalla ja pienellä rasvaprosentilla.
Kaikki voima ei todellakaan näy päällepäin. Tunsin hoikkia heppuja, jotka oli armottoman vahvoja kädenvääntäjiä tai lahjakkaita painimaan, hiihtämään jne.
Paksut käsivarret eivät tarkoita voimakkaita käsivarsia, jos niiden koostumus on nesteen turvottamaa lihasta ja paksua rasvakudosta siinä päällä. Sellaisilla käsillä nostetaan vain nippanappa ne omat kädet.
Ne suuret voimat piilee piilossa keskivartalossa syvissä lihaksissa ja niiden ohjauskeskuksen eli aivojen tulee osata sellainen motoriikka, että käsky lihaksille tulee oikeassa järjestyksessä oikeaan aikaan.
Esimerkkinä jos aion lyödä maksimaalisen takakäden (oikean) suoran, niin käsivarsi ja kyynärvarsi ovat viimeisiä tapahtumaan osallistujia.
Ensin tuntuu kuin saisi sähköiskun lantion, nivustaipeiden ja oikean pakaran seutuville.
Oikean jalkaterän päkiä polkaisee maata suuntana eteenpäin komentaen lantiota jatkamaan kiertoaan.
Sitten siihen osallistuu vatsalihakset jotka jännittyvät silmänräpäyksen verran siirtäen kiertoliikkeen ylemmäs kohti hartiaseutua.
Kiertoliike on niin voimakas, että se heittää lähes rennot hartiat mukaan kiertoon. Tapahtumaan osallistuu myös kylkiluiden ympärillä olevat lihakset ja rintalihasten välissä olevat lihakset jotka auttaa säilyttämään kiertoliikkeen vauhdin.
Kun hartiat on saatu tällä prosessilla vauhtiin niin ne heittää lähes rennon käsivarren matkaan, joka on oppinut suuntautumaan maaliin ilman ylimääräistä venkulointia.
Vasta juuri ennen osumaa käsivarsi jännittyy, joka suojaa sitä että kämmenen luut eivät murru tai että iskuvoima ei pakene esim hieman koukkuun jääneen kyynärpään kautta. Suora kun ei ole koukku.
Osuman aikaan kierto on edelleen käynnissä, oikea jalka jatkaa työntämistä eteenpäin ja paino sekä painopiste siirtyy vasemmalle jalalle automaattisesti.
Tuon prosessin onnistuminen edellyttää että sadasosasekunneissa tuo tapahtuu oikeassa järjestyksessä ja että sen toteuttamiseen on olemassa tarvittava lihaksisto, mutta ennenkaikkea motoriikka.
Se on myös totta että lyömisen lahjaa ei ole kaikilla, vaikka kuinka treenaisi. Se vaatii vielä lahjojenkin lisäksi hirvittävän määrän treeniä, kovaa treeniä, painavia hiekkasäkkejä sikajumppaa, miljoonia vatsalihasliikkeitä, kestävyyttä luilta ja räjähtävää terävyyttä.
Treenasin lukiosta lintsatessani jopa kuusi tuntia päivässä lyöntejä ja potkuja. Se tuotti tulosta. Mutta monilla muilla osa-alueilla oli puutteita ja paskat polvet, niin suuret menestykset jäivät loistamaan poissaolollaan.
Minun kokoiset kovan luokan thainyrkkeilijät ovat sellaisia mörköjä, ettei heitä vastaan lähdetä kehään jos on pientäkin epävarmuutta siitä kestääkö paikat ja riittääkö taso.
Sitä voi kotona vaikka mieluummin lyödä itseään keittiöjakkaralla naamaan, kuin lähteä kokemaan se kehässä. Parasta antia lajin parissa on se että siellä luodaan sellaisia ystävyyssuhteita joita voisi rinnastaa aseveljeyteen miltei ja ne on ikuisia.
2010
Kaikkien aikojen sunnuntaiväite vaihteen vuoksi 24/7.
14
258
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voisit 2010 siirtyä pätemään narsistien minäpalstalle, siellä voisit saada myös sosiaalista kontaktia kaltaisiltasi, sitä et saa tällä palstalla edes rakkailtasi.
- Anonyymi00002
Tuohan on Posson aivokloonin tekemä aloitus, eikä minun. En osaa sitä kommentoida muutoin kuin että siinä puhutaan ihmisen fysiologiasta ja siitä miten yksinkertainen asia onkin monimutkainen.
On paljon helpompaa puhua omista kokemuksista, kuin toisten kokemuksista. Sinulla on tuo narsismin käsite pahasti hukassa, kuten muutkin käsitteet.
Olen pahoillani ettei sinulla ole kokemuksia mistään, vai lienetkö unohtanut ne, mutta ei nämä nyt mitään maailmaa mullistavia ole nämä asiat ihmisten kehokuvasta. Tulee kalliiksi yhteiskunnalle nämä puheet "kehopositiivisuudesta".
Kaikki kuitenkin tietää että vakava ylipaino johtaa aina sairauksiin ja rajoittaa elämää, niin miksi niitä läskejä pitäisi puolustella? Se ei ole perusoikeus, aiheuttaa ylimääräisiä kuluja yhteiskunnalle.
Lentojen hinnat painokilojen mukaan olisi oikeutta normaalipainoisille. Tällä hetkellä laihat maksaa läskien ylipainon erotuksen. Kaikki muukin rahti kuljetetaan kilojen perusteella ja 10 kilon kinkku maksaa enemmän kuin viiden kilon kinkku.
2010 - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tuohan on Posson aivokloonin tekemä aloitus, eikä minun. En osaa sitä kommentoida muutoin kuin että siinä puhutaan ihmisen fysiologiasta ja siitä miten yksinkertainen asia onkin monimutkainen.
On paljon helpompaa puhua omista kokemuksista, kuin toisten kokemuksista. Sinulla on tuo narsismin käsite pahasti hukassa, kuten muutkin käsitteet.
Olen pahoillani ettei sinulla ole kokemuksia mistään, vai lienetkö unohtanut ne, mutta ei nämä nyt mitään maailmaa mullistavia ole nämä asiat ihmisten kehokuvasta. Tulee kalliiksi yhteiskunnalle nämä puheet "kehopositiivisuudesta".
Kaikki kuitenkin tietää että vakava ylipaino johtaa aina sairauksiin ja rajoittaa elämää, niin miksi niitä läskejä pitäisi puolustella? Se ei ole perusoikeus, aiheuttaa ylimääräisiä kuluja yhteiskunnalle.
Lentojen hinnat painokilojen mukaan olisi oikeutta normaalipainoisille. Tällä hetkellä laihat maksaa läskien ylipainon erotuksen. Kaikki muukin rahti kuljetetaan kilojen perusteella ja 10 kilon kinkku maksaa enemmän kuin viiden kilon kinkku.
2010Kerrataanpa taas hieman mitä olet täällä kertonut itsestäsi, läskeistä sinun ei kannata olla huolissasi, mutta kuten sanoin olin sydän operaatiossa, meikussa, vajaan viikon, siellä oli mukava kandi, kenen kanssa keskustelin varsin paljon, otetaan vaikkapa testot, hänen mukaansa niitä ei saa laittaa kehoon ilman selvää lääketieteellistä perustetta, tosin maailmassa on paljon ihmisiä joka käyttävät lääkkeitä vaarin itselleen haitallisesti, tämä on eräs narkomanian muoto, on täysin luonnollista että kun ikää tulee, miehellä testo taso laskee, niin kuuluu ollakin, testo boostit voivat aiheuttaa ongelmia...
Ja tuo toistuva possottelu on kanssa terveen miehen merkki, joka elää elämäänsä tasapainossa.
Siispä kysyn sinulta oletko narkomaani, joka käyttää lääkkeitä väärin, minä syön epäilemättä kaikki lääkkeet mitä on määrätty, mutta niin tekee miljoonia muitakin suomalaisia, mitä luulet osamaksu miljonääri. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kerrataanpa taas hieman mitä olet täällä kertonut itsestäsi, läskeistä sinun ei kannata olla huolissasi, mutta kuten sanoin olin sydän operaatiossa, meikussa, vajaan viikon, siellä oli mukava kandi, kenen kanssa keskustelin varsin paljon, otetaan vaikkapa testot, hänen mukaansa niitä ei saa laittaa kehoon ilman selvää lääketieteellistä perustetta, tosin maailmassa on paljon ihmisiä joka käyttävät lääkkeitä vaarin itselleen haitallisesti, tämä on eräs narkomanian muoto, on täysin luonnollista että kun ikää tulee, miehellä testo taso laskee, niin kuuluu ollakin, testo boostit voivat aiheuttaa ongelmia...
Ja tuo toistuva possottelu on kanssa terveen miehen merkki, joka elää elämäänsä tasapainossa.
Siispä kysyn sinulta oletko narkomaani, joka käyttää lääkkeitä väärin, minä syön epäilemättä kaikki lääkkeet mitä on määrätty, mutta niin tekee miljoonia muitakin suomalaisia, mitä luulet osamaksu miljonääri.Muuten noin tiedoksi se helvetin kallis lääke on kela tehnyt päätöksen, että se liitetään kokonaan korvattaviin, siis saan aina kolmen kuukauden lääkkeet 2.5 eurolla, todennäköisesti lopun elämäni, sorry vaan sinua harmittaisi jos olisit maksanut joskus veroja suomeen niitä ei osamaksu miljonäärit tee, enää ei tarvitse edes maksaa omavastuuta vuoden alussa täyteen, vuosi tuota lääkettä maksaa 10 euroa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Muuten noin tiedoksi se helvetin kallis lääke on kela tehnyt päätöksen, että se liitetään kokonaan korvattaviin, siis saan aina kolmen kuukauden lääkkeet 2.5 eurolla, todennäköisesti lopun elämäni, sorry vaan sinua harmittaisi jos olisit maksanut joskus veroja suomeen niitä ei osamaksu miljonäärit tee, enää ei tarvitse edes maksaa omavastuuta vuoden alussa täyteen, vuosi tuota lääkettä maksaa 10 euroa.
ja sinuna pitäisi kuononi kiinni osamaksumiljonääri, suomessa toimiva kela on eräänlainen vakuutusyhtiö, jonka kulut katetaan maksamalla kovasti sotuja ja ennakonpidätyksiä, kun on kertomansa mukaan maksellut 10 vuotta osakaslainaa, makselevansa veroja kun vain jaksaa, taidat olla ihan viimeinen jolla on varaa arvostella vanhuksia joka aiheuttavat kuluja kelalle, kun ovat jopa 40 vuotta maksaneet kovaa verokantaa... yhteiskunta on näin suunniteltukin toimivan, pellenaama.
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kerrataanpa taas hieman mitä olet täällä kertonut itsestäsi, läskeistä sinun ei kannata olla huolissasi, mutta kuten sanoin olin sydän operaatiossa, meikussa, vajaan viikon, siellä oli mukava kandi, kenen kanssa keskustelin varsin paljon, otetaan vaikkapa testot, hänen mukaansa niitä ei saa laittaa kehoon ilman selvää lääketieteellistä perustetta, tosin maailmassa on paljon ihmisiä joka käyttävät lääkkeitä vaarin itselleen haitallisesti, tämä on eräs narkomanian muoto, on täysin luonnollista että kun ikää tulee, miehellä testo taso laskee, niin kuuluu ollakin, testo boostit voivat aiheuttaa ongelmia...
Siispä kysyn sinulta oletko narkomaani, joka käyttää lääkkeitä väärin, minä syön epäilemättä kaikki lääkkeet mitä on määrätty, mutta niin tekee miljoonia muitakin suomalaisia, mitä luulet osamaksu miljonääri.Testojen lisääminen ikämiehenä parantaa jaksamista ja pitää vireänä. Kuten olen kertonut, määrät ovat hyvin pieniä.
Minulla on normaalit testot, otan vaan täydennystä 10 + 10 viikkoa vuodesta.
Testosteronin vaje, joka sinulla on (hypogonadismi,) tarkoittaa alhaista mieshormonin määrää, mikä voi aiheuttaa oireita kuten väsymystä, libidon laskua, erektiohäiriöitä, mielialanvaihteluita (ärtyisyys, alakulo), lihasheikkoutta ja keskittymisvaikeuksia.
Yleisimpiä syitä ovat ylipaino, runsas alkoholin käyttö, ikääntyminen, mutta myös sairaudet ja perinnölliset tekijät, jotka sinulla on kaikki.
Lisätestosta ongelmia tulee vain nuorille bodareille jotka vetää 10-100 kertaisia annoksia.
Heillä on suuri riski eturauhasongelmille ja oma testotuotanto saattaa loppua kokonaan, jolloin joutuu käyttämään lisätestoa, jos meinaa perheen perustaa.
Lisätesto auttaa säilyttämään libidon, lihakset ja vireyden. Palautuu nopeammin ja jaksaa tehdä enemmän. Meikäläinen kaatuu saappaat jalassa, enkä suostu alkamaan elää erakoituneen vanhuksen elämää, jota sinä olet elänyt jo kauan.
En ole tarvinnut Kelalta enkä sossulta koskaan mitään ja viimeksi olin sairaslomalla 2002 vuonna, kun tuli käsivamma. Senkin sairasloman maksoi minun oma firmani, joten silloinkaan ei tarvinnut Kelaa ruikuttaa hätiin.
Suomessa olen käyttänyt yksityistä terveydenhuoltoa jostakin vuodesta 1998 saakka ja täällä aina rahalla joutuu palvelut ostaa, koska en ole kansalainen (vielä).
En hirveästi elvistelisi sillä että joutuu paikkaamaan paskoja elämäntapojaan lääkecocktaileihin ja kehuskelet vielä silläkin miten paljon ne maksaa ne sinun mikrobilääkkeet.
Ne rahat voisi käyttää vaikka johonkin lastensairaalan tukemiseen, eikä hävyttömään porsaaseen joka possoilee aina vaan.
2010 - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Testojen lisääminen ikämiehenä parantaa jaksamista ja pitää vireänä. Kuten olen kertonut, määrät ovat hyvin pieniä.
Minulla on normaalit testot, otan vaan täydennystä 10 10 viikkoa vuodesta.
Testosteronin vaje, joka sinulla on (hypogonadismi,) tarkoittaa alhaista mieshormonin määrää, mikä voi aiheuttaa oireita kuten väsymystä, libidon laskua, erektiohäiriöitä, mielialanvaihteluita (ärtyisyys, alakulo), lihasheikkoutta ja keskittymisvaikeuksia.
Yleisimpiä syitä ovat ylipaino, runsas alkoholin käyttö, ikääntyminen, mutta myös sairaudet ja perinnölliset tekijät, jotka sinulla on kaikki.
Lisätestosta ongelmia tulee vain nuorille bodareille jotka vetää 10-100 kertaisia annoksia.
Heillä on suuri riski eturauhasongelmille ja oma testotuotanto saattaa loppua kokonaan, jolloin joutuu käyttämään lisätestoa, jos meinaa perheen perustaa.
Lisätesto auttaa säilyttämään libidon, lihakset ja vireyden. Palautuu nopeammin ja jaksaa tehdä enemmän. Meikäläinen kaatuu saappaat jalassa, enkä suostu alkamaan elää erakoituneen vanhuksen elämää, jota sinä olet elänyt jo kauan.
En ole tarvinnut Kelalta enkä sossulta koskaan mitään ja viimeksi olin sairaslomalla 2002 vuonna, kun tuli käsivamma. Senkin sairasloman maksoi minun oma firmani, joten silloinkaan ei tarvinnut Kelaa ruikuttaa hätiin.
Suomessa olen käyttänyt yksityistä terveydenhuoltoa jostakin vuodesta 1998 saakka ja täällä aina rahalla joutuu palvelut ostaa, koska en ole kansalainen (vielä).
En hirveästi elvistelisi sillä että joutuu paikkaamaan paskoja elämäntapojaan lääkecocktaileihin ja kehuskelet vielä silläkin miten paljon ne maksaa ne sinun mikrobilääkkeet.
Ne rahat voisi käyttää vaikka johonkin lastensairaalan tukemiseen, eikä hävyttömään porsaaseen joka possoilee aina vaan.
2010Niinhän sinä juuri teet, kuvittelet olevasi ikinuori, etkä myönnä factaa että sinä vanhenet siinä kuin minäkin, ei minulla ole sen paskemmat elämäntavat kuin sinullakaan, minulla on vaikea hoitoinen selkärankareuma, ei muuta, toki se on aiheuttanut liitännäisongelmia, lääkäri sanoi nimenomaan että testojen käyttö ilman lääketieteellistä perustetta on täysin sairasta, ja tosiaan tuo toistuva possottelu onkin jälleen kerran terveen miehen merkki, olisitko jo neiti ilman testoja, vai korjasitko vain piikillä... mitä luulet osamaksumiljonääri.
Miten teston puute aiheuttaa ikääntymistä, kyllähän tuo ajan käsite on hieman vaikea käsite, mutta eikö ikääntyminen johdu siitä että tulee vuosia mittariin, osamaksu miljonääri. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Niinhän sinä juuri teet, kuvittelet olevasi ikinuori, etkä myönnä factaa että sinä vanhenet siinä kuin minäkin, ei minulla ole sen paskemmat elämäntavat kuin sinullakaan, minulla on vaikea hoitoinen selkärankareuma, ei muuta, toki se on aiheuttanut liitännäisongelmia, lääkäri sanoi nimenomaan että testojen käyttö ilman lääketieteellistä perustetta on täysin sairasta, ja tosiaan tuo toistuva possottelu onkin jälleen kerran terveen miehen merkki, olisitko jo neiti ilman testoja, vai korjasitko vain piikillä... mitä luulet osamaksumiljonääri.
Miten teston puute aiheuttaa ikääntymistä, kyllähän tuo ajan käsite on hieman vaikea käsite, mutta eikö ikääntyminen johdu siitä että tulee vuosia mittariin, osamaksu miljonääri.Tulehdukset vaanii alkoholistia pullukkaa ja ne ilmenee selkärankareumanakin. Lääkärit ei sano mitään mikä on sairasta ja mikä ei. Keksit omasta päästäsi aina näitä sanomisia.
Teston puute on vienyt sinulta sukupuolivietin 20-30 vuotta ennenaikojaan ja johtanut sinut sairaseläkkeelle 20 vuotta ennen eläkeikää ja sinä kyselet että miten teston puute aiheuttaa ikääntymistä?
Et pysty sataa metriä kävelemään ilman taukoa ja joudut pitämään banaanipensaasta kiinni seisoessasi. Kerrot vaan tarinoita siitä kuinka nykyihminen ei tarvitse enää lihaksia ja lapioita.
Se olisi maailmanloppu, jos kaltaisiasi vässyköitä olisi merkittävä osa maapallon väestöstä.
Ei mitään mahdollisuutta selviytyä. Ikääntyä voi monella tavalla. Mietipäs tätä Eino Leinon lausetta tarkkaan, että kumpaa sinä edustat?
"Muualla tulta säihkyy harmaahapset
Vanhoissa hehkuu hengen aurinko
Meil' ukkoina jo syntyy sylilapset
Ja nuori mies on hautaan valmis jo" - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tulehdukset vaanii alkoholistia pullukkaa ja ne ilmenee selkärankareumanakin. Lääkärit ei sano mitään mikä on sairasta ja mikä ei. Keksit omasta päästäsi aina näitä sanomisia.
Teston puute on vienyt sinulta sukupuolivietin 20-30 vuotta ennenaikojaan ja johtanut sinut sairaseläkkeelle 20 vuotta ennen eläkeikää ja sinä kyselet että miten teston puute aiheuttaa ikääntymistä?
Et pysty sataa metriä kävelemään ilman taukoa ja joudut pitämään banaanipensaasta kiinni seisoessasi. Kerrot vaan tarinoita siitä kuinka nykyihminen ei tarvitse enää lihaksia ja lapioita.
Se olisi maailmanloppu, jos kaltaisiasi vässyköitä olisi merkittävä osa maapallon väestöstä.
Ei mitään mahdollisuutta selviytyä. Ikääntyä voi monella tavalla. Mietipäs tätä Eino Leinon lausetta tarkkaan, että kumpaa sinä edustat?
"Muualla tulta säihkyy harmaahapset
Vanhoissa hehkuu hengen aurinko
Meil' ukkoina jo syntyy sylilapset
Ja nuori mies on hautaan valmis jo"Juu hienoa kaikilla ei ole harmaita hapsia lainkaan, eikö se juuri johdu testoista, testot on viitearvoissa.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Juu hienoa kaikilla ei ole harmaita hapsia lainkaan, eikö se juuri johdu testoista, testot on viitearvoissa.
Tuotakaan Leinon vertausta Pasanen ei ymmärtänyt. Se tarkoittaa että muualla vanhuksetkin on voimissaan ja arvossaan, Suomessa monet väsähtää liian varhain.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tuotakaan Leinon vertausta Pasanen ei ymmärtänyt. Se tarkoittaa että muualla vanhuksetkin on voimissaan ja arvossaan, Suomessa monet väsähtää liian varhain.
Olen lukenut mittavan määrän Einon runoja, minulla on joka kokoelma kirja, jossa on lähes koko tuotanto, wsuosikkini on elämänkoreus ja elegia, maailmassa on muutama maa missä keskimääräinen elinikä on muutaman vuoden korkeampi, Välimeren ruokavalio näyttää olevan osuutta asioihin.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olen lukenut mittavan määrän Einon runoja, minulla on joka kokoelma kirja, jossa on lähes koko tuotanto, wsuosikkini on elämänkoreus ja elegia, maailmassa on muutama maa missä keskimääräinen elinikä on muutaman vuoden korkeampi, Välimeren ruokavalio näyttää olevan osuutta asioihin.
Tuo lapinkesä on niin kulunut, kun se soi jossain vaiheessa ratiossa joka päivä, Loirin esittämänä tosin Loiri lauloi myös elegian ja elämänkoreuden, vähintään lapinkesän tasoa.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tuo lapinkesä on niin kulunut, kun se soi jossain vaiheessa ratiossa joka päivä, Loirin esittämänä tosin Loiri lauloi myös elegian ja elämänkoreuden, vähintään lapinkesän tasoa.
Se on vaan turhaa se lukeminen jos ei ymmärrä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Missähän se Posson kirjakokoelma sijaitsee? Thaimaassa anopin säilytyksessä? Tännehän sinulla ei ollut varaa sieltä tuoda muuta kuin (ehkä) vaimo. Vai oletko takuueläkkeellä kierrellyt täällä divareita, ja sijoittanut viinalta ylijääneet eurot kaunokirjallisuuteen, ensimmäisinä Sinuhe ja liftarin käsikirja?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt454866Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.602736Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391074Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611045Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711044- 1271006
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72974Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?192932- 137875
- 49874