Lumien säilöminen

Anonyymi-ap

Katujen vieressä on 5m leveä tila tontille päin.siinä ei saa kasvatta muuta kuin pensasaitaa.Varmasti mahtuu 15m pitkään 800 neliölle lauhdelumet sulamaan joista
kaupungi vielä perii lauhdevesi maksun.Onkelma vain on siinä,että katuojat vain ei vedä riitävästi jolloin kadut routivat ja autot hajoavat rikkimeiden katujen takia,kun ei koskaan tidä missä kadunpinta pettää.Katujen tekijät ovat korkeuskäyrät laskeneet väärin/tai sorakuskit ovat vetäneet välistä. Näitä ankka lampia näyttää syntyvän.Samoin päätyvien katujen päähän ei olla saatu kunnolisia kääntymäpaikkoja.40 vuotta on Kaupugin tiepalvelu käänytänyt päätyvien katujen päässä autoja yksityispihoissa.Antakaa nyt selvitys jokaiselle.ketkä ovat olleet asialla
eläkeläisille ja sairaille tulevista lisäkustanuksista tontiensa osalta.Maaseudun kylissä on monet traktori isännät lykkineet ilmaispalveluina näitä kääntymäpaikka lumia ja samalla auttaneet eläkeläisiä pihojensa lumitöissä. Täytyy olla Tunarit asialla
haaliessaan Huulevesimaksuja ja Lumenkuljetus maksuja juuri näiltä köyhemiltä asukkailta.

10

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei lumi ole ongelma, autojen määrä on.

• Anonyymi00002

480 autoa 1000 asukasta kohti.Kyllä lumi on ongelma,varsinkin niiden hallussapitoalue.
        Autot voidaan paketoida 12 vuoden iässä ja palauttaa sulattomoon.Lumelle näyttää käyvän samoin,muuttuvat Huulevesiksi joista omakotiasukkaat jopa syrjäkylilläkin maksavat,samoin kerostaloasukkaat.Vieläkun saadaan jokaiselle Virtsaamisestä 50€ vuosimaksu kaduille teiden varsille olemme pääseet valitsemien valtuutetujen armoille.Olemme itse valinneet päätäjämme.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

480 autoa 1000 asukasta kohti.Kyllä lumi on ongelma,varsinkin niiden hallussapitoalue.
        Autot voidaan paketoida 12 vuoden iässä ja palauttaa sulattomoon.Lumelle näyttää käyvän samoin,muuttuvat Huulevesiksi joista omakotiasukkaat jopa syrjäkylilläkin maksavat,samoin kerostaloasukkaat.Vieläkun saadaan jokaiselle Virtsaamisestä 50€ vuosimaksu kaduille teiden varsille olemme pääseet valitsemien valtuutetujen armoille.Olemme itse valinneet päätäjämme.

Ei, minä en aio paketoida autoani paalikoneessa. Ajelen sillä ainakin vielä 10 v.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ei, minä en aio paketoida autoani paalikoneessa. Ajelen sillä ainakin vielä 10 v.

Kävele, pyöräile, mene bussilla.

• Anonyymi00003

Et kappalejaosta ole koskaan kuullut?

• Anonyymi00004

Sinne vaan, missä vaoaata näkyy. Ei kuitenkaan naapurille vaan ajotien pieleen. Kyl kaupungin aliurakoitsijat ne vie mennessään.

• Anonyymi00007

Niin, ja uutta tulee lisää yleensä.

• Anonyymi00008

Mullakin oli 37 vuotta vanha MB diiseli.alkoi käydä kalliiksi pitää.
      Vuotuinen meno kaikkineen maksuineen liikenteessä oli noin 2500€/vuosi.
      Nyt olen sitä seisottanut jo 5 vuotta Yli 700.000km/ajettua. 32 vuotta olen ajatellut vielä seisootta MB:tä jos vaikka menot nollantus,Kevyentien väylistä makselen kylläkin,vaikka ovatkin vain 5cm ajokaistojen reunoista veroeuroin.

• Anonyymi00009

Kiinteistöverojen Kunkut asialla.
      Minnekä seuraavaksi kerätään euroja.?

• Anonyymi00010

Sulamisprosessi käynnissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      125
      6388
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      376
      6195
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      71
      6143
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3982
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      148
      2405
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2355
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      130
      1447
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      13
      1289
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      187
      1118
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      64
      950
    Aihe