Mun tyttöystävä tulee meille tänä viikonloppuna yöks ja aiotaan panna sillo. Mä oon 13 ja se on 14 ja on molemmille eka kerta. Voiko joku kertoo et mitä oikeesti pitää tehdä silloin. Et pitääkö ostaa jotain muutakin ku kortsuja, onks jotai hyviin asentoja yms
Mitä tehdä kun panee
56
1281
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi pitäisi panna pilluun? Suosittelen oraaliseksiä ja tytön paikkoihin tutusmista ja oraaliseksi eli suu sellaista ja pitää panna niin pyllyyn, ei teistä kumpikaan tiedä mitään seksistä ja miksi pitää heti panna ? Onko kumpikaan tarpeeksi kypsä olemaan vanhempi ja huolehtimaan lapsesta ? Molemmat olette lapsia jotka eivät pysty huolehtimaan lapsesta, jos niin käy. Suosittelen jos on pakko panna niin pane pyllyreikään se tuntuu myös hyvältä. 13v on ihan lapsi kuten myös 14v on.
- Anonyymi00006
on ottanu multa suihin ja oon nuollut sen pilluun mut halutaan nyt kokeilla "kunnon seksiä". Ei haluta mitään lasta et aiotaan kyl käyttää ehkäisyä. Toi peppuseksi vois olla ihan hyvä idea varmaa testaa ekalla kerralla
- Anonyymi00023
Sanokaa vanhemmillenne että ostaa teille tutit.
- Anonyymi00002
Ehkäisy ehdottomasti käyttöön, jos meinaatte oikeasti harrastaa seksiä. Siis päätyen yhdyntään.
Hellästi ja ajan kanssa, ota kumppanisi huomioon ja pyri varmistamaan, että hänelläkin on turvallinen ja hyvä olo kanssasi ja että hänkin nauttii.
Hyväilyä ja tällaista ensin, ennen kuin menette pidemmälle.- Anonyymi00007
Kiitti vinkeistä! Ja autoon joo käyttää kortsua
- Anonyymi00003
Voi lapsiparka. Kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa...
- Anonyymi00008
mitä selität💀
- Anonyymi00004
No ihan ekana muista ne kortsut. Sit voitte alottaa vaikka pussailemalla ja hyväilemällä ja kun molemmista tuntuu että ootte valmiita niin kortsu paikalleen ja sit varovasti työnnyt sisään. Kyl sä pian huomaat miten homma menee! Kerro sit täällä miten eka kerta meni!
- Anonyymi00009
Kiitti hyvistä vinkeist. kerron kyl tänne sit miten meni
- Anonyymi00020
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kiitti hyvistä vinkeist. kerron kyl tänne sit miten meni
Joo kiva kuulla millee sulla ja sun tyttöystävällä meni!
- Anonyymi00005
Kortsut on ihan hyvä juttu. Kannattaa aloittaa silleen rauhallisesti ja tehdä sitä mikä tuntuu hyvältä. Eka kerta ei tarkoita sitä, että kaikkea pitäisi kokeilla heti.
- Anonyymi00010
Kiitti vinkeistä
- Anonyymi00011
Kokeilkaa laittaa pimppiin esim kurkkua tai makkaraa. Sormetat ja nuolet hänet ensin tosi märäksi ja sit jalat ihan auki ja korviketta sisään. Myöhemmin voitte ostaa erilaisia sauvoja joilla leikkiä myös.
- Anonyymi00013
mikä järki laittaa joku makkara tai kurkku
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Laittakaa porkkana molempiin reikiin
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kokeile niin sitten tiedät,tiedätte miten kihottavaa tuollainen juttu on. Puhun kokemuksesta.
- Anonyymi00014
Eiköhän sun kannata odottaa että, sun pippeli kasvaa vielä ja sitten kun karvoja alkaa ilmestyä. Niin sitten mieti uudestaan. Itse olen vielä 15v. Ja en ole vielä pannut. Murrosikä vasta alkanut.
- Anonyymi00015
Saatat olla hieman jälkeen jäänyt. Mulla alkanu karvoja tulee jo joskus 11v ja mulla on yhtä iso pippeli kun mun 16v isoveljellä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Saatat olla hieman jälkeen jäänyt. Mulla alkanu karvoja tulee jo joskus 11v ja mulla on yhtä iso pippeli kun mun 16v isoveljellä.
Ihan normaalia että murrosikä tulee ihmisillä eri aikaan.
- Anonyymi00021
Hienosti ajateltu, ei ole pakko pitää mitään kiirettä.
- Anonyymi00019
Jos täältä pitää hakea neuvoa siihen, kannattaa odottaa muutama vuosi että tajua mitä pitää tehdä.
- Anonyymi00022
update: pantiin viime yönä ja meni ihan hyvin, kiitti kaikille vinkeistä
- Anonyymi00025
Kiva kuulla!
- Anonyymi00026
Haluuks kertoo millases asennos olitte ja sattuks sun tyttöystävään aluks yhtään? Teitteks monta kertaa
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Haluuks kertoo millases asennos olitte ja sattuks sun tyttöystävään aluks yhtään? Teitteks monta kertaa
Oltiin alussa ihan vaan sillein että mä makasin sängyllä ja se makas mun päällä mut sit testattiin myös toisinpäin yms. Tehtiin kans 69 asento kerran. Pantiin siis joku 6 kertaa illan/yön aikana. Tyttöystävä sano et sitä sattuu alussa aika paljon mut siihen tottuu nopeesti ja myöhemmillä kerroilla ei tuntunut enää hirveest
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Oltiin alussa ihan vaan sillein että mä makasin sängyllä ja se makas mun päällä mut sit testattiin myös toisinpäin yms. Tehtiin kans 69 asento kerran. Pantiin siis joku 6 kertaa illan/yön aikana. Tyttöystävä sano et sitä sattuu alussa aika paljon mut siihen tottuu nopeesti ja myöhemmillä kerroilla ei tuntunut enää hirveest
Wow! Teil oli kyl kiimasta menoo! Panitte käytännössä koko illan ja yön! Tuliko sulta vielä spermaa viimeselläkin kerralla?
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Wow! Teil oli kyl kiimasta menoo! Panitte käytännössä koko illan ja yön! Tuliko sulta vielä spermaa viimeselläkin kerralla?
Olin runkkaamatta jonku 2vk ennen nii oli hyvät varastot😭. Mut vikoil kerroil ei kyl tullu enää hirveesti mällii mut se fiilis oli kyl silti ihan vitu hyvä
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Olin runkkaamatta jonku 2vk ennen nii oli hyvät varastot😭. Mut vikoil kerroil ei kyl tullu enää hirveesti mällii mut se fiilis oli kyl silti ihan vitu hyvä
Ite en ikin varmaa pystyis oleen runkkaamatta 2vk! Ekal laukeemisella kortsu oli varmaan täynnä mällii💦💦💦mut hyvä et muistitte käyttää ehkäsyy!
- Anonyymi00028
Uhhh🥵👉👌
- Anonyymi00032
Ootko nyt rankannut viikonlopun jälkeen monta kertaa. Minkä kokoinen pippeli sulla on. Itellä vielä 6cm oon kanssa 13. Minkälaiset bokserit sulla on ja Minkä väriset. Mulla on sinisiä ja punaisia.
- Anonyymi00033
Oon runkannu mun kaverin kans ja mällättii toistemme päälle. Mulla on 7cm. Mulla on vaan mustia.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Oon runkannu mun kaverin kans ja mällättii toistemme päälle. Mulla on 7cm. Mulla on vaan mustia.
Ihan hyvän kokoinen sulla. Mun luokka kaveri tulee viikonloppuna mun luo. Se on yötä. Mä olin viimeksi sen luona. Mä tykkään kans runkata kaverin kanssa. Saunasaa kummallakin pippeli seisoo kovana. Kaverilla on jo vähän kasvanut karvoja mulla ei oo vielä yhtään karvoja. Mulla oli koulussa punaiset bokserit tänään.
- Anonyymi00035
en oo runkannu nyt sen jälkeen ku haluun säästää ku men niille tänä vklp yöksi ni aiotaan tehdä uudestaan. Mulla on joku 14cm kovana. Käytän Calvin Klein ja Björn borg boksereita, valkoisi ja mustia
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
en oo runkannu nyt sen jälkeen ku haluun säästää ku men niille tänä vklp yöksi ni aiotaan tehdä uudestaan. Mulla on joku 14cm kovana. Käytän Calvin Klein ja Björn borg boksereita, valkoisi ja mustia
Jeb kandee säästää sul tulee taas paljon kun teette uudestaan! Ihan hyvän kokonen sulla, muistaks minkä merkkisii kortsuja teillä oli? Kaupois on sellasii mitkä tosi ohuita se parantaa tuntumaa kun panette.
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Onko tyttökaverillasi karvoitusta,jos on niin millainen on?
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Voitte kokeilla myös ratsastusta tyttö päällä. Siinä voit samalla hieroa tytön tissejä ja pyöritellä nännejä, mikä lisää kiihottumista. Välillä tyttö voi kumartua suutelemaan sinua. Pidä kiinni tytön lantiosta ja tehosta hänen liikkeitään, niin kokemus on entistäkin nautinnollisempi.
- Anonyymi00040
Anonyymi00035 kirjoitti:
Noi on siistejä boksereita. Haluisin itekin saada sellaset
- Anonyymi00041
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ootko ajatellut koskaan että kokeilisit kundin kanssa? Mä kokeilin kun tyttiksellä oli ne, ei runkkaa tai ota suihin. Sanoin kaverille et panettaa ja tyttiksellä ne, kaveri sanoi et voidaan tehdä jotain kimpassa, no ihan kivalta se tuntu ja nyt saa aina kun haluaa ja usein kaveri ehdottaa seksiä.
- Anonyymi00042
Anonyymi00038 kirjoitti:
Voitte kokeilla myös ratsastusta tyttö päällä. Siinä voit samalla hieroa tytön tissejä ja pyöritellä nännejä, mikä lisää kiihottumista. Välillä tyttö voi kumartua suutelemaan sinua. Pidä kiinni tytön lantiosta ja tehosta hänen liikkeitään, niin kokemus on entistäkin nautinnollisempi.
Muista sitten myös pitää huolta, että tyttökaverisi saa orgasmin tai useita. Olisi kiva, kun hän myös kommentoisi touhujanne täällä!
- Anonyymi00045
Anonyymi00036 kirjoitti:
Jeb kandee säästää sul tulee taas paljon kun teette uudestaan! Ihan hyvän kokonen sulla, muistaks minkä merkkisii kortsuja teillä oli? Kaupois on sellasii mitkä tosi ohuita se parantaa tuntumaa kun panette.
en muista kortsun merkkiin mut siin luki joku tosi ohut
- Anonyymi00046
Anonyymi00037 kirjoitti:
ei oo kuule yhtään sun asias
- Anonyymi00039
Se et 13 vuotiaana löydät jonku tällaseen on oma asiansa :D
Ite 16 enkä vielä ketää löytäny :p- Anonyymi00048
toivottavasti säkit löydät
- Anonyymi00043
Heippa Hyvä kyssäri...jos sun tyttö tykkää olla kontillaan pylly pystyssä , pääset nuoleen pillua ja samalla sormettamaan pylly reikää mihin voisit työntää sun kullin..onko iso ? Jos on laittakaa jotain käsivoidetta niin liukuu..ja kortsu toki jos ei halua sun spermoja reikään..siitä voisit pikkuhiljaa siirtyä alemmas...pillun suulle...kortsun kanssa
- Anonyymi00049
update 2: pantiin nyt tänä viikonloppuna uudestaan, vaan kaks kertaa mutta testattiin vähän eri asentoja
- Anonyymi00050
Millasii asentoja testasitte?
- Anonyymi00051
ilmeisesti nyt oottekil jo pannu ja meni hyvin mutta suosittelen että sinä käytät te kortsua ja että kannattaa testaa mahdollisimman paljon eri asentoja!
- Anonyymi00053
Oon 14v. Olen ihastunut naapurin tyttöön. Se muutti vuosi sitten. Ollaan samassa koulussa. Se on seiskalla ja mä oon kasilla. Ollaan oltu noin puoli vuotta tehty kaikkea kivaa yhessä. Meen viikon loppuna niille voin olla siellä yötä. Sen vanhemmat menee mökille. Sen pikkuveli jää niille. Mut ei haittaa vaikka se on siellä. Ollaan pelattu yhessä monta kertaa.
Odotan innolla huomista. Voi olla että mennään illalla saunaan. Viime vuonna syksyllä oltiin uikkarit päällä saunassa niitten mökillä. Nyt on eri tilanne. Vitsi et hyvältä Nyt.- Anonyymi00054
Hyvä. Kerro sitten täällä miten meni:)
- Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Hyvä. Kerro sitten täällä miten meni:)
En saanu sitä työnnettyä sisään se reikä oli liian pien
- Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
En saanu sitä työnnettyä sisään se reikä oli liian pien
Oliko liian pieni vai onko sulla iso kalu?
Teittekö mitään muuta? - Anonyymi00058
Anonyymi00056 kirjoitti:
Oliko liian pieni vai onko sulla iso kalu?
Teittekö mitään muuta?Oli liian pien. Sormetettiin toisia
- Anonyymi00057
Hel lopettakaa toi. Noi ei ole mun kommentteja. Huom. Olen vasta menossa kaverin luo.
Toi ei tunnu kivalta.- Anonyymi00060
Nonii eipä siitä mitään tullu kun sillä olikin jo toinen jätkä ja se haluu sen kanssa
- Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
Nonii eipä siitä mitään tullu kun sillä olikin jo toinen jätkä ja se haluu sen kanssa
Kyl sä löydät uuden kenen kans tehä sitä! 👍
- Anonyymi00059
Veli🥀
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1793058- 522411
- 2382258
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes2572046Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva321752Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve551640Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä841490- 1351314
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo3181098Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro141091