Jos minä päättäisin hyökätä Grönlankiin mutta ei nyt oikein viitsisi kun noin paljon pakkasta ja ei oo ku yhet villasukat ja niissäkin kannoissa reiät ja äippä laittaa mulle ylihuomenna makaroonilastikkoo.
NATOn loppu
6
145
Vastaukset
- Anonyymi00001
Suomen ei olisi ikinä pitänyt liittyä Natoon
- Anonyymi00005
Jos minä ottaisin Trumppiin yhteyden ja ekana sanoisin että "tiedätkö possu kuka minä olen" niin alkaisi tapahtumaan.
- Anonyymi00008
Silti kovasti sinne kaikki halusivat? Tästä kun yritti edes puhua niin heitä syyteltiin Venäjä mieliseksi ja Putinin kaveriksi? Valtamediat saavat taitavasti ihmisten päät sekaisin?
"pelko kumoaa periaatteet"
- Anonyymi00006
Mikä on krönlanki jotain muuta slangia vai 🤣😅
- Anonyymi00007
Etkö tiedä että ruotsiksi se on gröönlant
- Anonyymi00009UUSI
Kun NATOn tulee särö, tarkoittaa se sitä, että Venäjä saa tehdä lähialueilla mitä haluaa.
Jyväskylä ei ole varautunut millään tavalla tai kalustolla siihen, että sähkön jakelu pommitetaan solmukohdista sekä tuotanto laitoksista alas. Ei ole kaukolämmön kierrätys kiinteistöissä mahdollista, kun kierto vesipumput ei toimi. Toinen on ruuan sekä veden jakelu.
Ei ole enää riittävästi vesisäiliöitä eikä varastoituna ruokaa. Sitä ei myöskään saada kovin helposti Jyväskylään.
Ei ole pommisuojia eikä edes hiekka kasoja ja säkkejä, joilla voisi väestönsuojat parantaa sirpalesuojiksi.
Eli ei suojaa, ei ruokaa, ei vettä eikä lämpöä, mistään kalustosta puhumattakaan. Hyvin on varauduttu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.232671Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1092606- 2021394
- 1271317
- 941291
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3071278Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,441077Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �131021Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211989- 65954