Moro. Osaako joku sanoa että miten Turun aikuislukion toimisto on avoinna tuossa elokuussa? Aukeaako vasta 16. päivä kun koulut normaalisti alkavat vaiko jo ennen? Nettisivuilla ei lue ja olen jo soitellut toimistoon niin monta kertaa kaikenlaisten kysymyksien merkeissä etten enää oikein viitsi...
Turun aikuislukio avoinna...?
1
300
Vastaukset
- Mimi*
Iltalukio on jo auki, ainakin kanslia. Aukioloajat klo.12-17.00. Siellä voi hoitaa ilmoittautumiset ja muut kouluun liittyvät jutut. Iltalukio alkaa 29. päivä elokuuta, eli parin viikon kuluttua. Soitin sinne itse tänään ja pyysivät tulemaan ennen koulun alkua. Aikaa ei kuulemma tarvitse varata. Riittää kun menee paikalle aukioloaikana ja vie mukana todistuksen (jos vaihtaa koulua tai opiskelee muualla ja haluaa siirtyä iltalukion puolelle). Eli mene suoraan kansliaan ja ilmoita haluavasi iltalukioon opiskelemaan. sen jälkeen sinulle varataan aika opinto-ohjaajalle jonka kanssa laaditte opintosuunnitelman ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699