Postiluukustani oli työnnetty mainos: Hiustenleikkaus: Miehet 25€, Lapset 15€, Koneajo 15€.
Mutta kun täällä ei asu yhtään miestä. Vain minä ja kissatyttönen.
Voisinko minä mennä tuohon koneajoon? Vai pitääkö naamioitua mieheksi saadakseni hiustenleikkuun? Naisten hiustenleikkausta ei noin halvalla saa. Cuttersillakin hinta lienee yli 30 €.
Eikö jo joskus kaaauan sitten pitänyt olla samanhintainen hiustenleikkaus niin miehillä kuin naisillakin?
Ja mihinkäs menevät hiustenleikkuuseen ne muunsukupuoliset? 🤔
En ollut nyt täysin vakavissani kun tätä kirjoitin, mutta kirjoitinpa kuitenkin...
Syrjintää?
13
213
Vastaukset
- Anonyymi00001
En tiedä miksi miesten hiukset leikataan halvemmalla. Leikataanko miesten hiukset ilman pesemistä? Naisten hiukset useimmiten pestään ennen leikkausta, ellei niitä ole ihan vasta pesty. Cuttersilla ei pestä hiuksia ennen leikkaamista, mutta siellähän miehet ja naiset maksavat saman verran. Koska hiustenleikkauksen tulos voi olla joskus ikävä yllätys, niin olen alkanut itse leikata omat hiukseni. Jos epäonnistun, niin omapa on syyni.
- Anonyymi00002
Joo, leikataan useimmiten ilman pesua. Koneella surautetaan yleensä nopeasti sivuilta ja takaa ja sen jälkeen päältä sopiva pituus ja tasoitetaan saksilla loput. Ei kestä kauan.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Joo, leikataan useimmiten ilman pesua. Koneella surautetaan yleensä nopeasti sivuilta ja takaa ja sen jälkeen päältä sopiva pituus ja tasoitetaan saksilla loput. Ei kestä kauan.
Mutta jos miesten hiukset pestään ilman pesua, niin siitähän pitäisi saada likaisen työn lisä! 😲
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mutta jos miesten hiukset pestään ilman pesua, niin siitähän pitäisi saada likaisen työn lisä! 😲
ÖÖÖ.... miten hiukset pestään ilman pesua ?
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
ÖÖÖ.... miten hiukset pestään ilman pesua ?
Heh! 🤣Kirjoitin tuon huonosti nukkuneena. Kävin äsken nukkumassa muutaman tunnin lisää. Olin tarkoittanut kirjoittaa hiusten leikkaamisesta ilman pesua. ✂️
- Anonyymi00003
Kone on Tanskan kieltä ja tarkoittaa vaimoa, eli voit mennä.
- Anonyymi00012
Taitaa olla myös norjaksi sama, eli kone.
- Anonyymi00006
Oliko vain miesten parturiliikkeen mainos? Niitäkin kun nykyään noiden mamujen liikkeinä siellä täällä ja vain miehille ja ne parturitkin miehiä. Onko sekin syrjintää ?
- Anonyymi00007
Parturi
Ei kampaamo. Ite karsastan miehenä kampaamoita. Hitaita ja kalliita. Partureita ikävä kyllä aika vähän, mutta löytyy niitäkin. Parturit nopeita ja edullisia.
Pakko mainita edesmennyt Torniparturi oulusta aikanaan vakipaikkani. Sinne mentiin ilman ajan varausta. Nahkasohvat välissä pöytä missä tekniikan maailmoita. Useempi tuoli ja useempi meikkaaja. Omalla vuorolla tuoliin, nopee ja hyvä leikkaus, rahat kassaan ja ulos. Juu henkilökunta oli naisia, mutta asiakkaat kaikki miehiä.
Näin toimii parturit.
Mä en tiedä kait niissä pesunnin sais ikinä en ole kyllä pesuallasta nähnyt. Mun käsittääkseni miehet ei mene parturiin paskaisella tukalla.
Ikinä en uskaltais kampaajalta ottaa mitään parran leikkausta, osannevatkon edes teoriassa. Miesparturiin luottaisin kyllä.
Nyt on tossa ostarilla paikallinen barber shop. Olen parit vuodet käynyt siinä. Hyvä, nopee ja edukas. Se just kuin kerroin tosta oululaisesta. Paitsi sieltä saa odotellessa laihaa kahvia ja parturit miehiä. Vissiin jotain irannilaisia, mutta ok kielitaito.
Tosta muuten saa kuitin aina, paikalliset kampaamot kyselee aina käteismaksua...
Parturi ja kampaamo eri asioita, vaikkakin kampaamot leikkaa miestenkin tukkia.
=DW= - Anonyymi00008
Yrittäjä voi hinnoitella palvelunsa niin kuin haluaa.
Miesten hiusten leikkuu on yleensä helpompaa ja nopeampaa kuin naisten vaikka naisella olisi kuinka lyhyt tukka tahansa- Anonyymi00011
Ei hintaero ole peristeltavissa, mutta yrittäjillä on siihen oikeus.
- Anonyymi00010
Miksi ovet ei aukene meille? Onko rotumme syytä tää? 🎵
- Anonyymi00013
Partureita ja ruokakuskeja on Suomeen tullut...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa3519413Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat885872Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur3645462SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden953846Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä33252Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien662823Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal722787Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,52583Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr72518- 1142488