http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/musiikki.shtml/380185?eminem
Uusin levy olikin huonompaa kuin edelliset, ihan hyvä päätös.
Eminem lopettaa uransa rap-solistina?
7
567
Vastaukset
- Nelly.F
Harmillista,että näin hyvä artisti lopettaa.Onhan se hyväkin jos kokee,että on saavuttanut kaiken tarvittavan maineen.Tulee kyllä ikävä eminemiä tykkäsin hänen musiikistaan suurella sydämmellä.
- ei vielä toivoaan menettänyt
eihän tuo juttu ole varmaa!! eminem eikä hänen viralliset edustajansa ole vielä ainakaan kommentoineet asiaa. sehän voi olla vaan paska puhettakin.
- .88.
mä oon eminemin suuri fani mutta kyllä ymmärrän että se lopettaa räppäämisen, onhan se yli kolmekymppinen jo ja parhaimmat matskut on jo tullu.. mut huippu jätkä
- meebu83
eminemin lopettamisesta on kovat huhut pyörinyt jo jonkun aikaa, herra ei vielä ole itse asiaa kommentoinut, kai. fanit, ei menetetä toivoa vielä...
- ..................
Siinä tuo jo tulikin
- Stan
.................. kirjoitti:
Siinä tuo jo tulikin
Eminem lupaa levynsä lopussa näin: ..."and don't worry about that Detox album. It's coming. We're gonna make Dre do it"... ja niin edespäin. Eminem on uippuluokan rap-artisti, jonka ei toivottavasti tarvitse vetäytyä (vielä) julkisuudesta.
- Not-fan
TOIVOTTAVASTI!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713075
- 922855
- 512095
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201555- 151339
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131263- 181230
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222