Sunnuntai-ilta.
Olen kierrellyt ympäri suomea ystäviä tapaillen ja nyt jälleen kotona, pyykkiä pesten ja lepäillen. Äsken makasin sängyssä ja mietin mitä keksisin ensi viikolla, minne suuntaisin ja mitä tekisin?
On kaunis ilta.
Olisi kiva lähteä pyöräilemään aurinkoiseen kesäiltaan, jos olisi kanssani...
Voisin tehdä kreikkalaista salaattia ja avata viinipullon, jos olisit jakamassa illan kanssani...
Tekisi mieli upottaa sormeni pehmeisiin hiuksiisi ja hyväillä, jos olisit tässä vierellä...
Yöllä olisi mukava loikoilla sängyssä ja suunnitella mitä jännittävää keksisimme tulevan viikon varalle... ehkä pakkaisimme auton ja pulloa pyörittämällä arpoisimme menosuunnan.
Mutta ei, olen yksin ja on loma. Onko kenelläkään yhtä tylsä tilanne? Vai olenko ainoa maailmankaikkeudessa jolla on tällainen tilanne :) Olisiko hyviä ideoita?
Vastaava tilanne?
36
2374
Vastaukset
- nuoremmilta!
Kysy 2-kymppisiltä, he ovat eloisia ja pirteitä! Heillä voisi olla ideoita, heistä voisi saada jopa eloisaa seuraa ;)
Täällä on pelkkää 3-kymppisten synkkää apatiaa.... - KesäEsa
.. nämä puheet 3-kymppisistä täällä :) Kuollutta on tässä ikäryhmässä!
Taidan mennä tuonne 2-kymppisiin vaihtamaan ajatuksia... - reissutar
että kolmikymppiset reissaavat niin paljon, etteivät ehdi tänne neuvoja antamaan!
- KesäEsa
Missähän menet, ajaisin kiinni... :)
- usko
Kyllähän sinä näet naiset/miehet täällä jos viitsit hieman lukea. Onhan tämä masentavaa luettavaa. Asiallisiin ei vastaa kukaan, vain provosoiviin tulee vittuuntuneita vastauksia.
Surullista.
- hyvä mies!
Tuolla alla oli surullinen tarina kun mies innostuikin nuoresta naisesta/tytöstä. Ehkä sen voi ymmärtää, ehkä 3-kymppinen nainen taantuu jotenkin. Poissa elämä, iloisuus, romantiikka, huumorintaju. Kuka mies sellaista elämää kestää. Vaihtoehtona pullo tai nuorempi elävä nainen.
- Birgeri
kuinka näin on käynyt? Tasasta ja tylsää, mitään en enää tee spontaanisti, käynnistä vain autoa ja lähde ajamaan mihin huvittaa. Ehkä vain odotan sitä viidenkympin villitystä ja oikeanlainen seurakin taitaa puuttua.
- kesätonttu
Heippa KesäEsa ja muut,
mukavaa huomata, että jollakulla muullakin on samoja mietteitä kuin meikäläisellä...Ehkä olen sitten jo jotenkin väsähtänyt ja tylsistynyt kolmekymppinen nainen kun en tunnu osaavan täysin kauniista kesästä yksin nauttia. Loma sujui minullakin sukuloiden ja jonkin verran harrastaen, mutta usein oli mielessä kuinka kivaa olisikaan jakaa lomansa ja vapaa-aikansa sopivan kumppanin kanssa. KesäEsan mietteet tuntuivat kovin tutuilta.
Kertokaa siis viisaammat mistä löydätte ilon ja innostuksen elämäänne vaikka elättekin sinkkuna vuosikausia? Olen kuullut ja kirjoista lukenut, että onnellisuus ei voi olla kiinni esim. "siipan" löytämisestä, urasta, mammonasta tms., mutta kyllä oma elämäni välillä tuntuu tyhjältä ilman elämänkumppania. Ystäviä ja harrastuksia on, samoin kuin ihan ok työkin, mutta silti tuntuu, että nämä asiat eivät vaan riitä.
Mielipiteitä, kommentteja?!? Siis mistä löydätte onnen ja sisällön elämäänne kun olette jo ehtineet opiskella, tehdä töitä, harrastaa, reissata, kerätä kokemuksia ja tehdä vaikka mitä ja kun toiveena on elämänkumppanin löytyminen eikä sitä näytä löytyvän? Itse mieluummin nauttisin kauniista kesäilloista, pyöräretkistä ja ihan kaikesta elämään kuuluvasta sopivan kaverin kanssa. Osaan olla yksinkin mutta mieluummin olisin kaksin.- KesäEsa
Minä saa piristystä arkeen keksimällä uusia harrastuksia. Opettelin vielä 3-kymppisenä soittamaan kitaraa, yhden talven kuljin puukäsitöissä, ensi syksynä jotakin uutta taas. Ja mieli pysyy virkeänä kun heti töiden jälkeen suoritan 45 min kuntopiirin, työasiat häipyvät mielestä ja mieli virkistyy illaksi :) Viikonloppuna voi vaikka kokkailla, keksiä jokin uusi resepti :P
Mielikuvitusta, sekä rohkeasti uusiin asioihin mukaan. Sohvaperunaksi on helppo juuttua, mutta mieli tylsistyy...
- Jälä
...ja tee sen kanssa nuo unelmat todeksi edes yhdeksi yöksi.
- KesäEsa
Niin epätoivoinen en sentää ole :) Ja sitä paitsi, kuka sanoin että seksiä kaipaan?
- nyt sanoit pahan...
KesäEsa kirjoitti:
Niin epätoivoinen en sentää ole :) Ja sitä paitsi, kuka sanoin että seksiä kaipaan?
Kyllä pitää edes valkoisena valheena sanoa että seksiä kaipaa. Muuten luullaan että olet ollut jo niin kauan ilman että pussiskin on päässeet surkastumaan ja sen takia et enää muista miksi joskus katselit naisia....
PS. Tämän viestin sulle skrivas 44v nainen ;) - teini!
nyt sanoit pahan... kirjoitti:
Kyllä pitää edes valkoisena valheena sanoa että seksiä kaipaa. Muuten luullaan että olet ollut jo niin kauan ilman että pussiskin on päässeet surkastumaan ja sen takia et enää muista miksi joskus katselit naisia....
PS. Tämän viestin sulle skrivas 44v nainen ;)Mikäs finninaamainen teini siellä sotkeutuu aikuisten keskusteluihin!
- Anonyymi
nyt sanoit pahan... kirjoitti:
PS. Tämän viestin sulle skrivas 44v nainen ;)Äläpä finninaamainen teini sekaannu aikuisten keskusteluun.
- muutenvaaN1
..poikanen ja mie..uimarannalla..leikkipuistossa..kaikenmaan kesätouhuja..mieleen hiipii ajatus muumimaasta...ääh..liian pitkä matka ajella ilman toista aikuista...täytyy hakea torilta mansikoita...ja avata iltasella viinipullo..istua parvekkeella ja kuvitella keskustelevansa jonkun kanssa...käydä laittamassa peitto poikasen varpaille etteivät palele...polttaa tupakki ja hiukan kaivata..:->
- KesäEsa
Avataan illalla viinipullot ja kaipaillaan :) Sateen ropina rauhoittaa...
- kesäNainen
Osittain samansuuntaisesti oma lomani on mennyt: ensin viikon ystävän kanssa lomailemassa ja nyt hiukan orpo olo :(
Kreikkalaista salaattia -nam- sitä olen nauttinut monena päivänä yksin. Tylsääkin on usein, vaikka yritän -erittäin kovasti- nauttia kiireettömyydestä, huolettomuudesta ja lomasta...Mutta loma yksin alkaa tuntua jo vähän työltä :(- KesäEsa
Kiva etten ole yksin tuntemuksineni. Sinulla on kyllä myös mainio maku! ;) Nauti sateen ropinasta ja rentoudu, herkuttele salaatilla ja viinillä, sekä hyvällä kirjalla. Ellei parempia ehdotuksia?
- kesäNainen
KesäEsa kirjoitti:
Kiva etten ole yksin tuntemuksineni. Sinulla on kyllä myös mainio maku! ;) Nauti sateen ropinasta ja rentoudu, herkuttele salaatilla ja viinillä, sekä hyvällä kirjalla. Ellei parempia ehdotuksia?
minullakin on loistava maku :) Nautin sateen ropinasta ja intouduin vaihtamaan kotini järjestystä ja hoitamaan kasvejani.
Hmm..kesällä keksisi vaikka mitä ;) (höh..tarkoitin pyöräilyä tjt sinne suuntaan..), jos olisi kaksi suunnilleen samanikäistä ja pk-seudulta.. - KesäEsa
kesäNainen kirjoitti:
minullakin on loistava maku :) Nautin sateen ropinasta ja intouduin vaihtamaan kotini järjestystä ja hoitamaan kasvejani.
Hmm..kesällä keksisi vaikka mitä ;) (höh..tarkoitin pyöräilyä tjt sinne suuntaan..), jos olisi kaksi suunnilleen samanikäistä ja pk-seudulta..Pyöräillen picnikille, pientä purtavaa, viiniä, kosketuksia... :)
- kesäNainen
KesäEsa kirjoitti:
Pyöräillen picnikille, pientä purtavaa, viiniä, kosketuksia... :)
pyöräily picnikille ois ihan yees, etenkin jos eväänä ois sitä kreikkalaista salaattia, vähän viiniä ja hyvää seuraa :)
- KesäEsa
kesäNainen kirjoitti:
pyöräily picnikille ois ihan yees, etenkin jos eväänä ois sitä kreikkalaista salaattia, vähän viiniä ja hyvää seuraa :)
Mitä muuta mies voisi toivoa kesäiltapäivään. Kreikkalaista salaattia, viiniä ja nainen... luonnon helmassa.
Tulisit jo... - kesäNainen
KesäEsa kirjoitti:
Mitä muuta mies voisi toivoa kesäiltapäivään. Kreikkalaista salaattia, viiniä ja nainen... luonnon helmassa.
Tulisit jo...Nyt meidän suunnitelmamme alkavat kuulostaa todella houkuttelevilta..mun täytyis jo varmaan lähteä liikkeelle :)
Tai no joo..olet vielä hieman vieras -unohdin :(- ehkäpä siis täytyy vain herkutella kotona ja kuvitella olevansa picnikillä hyvässä seurassa ;) - KesäEsa
kesäNainen kirjoitti:
Nyt meidän suunnitelmamme alkavat kuulostaa todella houkuttelevilta..mun täytyis jo varmaan lähteä liikkeelle :)
Tai no joo..olet vielä hieman vieras -unohdin :(- ehkäpä siis täytyy vain herkutella kotona ja kuvitella olevansa picnikillä hyvässä seurassa ;)...se voisi päätyä... ;)
http://personal.inet.fi/koti/jx/viiniaiholtasi.html
Anna mielikuvituksesi lentää kesiltana... - Neiti Kesä
KesäEsa kirjoitti:
...se voisi päätyä... ;)
http://personal.inet.fi/koti/jx/viiniaiholtasi.html
Anna mielikuvituksesi lentää kesiltana...Esa... Nyt pistit aika "pahan" :) Tuo on liikaa monille naisille! Tiedäthän, joillakin meillä naisilla on nutturat eikä niin hirveästi pilkettä silmäkumassa, ei edes ihanana kesäiltana ;))
En tiedä mistä löysit moisen linkin, mutta siinä tarinassa oli todellakin ruokaa mielikuvitukselle!
*Huokaus* - KesäEsa
Neiti Kesä kirjoitti:
Esa... Nyt pistit aika "pahan" :) Tuo on liikaa monille naisille! Tiedäthän, joillakin meillä naisilla on nutturat eikä niin hirveästi pilkettä silmäkumassa, ei edes ihanana kesäiltana ;))
En tiedä mistä löysit moisen linkin, mutta siinä tarinassa oli todellakin ruokaa mielikuvitukselle!
*Huokaus*Enhän minä mitään pahaa tarkoittanut. Sitä vain luulee että ihmisillä olisi huumorintajua ja pilkettä silmissä kauniina kesäiltana. Maailma on aivan liian vakava :)
- Neiti Kesä
KesäEsa kirjoitti:
Enhän minä mitään pahaa tarkoittanut. Sitä vain luulee että ihmisillä olisi huumorintajua ja pilkettä silmissä kauniina kesäiltana. Maailma on aivan liian vakava :)
Mutta me ei olla, eihän ;)
Mukavaa iltaa sinulle! - KesäEsa
Neiti Kesä kirjoitti:
Mutta me ei olla, eihän ;)
Mukavaa iltaa sinulle!Emme ole ;)
Mukavaa iltaa sinullekin :) Ja loppukesää. - kesäNainen
KesäEsa kirjoitti:
Enhän minä mitään pahaa tarkoittanut. Sitä vain luulee että ihmisillä olisi huumorintajua ja pilkettä silmissä kauniina kesäiltana. Maailma on aivan liian vakava :)
Hiljaisuuteni on näköjään tulkittu kireällä nutturalla, huumorintajuttomuudella ja pilkettäkään ei silmissä ole?
Ei, elämä ei ole vakavaa vaan useimmiten aivan mielettömän ihanaa :)..Linkistä..se oli hyvä kirjoitus, jollaisen voisi ehkä lähettää erittäin tutulle ihmiselle..tässä tapauksessa se kieltämättä hämmensi.
Hyvää kesää sinulle. - KesäEsa
kesäNainen kirjoitti:
Hiljaisuuteni on näköjään tulkittu kireällä nutturalla, huumorintajuttomuudella ja pilkettäkään ei silmissä ole?
Ei, elämä ei ole vakavaa vaan useimmiten aivan mielettömän ihanaa :)..Linkistä..se oli hyvä kirjoitus, jollaisen voisi ehkä lähettää erittäin tutulle ihmiselle..tässä tapauksessa se kieltämättä hämmensi.
Hyvää kesää sinulle.Minä en ole puhunut kireistä nutturoista mitään. Olen pahoillani jos hämmensin ja pahoitin mielesi.
Ainut mitä halusin, oli hymy huulillesi...
Hyvää kesää Sinullekin. - kesäNainen
KesäEsa kirjoitti:
Minä en ole puhunut kireistä nutturoista mitään. Olen pahoillani jos hämmensin ja pahoitin mielesi.
Ainut mitä halusin, oli hymy huulillesi...
Hyvää kesää Sinullekin.et tosiaan puhunut olemattomasta nutturastani :) Hyvin esitit anteeksipyyntösi, tässähän alkaa olla annos draamaa ;)
Sinusta ei saanut juuri selvää -kuten ei minustakaan- mutta mehän olemme nyt virtuaalimaailmassa :) - KesäEsa
kesäNainen kirjoitti:
et tosiaan puhunut olemattomasta nutturastani :) Hyvin esitit anteeksipyyntösi, tässähän alkaa olla annos draamaa ;)
Sinusta ei saanut juuri selvää -kuten ei minustakaan- mutta mehän olemme nyt virtuaalimaailmassa :)Sitä paitsi nuttura on minun mielestäni kivan näköinen, se jättää kauniin niskan paljaaksi... Mutta nutturaa täytyy sonnustaa hymy :)
Virtuaalimaailma on arvaamaton, pelkkä teksti ei kerro sitä mitä kasvojen ilmeet kertoisivat.
Toisvottavasti en pilannut iltaasi aivan kokonaan... - kesäNainen
KesäEsa kirjoitti:
Sitä paitsi nuttura on minun mielestäni kivan näköinen, se jättää kauniin niskan paljaaksi... Mutta nutturaa täytyy sonnustaa hymy :)
Virtuaalimaailma on arvaamaton, pelkkä teksti ei kerro sitä mitä kasvojen ilmeet kertoisivat.
Toisvottavasti en pilannut iltaasi aivan kokonaan.....iltani ei ole pilalla, onhan kaunis kesäilta :)
Virtuaalimaailma on arvaamaton, ties mitä mörköjä täynnä =)..Oiskohan sulla jotain sähköpostiosoitetta, jossa voisin saada enemmän selkoa sinusta? :)) - KesäEsa
kesäNainen kirjoitti:
..iltani ei ole pilalla, onhan kaunis kesäilta :)
Virtuaalimaailma on arvaamaton, ties mitä mörköjä täynnä =)..Oiskohan sulla jotain sähköpostiosoitetta, jossa voisin saada enemmän selkoa sinusta? :)) - kesäNainen
kesäNainen kirjoitti:
..iltani ei ole pilalla, onhan kaunis kesäilta :)
Virtuaalimaailma on arvaamaton, ties mitä mörköjä täynnä =)..Oiskohan sulla jotain sähköpostiosoitetta, jossa voisin saada enemmän selkoa sinusta? :))jos haluat jatkaa, osoitteni on: [email protected]
- lomalla
tilanne edessä. Loma alkoi, yksin...
Tosin olen ottanut mallia tästä ketjusta, avannut pullon viiniä ja nauttinut niistä asioista jotka ovat minulle rakkaimpia.
Tosi täytyy myöntää et neljä viikkoo on tosi pitkä aika nauttii vaan yksin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1514529Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1983959Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi342689Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs102472100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es342209Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks91802Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut1181592Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491454- 341325
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241321