Eturauhassyövän jälkeen - erektiotta erotiikkaa

Anonyymi-ap

Lieneekö ikäni (71), verenpainelääkitykseni, läpikäyty eturauhasen höyläys ja eturauhassyöpäleikkaus sekä slinga-leikkaus, vaiko nuo kaikki yhdessä syynä erektioni asteettaiseen heikkenemiseen ja hiipumiseen. Mieli tekee kovasti, mutta ei vaan onnistu - siis sukupuoliyhdyntä – kun ei ole kunnon erektiota.

Pehmeällä peniksellä on huono yrittää yhdyntää.

Voi seksiä onneksi harrastaa muutenkin ja saada siitä nautintoa. Minulle on jokseenkin hyvin seksiaktiksi riittänyt läheisyys, suuteleminen, alastomuus, kaikkinainen hyväily, kielen löytöretket kumppanin kropassa ja iholla sekä kiihottumisen tilaan pääseminen ilman orgasmiakin. Olen lauennut hyvin itsetyydytyksellä ja sitä paljon itsekseni käyttänytkin, koska minulle seksinautinnon saaminen on aina ollut vähintään viikottainen, joskus melkeinpä päivittäinen tarve.

Eturauhastani liikakasvun vuoksi höylättiin kahdeksan vuotta sitten. En havainnut sen vaikuttaneen erektioon. Sen myötä meni siemensyöksy kuten etukäteen kerrottiin, mutta se yllättäen palasikin. Se tuntui todella hyvältä.

Kolmisen vuotta sitten eturauhasesta löytyneen agressiivisen syöpäkasvaimen vuoksi robottileikattiin pois koko eturauhanen. Leikkauksen jälkeen ei oikein tahtonut erektio onnistua, kunnes sekin sitten, tosin vähän toispuoleisena ja osittaisena palasi. Tästäkin haittavaikutuksesta oli puhe lääkärin kanssa ennen leikkausta, mutta toki silloin oli tärkeintä säilyä elävien kirjoissa. Hoitamatta olisin lääkärin mukaan kuollut.

Syöpäleikkauksen seurauksena loppui sperman tuotanto kokonaan. Lisäksi sain inkontinenssin. Käytin päivin öin alushousuihin laitettavaa tippasuojaa, joka oli todella tarpeellinen. Siihen miltei kokonaan loppui vähäinenkin parisuhteemme sängyssä peuhaaminen. Kahden ja puolen vuoden aikana kaksi kertaa lähestyin, silloinkin alushousut ja vaippa päällä. Eipä sitä jatkuvasti pissavaippasena ja ilman vaippaa pissaa roiskivana kovin suurta halua ole toisen kanssa seksiin ryhtyä. Onneksi vielä onnistuin itsetyydytyksen kautta jonkinlaisen laukeamisen saamiseen. Heikolla erektiolla siinä sai pehmeämmällä peniksellä onnistuakseen tehdä aika lailla töitä.

Vuosi sitten minulle ehdotettiin slinga-lekkausta, joka onnistuessaan auttaisi virtsanpidätyksessä. Leikkaus on nyt kolmisen kuukautta sitten tehty ja olen vaipaton. Sain leikkauksessa sisääni tuonne jalkovälin sisäosiin virtsaputkea tukemaan nauhan (slinga). Ei valu enää, vaan pissaaminen on taas hallittavissa ja jopa jokseenkin normaalia. Pääsin kokonaan eroon vaipoista, joita ehdin käyttää kaksi ja puoli vuotta.

Inkontinenssi lähti, tilalle näyttää tulleen impotenssi. Kunnon erektio on loistanut poissaolollaan leikkauksesta lähtien. Leikkauksessa tehtiin välilihaan monen sentin viilto ja molemmin puolin nivustaipeisiin reiät. Ovat paikat olleet viikkoja leikkauksen jälkeen kipeät. Alapäässä ei tapahtunut pitkiin aikoihin mitään. Ei millään keinolla.

Aika ristiriitaista on, että samalla kun pääsin vaipoista, tuntuvat heräneen himo ja halut. Samanlaista intoa kuin nuorena poikana ensi kertaa seksipuuhiin päästessäni. Vaipatta tunsin taas haarovälissäni roikkuvan jotakin ja jotenkin sen kautta tuli mahtavan hyvä tunne, joka johti seksuaaliseen tietoisuuteen ja seksin haluun. Haluun, vaan ei kykyyn, kun ei ollut erektiota.

Ei tahdo onnistua edes itsetyydytys, ilman erektiota. Siinä saa pehmeää penistä vatkata melkoisen kauan, ennenkuin sieltä alkaa aivoihin välittyä laukeamisen tunnetta.

Laukeaminen ilman siemensyöksyä on toisenlaista kuin sen kanssa. Olen kaivannut sperman tuoksua. Saattoihan sitä silloin siemensyöksyn kanssa ja sperman suihkutessa kokea homman sotkuiseksikin, mutta jotakin nyt puuttuu, kun ei nenän kautta välity asiaan kuuluvan tuoksun aistimusta.

Eturauhassyövän jälkihoitoon sain erektiolääkkeitä ja niitä silloin piti muutama viikko syödä erektioon tarvittavien lihasten verenkierron elvyttämiseksi. Pillerillä jonkinlaista erektiota sain aikaiseksi, mutta hulluinta siinä oli, että se oli kovimmillaan itsetyydytyksellä aikaan saadun laukeamisen jälkeen.

En pillerin kanssa halunnut petipuuhiin edes yrittää. Minulle seksiakti on aina ollut spontaani, ei etukäteen suunniteltu. Ei sellainen, johon pitää valmistautua. Tapahtuu kun on tapahtuakseen. Pilleriä seurasi myös erittäin epämiellyttävä närästyksen tunne, joka kesti kauan. Pillerillä olen nytkin, slinga-leikkauksen jälkeen erektion aikaansaamista kokeillut, ja osin onnistunutkin, mutta tuo tiedossa oleva närästys on yrittämisenkin halun vienyt.

Aamuerektiota on nyt alkanut ilmaantua, mutta se lopahtaa nopeasti hereille päästyäni.

Olemme keskustelleet ja yhdessä todenneet, että yhdynnän lisäksi nautimme myös läheisyydestä ja kaikesta siitä mitä olemme sängyssä yhdessä ilman yhdyntää harrastaneet. Sillä siis jatkanemme.

Halua ja himoa on. Kun ei ole erektiota, on seksi erilaista. Olen aina ollut hyvin erektioherkkä. Helposti,on seisonut, nyt ei. Siellä se vaan heiluu ”työttömänä” työkalu, jota edelleen todella mieluusti käyttäisin.

9

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

jahas. ylläpito poisti asiallisen viestin. Mutta sanotaan sitten vastauksena kysymykseen kyllä,koska täällä ei saa asiallisesti vastata.

• Anonyymi00003

68 vuotisena minulle tehdyn suolistosyövän valmistelun yhtyeydessä eturauhaseni sai hajasäteilyä sillä seurauksella, ettei rauhanen tuota siittiöiden matkaevästä joten varsinainen ruskeanharmaa siemensyöksy jäi pois mutta tuntemukset olivat aiempaa voimakkaampia. Kirkasta siittiönestettä tuli jonkin verran ja suuri osa tuli putkesta hieman myöhemin.
      Tuntemuksista vaimoni huomautti: Älä huuda! Naapurit kuulevat.
      Näinä seuraavina 14 vuotena vaihtui perinteinen penetratio muihin tyydytyksen muotoihin joista vaimoni terveyden heikettyä on ollut luovuttava jo vajaa vuosi sitten.
      Kyllikki on kaverini. Katetroin rakkoni kolmesti päivässä ja odotan eturahasessa havaittujen kahden patin koepalojen tuloksia parin viikon kuluttua.
      Olisihan mukava jatkaa elämää ennallaankin mutta korvaavat menetelmät tulevat kalliiksi.

• Anonyymi00004

Kiitos että jaoit!

• Anonyymi00007

Nyt, 82 vuotisena, koepalojen analysoinnin seurauksena , tänään ilmoitettiin rauhasessa olevan syöpä.
        Saa nähdä seuraustoimenpiteet mutta elämisen tyyli ja sisöltö muuttunevat.

• Anonyymi00005

jos aloittaja googlettaa niin tulee tietoa että eturauhasen poistaminen vaikuttaa .

• Anonyymi00006

Aloittajan ei ole tarve googlettaa, kun on ihan itse kaiken käynyt läpi.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Aloittajan ei ole tarve googlettaa, kun on ihan itse kaiken käynyt läpi.

miksi hän täällä sitten ihmettelee erektion heikkenemistä kun netistä voi lukea ja etsiä tietoa.

• Anonyymi00009

Odotuksessa. 82v ukolla todettiin eturauhasen syöpä. odotan parhaillaan ilmoitusta jatkotoimista. Varmuuden vuoksi kävin viikolla hoitamassa tyhjennysjarjoituksen kylillä vaimoni ollessa estyneenä.
      Kuhtoiluharrastukseni tarvitseman palautumisen vuosi olen käyttänyt testogeelia 65v lähtien. Nyt otin asian niin vakavasti, että luovuin geeleitä toimttaen 3kk satsin toisiin käsiin. Vaimoni terveydentilan vuoksi minun tulisi pysyä toimintakunnossa mutta nyt, odottaessani sairaalan kutsua toimenpiteisiin, olen hieman epävarma lähitulevaisuuden toimintakykyni suhteen.
      Missään laboratoriotulosteissa ei ole huolestuttavaa.

• Anonyymi00010

Jk. Olisihan kiva jatkaa aikaisempaa elämäntapaa mutta kai on katkerasti hyväksyttävä siihen väistämättä tuleva muutos? Luultavasti?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      157
      8362
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      442
      7469
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      74
      3844
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      151
      3551
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      112
      3009
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      51
      2607
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2026
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1863
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      36
      1684
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1530
    Aihe