Olisko hyviä ehdokkaita
Koska kaalee valitaan eduskuntaan?
22
541
Vastaukset
- Anonyymi00001
SDP edustajaksi -entinen "Kulttuurineuvos" Veija Balzar -nykyään Hevosmies
SDP -niin Ylistää Veijaa ja onhan Se Tavjan suosikki-poju . - Anonyymi00002
Lihava Seppo Isberg olisi hyvä mölinäministeri.
- Anonyymi00003
Näkisipä senkin päivän 😆
- Anonyymi00004
Ei ne äänestä.
Pitäisikö osata lukea. Ja kirjoittaa. - Anonyymi00007
Heikka Lampela on tullut kuuluisaksi iljettävimpien rikollisten asianajajana, hän voisi päästä eduskuntaan.
- Anonyymi00009
Heikki lopetti mainemies Esa Åkerlundin puolustamisen. Siksi komia jeeno oli 15 vuotta kivitalossa. Häpiä! Kauhia juttu ko ei Esa pääsy murhaamaan!
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Heikki lopetti mainemies Esa Åkerlundin puolustamisen. Siksi komia jeeno oli 15 vuotta kivitalossa. Häpiä! Kauhia juttu ko ei Esa pääsy murhaamaan!
Tuo on ikävä juttu! Miun täytyy löytää uusi asianajaja. Eihän tuollaiseen petturiin voi luottaa.
- Anonyymi00008
Raineri-serkku on joutilas. Mie koetan lobata sitä vihreiden ehdokkaaksi ensi vaaleissa.
- Anonyymi00011
Pitäisi osata lukea ja kirjoittaa
- Anonyymi00012
Ei tarvitse. Riittää kun on Suomen kansalainen ja täysi-ikäinen.
- Anonyymi00013
Tämä on tietysti vitsailupalsta, mutta joku Henry Hedman voisi toimia. Vaan eipä tuo ole ehdolla moisiin hommiin.
- Anonyymi00018
Ja sie oot palstan ykköshumoristi kun Hedmania ehdotat. Ei sillä, että minulla olisi mitään häntä vastaan, ihan pätevä jeeno ja sopisi kyllä kansanedustajan hommiin. Nyt vain niin että kaikki tietävät että miun Raineri-serkku on ylivoimainen ehdokas jopa Hedmaniin verrattuna. Saattaapa olla, että Raineri nähdään jo seuraavissa vaaleissa vihreiden ehdokaslistalla. Vaan ei siitä tämän enempää vielä tässä vaiheessa.
- Anonyymi00014
Mie oon seuraava resitentti. Meittiä äänestää koko kaaleen sakki. Tai jos ei äänestä ni NELISILMIN TULEE ASIJOILLE!
- Anonyymi00016
Toivottavasti ei koskaan. Terveisin eräs kaalo. Miettikää nyt kamle komuja jos kaale velas Eduskunnassa toola velas jakke pohle ja iinavitege vaure kaalenge ne on nyt jo sitä kun ovat ROMANIFOORUMISSA.
- Anonyymi00021
On totta, että päätöksenteko on vaikeaa mutta jonkun täytyy säätää lait ja tehdä päätöksiä.
- Anonyymi00019
Sitten olisi mersu aina ajettu vähän vinosti eduskuntatalon invapaikalle tai suoraan portaiden eteen.
- Anonyymi00025
En tiedä. Äänestin kyllä Romania.
- Anonyymi00028
Oliko persu?
Kysyy Möhis
- Anonyymi00026
Monen kuopiolaisen tuntema Kalle Hagert (sd.) on todennäköisesti Kuopion kaupunginvaltuuston ensimmäinen romani. Mutta siitä hän ei halua numeroa. Haastattelussa hän toivoo Kuopioon käyttöhuoneita ja ihmettelee, miksi hiljattain uutisoidussa majaepisodissa pelkoa herätti se, että majassa voisi asua joku asunnoton
- Anonyymi00030
Entäs Jeppe Isberg, Persu Vantaalta?
Hän on ollut jo vissiin kolme kertaa eduskuntavaaliehdokkaana, ensin Keskustan ja sitten persujen jäsenenä.
Miksi kaaleet ei häntä äänestä, kun miehellä on kova hinku eduaskuntaan??? - Anonyymi00031
Isbergin Jeppe eduskuntaan!
äänestäkää jeppeä!
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741274- 661193
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998- 62899
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 48824
- 47762
- 40731
- 39708