Olisko hyviä ehdokkaita
Koska kaalee valitaan eduskuntaan?
20
375
Vastaukset
- Anonyymi00001
SDP edustajaksi -entinen "Kulttuurineuvos" Veija Balzar -nykyään Hevosmies
SDP -niin Ylistää Veijaa ja onhan Se Tavjan suosikki-poju . - Anonyymi00002
Lihava Seppo Isberg olisi hyvä mölinäministeri.
- Anonyymi00003
Näkisipä senkin päivän 😆
- Anonyymi00004
Ei ne äänestä.
Pitäisikö osata lukea. Ja kirjoittaa. - Anonyymi00007
Heikka Lampela on tullut kuuluisaksi iljettävimpien rikollisten asianajajana, hän voisi päästä eduskuntaan.
- Anonyymi00009
Heikki lopetti mainemies Esa Åkerlundin puolustamisen. Siksi komia jeeno oli 15 vuotta kivitalossa. Häpiä! Kauhia juttu ko ei Esa pääsy murhaamaan!
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Heikki lopetti mainemies Esa Åkerlundin puolustamisen. Siksi komia jeeno oli 15 vuotta kivitalossa. Häpiä! Kauhia juttu ko ei Esa pääsy murhaamaan!
Tuo on ikävä juttu! Miun täytyy löytää uusi asianajaja. Eihän tuollaiseen petturiin voi luottaa.
- Anonyymi00008
Raineri-serkku on joutilas. Mie koetan lobata sitä vihreiden ehdokkaaksi ensi vaaleissa.
- Anonyymi00011
Pitäisi osata lukea ja kirjoittaa
- Anonyymi00012
Ei tarvitse. Riittää kun on Suomen kansalainen ja täysi-ikäinen.
- Anonyymi00013
Tämä on tietysti vitsailupalsta, mutta joku Henry Hedman voisi toimia. Vaan eipä tuo ole ehdolla moisiin hommiin.
- Anonyymi00018
Ja sie oot palstan ykköshumoristi kun Hedmania ehdotat. Ei sillä, että minulla olisi mitään häntä vastaan, ihan pätevä jeeno ja sopisi kyllä kansanedustajan hommiin. Nyt vain niin että kaikki tietävät että miun Raineri-serkku on ylivoimainen ehdokas jopa Hedmaniin verrattuna. Saattaapa olla, että Raineri nähdään jo seuraavissa vaaleissa vihreiden ehdokaslistalla. Vaan ei siitä tämän enempää vielä tässä vaiheessa.
- Anonyymi00014
Mie oon seuraava resitentti. Meittiä äänestää koko kaaleen sakki. Tai jos ei äänestä ni NELISILMIN TULEE ASIJOILLE!
- Anonyymi00016
Toivottavasti ei koskaan. Terveisin eräs kaalo. Miettikää nyt kamle komuja jos kaale velas Eduskunnassa toola velas jakke pohle ja iinavitege vaure kaalenge ne on nyt jo sitä kun ovat ROMANIFOORUMISSA.
- Anonyymi00021
On totta, että päätöksenteko on vaikeaa mutta jonkun täytyy säätää lait ja tehdä päätöksiä.
- Anonyymi00019
Sitten olisi mersu aina ajettu vähän vinosti eduskuntatalon invapaikalle tai suoraan portaiden eteen.
- Anonyymi00025
En tiedä. Äänestin kyllä Romania.
- Anonyymi00028
Oliko persu?
Kysyy Möhis
- Anonyymi00026
Monen kuopiolaisen tuntema Kalle Hagert (sd.) on todennäköisesti Kuopion kaupunginvaltuuston ensimmäinen romani. Mutta siitä hän ei halua numeroa. Haastattelussa hän toivoo Kuopioon käyttöhuoneita ja ihmettelee, miksi hiljattain uutisoidussa majaepisodissa pelkoa herätti se, että majassa voisi asua joku asunnoton
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3285240Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202668Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841865Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041682- 1121546
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1211430Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393