Hei! Reilu 30v eläväinen nainen etsii töitä. Tarvitsetko apua siivouksessa, ruuanlaitossa? Jos koti on päässyt jo kaaokseen niin keksitään yhdessä kiva tapa saada paikat kuntoon. Jonkin verran on kokemusta voimaannuttavasta/fantasia kuvauksista, tilauksesta tehdyistä tarinoista yms. Kaikenlaista on tullut tehtyä, auto käytössä, kaikenlaista keikkatyötä saa ehdottaa, mieluiten epn alueelta tai etänä tehtävää.
Tarjoa mitä vain yli 2h keikkatyöt
4
125
Vastaukset
Tykkään pukeutua erilaisiin asuihin ja kokeilla uusia asioita, asiakas saa halutessaan ehdottaa vaatetuksen yms. Palveluista sovitaan etukäteen.
Mahdolliset kuvat otetaan minun puhelimella ja ovat vain minun ja asiakkaan välisiä eikä niitä saa saattaa toisten nähtäville ellei toisin olla sovittu.
Minkälainen olis sun unelmasiivous, tai sen jälkeinen saunailta jonne joku toisi pyydettäessä kylmää huurteista ja rento "luksus" hetki omalla "apulaisella".Niin ja kirjoituksistani olen saanut paljon kehuja, asiakas kertoo millaisen tarinan haluaa, kuvilla ja videoilla vai pelkän tekstin.
- Anonyymi00001
Irtooko toosaa?
No sehän oli suora kysymys 😅
Yleensä näissä on ehtona ettei kosketa "siivoojaa".
laita yvnä mimmosista jutuista tykkäät niin katsotaan jos saataisiin sovittua jotain 🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.262704Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1142655- 2041414
- 1341366
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3091303- 941301
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,501105Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �141054Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi2111009- 65964