Hei! Reilu 30v eläväinen nainen etsii töitä. Tarvitsetko apua siivouksessa, ruuanlaitossa? Jos koti on päässyt jo kaaokseen niin keksitään yhdessä kiva tapa saada paikat kuntoon. Jonkin verran on kokemusta voimaannuttavasta/fantasia kuvauksista, tilauksesta tehdyistä tarinoista yms. Kaikenlaista on tullut tehtyä, auto käytössä, kaikenlaista keikkatyötä saa ehdottaa, mieluiten epn alueelta tai etänä tehtävää.
Vastaukset 4
Tykkään pukeutua erilaisiin asuihin ja kokeilla uusia asioita, asiakas saa halutessaan ehdottaa vaatetuksen yms. Palveluista sovitaan etukäteen.
Mahdolliset kuvat otetaan minun puhelimella ja ovat vain minun ja asiakkaan välisiä eikä niitä saa saattaa toisten nähtäville ellei toisin olla sovittu.
Minkälainen olis sun unelmasiivous, tai sen jälkeinen saunailta jonne joku toisi pyydettäessä kylmää huurteista ja rento "luksus" hetki omalla "apulaisella".Niin ja kirjoituksistani olen saanut paljon kehuja, asiakas kertoo millaisen tarinan haluaa, kuvilla ja videoilla vai pelkän tekstin.
- Anonyymi00001
Irtooko toosaa?
No sehän oli suora kysymys 😅
Yleensä näissä on ehtona ettei kosketa "siivoojaa".
laita yvnä mimmosista jutuista tykkäät niin katsotaan jos saataisiin sovittua jotain 🙂
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak1742553Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1601683Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1431443- 102954
Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja127916- 65863
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt373751- 43658
Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero161654- 9623