Hei! Reilu 30v eläväinen nainen etsii töitä. Tarvitsetko apua siivouksessa, ruuanlaitossa? Jos koti on päässyt jo kaaokseen niin keksitään yhdessä kiva tapa saada paikat kuntoon. Jonkin verran on kokemusta voimaannuttavasta/fantasia kuvauksista, tilauksesta tehdyistä tarinoista yms. Kaikenlaista on tullut tehtyä, auto käytössä, kaikenlaista keikkatyötä saa ehdottaa, mieluiten epn alueelta tai etänä tehtävää.
Tarjoa mitä vain yli 2h keikkatyöt
4
652
Vastaukset
Tykkään pukeutua erilaisiin asuihin ja kokeilla uusia asioita, asiakas saa halutessaan ehdottaa vaatetuksen yms. Palveluista sovitaan etukäteen.
Mahdolliset kuvat otetaan minun puhelimella ja ovat vain minun ja asiakkaan välisiä eikä niitä saa saattaa toisten nähtäville ellei toisin olla sovittu.
Minkälainen olis sun unelmasiivous, tai sen jälkeinen saunailta jonne joku toisi pyydettäessä kylmää huurteista ja rento "luksus" hetki omalla "apulaisella".Niin ja kirjoituksistani olen saanut paljon kehuja, asiakas kertoo millaisen tarinan haluaa, kuvilla ja videoilla vai pelkän tekstin.
- Anonyymi00001
Irtooko toosaa?
No sehän oli suora kysymys 😅
Yleensä näissä on ehtona ettei kosketa "siivoojaa".
laita yvnä mimmosista jutuista tykkäät niin katsotaan jos saataisiin sovittua jotain 🙂
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001723- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381104- 1701023
- 58811
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671