Hei! Reilu 30v eläväinen nainen etsii töitä. Tarvitsetko apua siivouksessa, ruuanlaitossa? Jos koti on päässyt jo kaaokseen niin keksitään yhdessä kiva tapa saada paikat kuntoon. Jonkin verran on kokemusta voimaannuttavasta/fantasia kuvauksista, tilauksesta tehdyistä tarinoista yms. Kaikenlaista on tullut tehtyä, auto käytössä, kaikenlaista keikkatyötä saa ehdottaa, mieluiten epn alueelta tai etänä tehtävää.
Vastaukset 4
Tykkään pukeutua erilaisiin asuihin ja kokeilla uusia asioita, asiakas saa halutessaan ehdottaa vaatetuksen yms. Palveluista sovitaan etukäteen.
Mahdolliset kuvat otetaan minun puhelimella ja ovat vain minun ja asiakkaan välisiä eikä niitä saa saattaa toisten nähtäville ellei toisin olla sovittu.
Minkälainen olis sun unelmasiivous, tai sen jälkeinen saunailta jonne joku toisi pyydettäessä kylmää huurteista ja rento "luksus" hetki omalla "apulaisella".Niin ja kirjoituksistani olen saanut paljon kehuja, asiakas kertoo millaisen tarinan haluaa, kuvilla ja videoilla vai pelkän tekstin.
- Anonyymi00001
Irtooko toosaa?
No sehän oli suora kysymys 😅
Yleensä näissä on ehtona ettei kosketa "siivoojaa".
laita yvnä mimmosista jutuista tykkäät niin katsotaan jos saataisiin sovittua jotain 🙂
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251178
- 701101
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun93858- 77771
- 45761
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la38704Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka25648- 67643
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?38518- 67499