Hei! Reilu 30v eläväinen nainen etsii töitä. Tarvitsetko apua siivouksessa, ruuanlaitossa? Jos koti on päässyt jo kaaokseen niin keksitään yhdessä kiva tapa saada paikat kuntoon. Jonkin verran on kokemusta voimaannuttavasta/fantasia kuvauksista, tilauksesta tehdyistä tarinoista yms. Kaikenlaista on tullut tehtyä, auto käytössä, kaikenlaista keikkatyötä saa ehdottaa, mieluiten epn alueelta tai etänä tehtävää.
Vastaukset 4
Tykkään pukeutua erilaisiin asuihin ja kokeilla uusia asioita, asiakas saa halutessaan ehdottaa vaatetuksen yms. Palveluista sovitaan etukäteen.
Mahdolliset kuvat otetaan minun puhelimella ja ovat vain minun ja asiakkaan välisiä eikä niitä saa saattaa toisten nähtäville ellei toisin olla sovittu.
Minkälainen olis sun unelmasiivous, tai sen jälkeinen saunailta jonne joku toisi pyydettäessä kylmää huurteista ja rento "luksus" hetki omalla "apulaisella".Niin ja kirjoituksistani olen saanut paljon kehuja, asiakas kertoo millaisen tarinan haluaa, kuvilla ja videoilla vai pelkän tekstin.
- Anonyymi00001
Irtooko toosaa?
No sehän oli suora kysymys 😅
Yleensä näissä on ehtona ettei kosketa "siivoojaa".
laita yvnä mimmosista jutuista tykkäät niin katsotaan jos saataisiin sovittua jotain 🙂
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22822Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha535756- 80677
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561