Kirkkaudessa meille on osoitettu Kristuksen Jeesuksen jumaluus. Hänet on kirkkaudella avattu, kirkkaudella valaistu ja kirkkaudessa lunastettu, sillä Hän on maailman Valo! Vain Jeesuksen kautta pääsee pelastukseen! Kaikki, jotka Jeesuksessa on, on kerran pelastuva viimeisellä koitoksella. Jeesus on nimistä suurin ja vain sen nimen kautta saa voiton ja pääsee Taivaaseen. Jeesuksessa kiteytyy koko kristinuskon syvin olemus. Ei ole väliä, mihin joukkoon ajallisessa mielessä kuulut. Tärkeintä on, että lujitat itseäsi kiinni Kristukseen ja käyt hänen jalan jäljillä. Jeesus on avannut tien taivaaseen. Olemme yhdessä Jeesuksen kautta pelastuvat. Kiitos siitä Jeesukselle!
Jeesus on todistettu kirkkaudessa!
55
321
Vastaukset
On totta, että Jeesuksella on Jumalan antamana Kaikki valta Taivaassa ja Maan päällä.
Matt. 28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Häneen Upotuskastetu liitetään kokonaisuudessa Häneen sekä Uskossa pelastukseen, mutta Taivaaseen pääsystä Kirja ei mainitse mitään, paitsi Jeesus, eikä kukaan Ihminen.
Jeesuksen itsensä vahvistaen asian; Joh. 3:13 Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut: Ihmisen Poika
Ettei totuus unohtuisi.- Anonyymi00001
1.Moos.:
23 Henok eli kaikkiaan 365 vuotta.
24 Hän vaelsi kuuliaisena Jumalalle. Sitten häntä ei enää ollut, sillä Jumala otti hänet luokseen. [Sir. 44:16, 49:14; Hepr. 11:5; Juud. 1:14] - Anonyymi00004
Halleluja ja amen. Jeesus on Herra ja Messias. Hänessä kastetut ovat armossa pelastuva, niin kuin Raamatussakin kirjoitetaan. Kun uskot ja sinut kastetaan, olet pelastuva! Herra Jeesus on avannu tien taivaaseen kirkkaudessaan!
- Anonyymi00005
minulle on annettu kaikki valta menkää siis
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
minulle on annettu kaikki valta menkää siis
jumala valtuutti opetus lapset saarnaamaan synnit anteeksi
Anonyymi00006 kirjoitti:
jumala valtuutti opetus lapset saarnaamaan synnit anteeksi
Ei valtuuttanut Raamatussa, mutta Lahkot ovat vääristäneet asian.
- Anonyymi00007
pinnasänky kirjoitti:
Ei valtuuttanut Raamatussa, mutta Lahkot ovat vääristäneet asian.
15 Hän sanoi heille: "Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille. [Mark. 13:10+]
Anonyymi00007 kirjoitti:
15 Hän sanoi heille: "Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille. [Mark. 13:10 ]
Oletko ollut itse julistamassa evankeliumia alueille, joissa ei vielä Sanaa ja Raamattua tunneta, minä ole ja on milenkiitoinen tehtävä, jossa ei ilman Jeesusta pystyisi mihinkään.
- Anonyymi00008
pinnasänky kirjoitti:
Oletko ollut itse julistamassa evankeliumia alueille, joissa ei vielä Sanaa ja Raamattua tunneta, minä ole ja on milenkiitoinen tehtävä, jossa ei ilman Jeesusta pystyisi mihinkään.
jos jumala ei oo valttuutanut sua hukkaan menee
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei Jumala voi enää valtuuttaa, sillä Valtuutus on Jeeuksen, joka antoi sen myös minulle Upotuskasteessa.
Ilman sitä Täyttyminen Hengessä on mahdoton.- Anonyymi00009
pinnasänky kirjoitti:
Sinun julistus on turhaa. Kuollutta.
- Anonyymi00011
pinnasänky kirjoitti:
Ei Jumala voi enää valtuuttaa, sillä Valtuutus on Jeeuksen, joka antoi sen myös minulle Upotuskasteessa.
Ilman sitä Täyttyminen Hengessä on mahdoton.Oletko huomannut, että sinut on täytetty pahuudella.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Oletko huomannut, että sinut on täytetty pahuudella.
Samoin se, että ihmislasten sydän on täynnä pahuutta ja että heillä elinaikanaan on sydämessään mielettömyys.
- Anonyymi00023
pinnasänky kirjoitti:
Ei upotuskasteen julistaminen ole evankeliumia piinasänky!
- Anonyymi00026
Tyhjästä on paha nyhjästä. Sori, jos muuta luulit.
- Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
pinna sängyllä ei ole evan keliumia sillä on vain kaksi metriä vettä
Anonyymi00027 kirjoitti:
pinna sängyllä ei ole evan keliumia sillä on vain kaksi metriä vettä
MIkä sitten sitä on, koska sitä lähti Ilosanoma Jeesuksesta.
- Anonyymi00034
pinnasänky kirjoitti:
MIkä sitten sitä on, koska sitä lähti Ilosanoma Jeesuksesta.
veden läträämisestä ei lähde mitään ilo sanomaa moni tyyppi on hukkunut uinti reissulla et se on jopa arveluttavaa
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minut on valtuttanut itse Kaikkivaltias Jeesus ja on toiminut hyvin.
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sinun julistus on turhaa. Kuollutta.
Vastaa kysymyseeni, älä pasko housuihisi.
Anonyymi00023 kirjoitti:
Vähät on tietosi; Matt. 28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
Siinä on kaksi toimintoa, jotka täytyy evankelistan täyttää, että pääsee käsiksi pelastukseen Jeesuksen kautta.
Jumalan tehtävä on ainoastaan pelastaa kansansa Israel.
- Anonyymi00002
Avattu siis laserilla?
Kaikkeen se nykykirurgia kykeneekin. Eipä ollut jumalasta apua senkään kehittämisessä. - Anonyymi00003
Muuttuuko sekään voissa paistettuna sen paremmaksi?
- Anonyymi00010
"Kirkkaudessa meille on osoitettu Kristuksen Jeesuksen jumaluus. Hänet on kirkkaudella avattu, kirkkaudella valaistu ja kirkkaudessa lunastettu, sillä Hän on maailman Valo!"
Tällainen vähä-älyinen lässytys sai minut irtautumaan kristinuskosta.- Anonyymi00013
Kristinuskosta ei irtautuda idiootti.
Joka on uskovainen on uskovainen Jumalasta. Koska usko on Jumalan lahja. Ei itse otettavissa ei itse tehtävissä ei myöskään itse eroittavissa.
Irtaudu vain omasta vanhurskaudesta sillä ei se mihinkään kelpaa etkä sinä sillä itse otetulla uskolla olisi taivaaseen päässytkään. - Anonyymi00033
Tuo ei todellakaan ole vähä-älyistä lässytystä. Jos tuo sanoma ei sulle aukene, kyse voikin olla sinun vähä-älyisyydestä. Älysi ei siis kykene ymmärtämään noinkaan selkeetä kirjoitusta. Ton selkeemmin ei kristinuskon ydintä voi oikeastaan enää selittääkään. Rautalankaselitys ja sulla menee sekin yli hilseen!! Käsittämätöntä!
- Anonyymi00035
Anonyymi00013 kirjoitti:
Joka on uskovainen on uskovainen Jumalasta. Koska usko on Jumalan lahja. Ei itse otettavissa ei itse tehtävissä ei myöskään itse eroittavissa.
Irtaudu vain omasta vanhurskaudesta sillä ei se mihinkään kelpaa etkä sinä sillä itse otetulla uskolla olisi taivaaseen päässytkään.höpö höpö jos et usko jumalan pojan päälle helvetin portti aukeaa ja menet sinne mihin muutkin ei uskovaiset jotka ei usko
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
höpö höpö jos et usko jumalan pojan päälle helvetin portti aukeaa ja menet sinne mihin muutkin ei uskovaiset jotka ei usko
velluilla on outoja käsityksiä että usko on joku auto maatti kun se on niin pelastuu vaikkei ne ite usko
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
velluilla on outoja käsityksiä että usko on joku auto maatti kun se on niin pelastuu vaikkei ne ite usko
eli tousin sanoin lestadiolaisuus on harha oppi
Anonyymi00013 kirjoitti:
Irtaudu vain omasta vanhurskaudesta sillä ei se mihinkään kelpaa etkä sinä sillä itse otetulla uskolla olisi taivaaseen päässytkään.Jumala on Luoja, Isä, mutta Hän antoi lahjaksi meille Poikansa pelastajaksi.
Anonyymi00035 kirjoitti:
höpö höpö jos et usko jumalan pojan päälle helvetin portti aukeaa ja menet sinne mihin muutkin ei uskovaiset jotka ei usko
Mikä on käsite "päälle", se on mielestäni vanin lahko- slangia, Hänet täytyy suulla tunnustaa Luvaksi Messiaaksi, niin olet sitten vasta pelastettu.
- Anonyymi00041
pinnasänky kirjoitti:
Mikä on käsite "päälle", se on mielestäni vanin lahko- slangia, Hänet täytyy suulla tunnustaa Luvaksi Messiaaksi, niin olet sitten vasta pelastettu.
suulla tunnustaa on helareitten iljettävä sanan väänteltä suulla antaa suudelmaa tunnustetaanko siinä sulla jotain kylmää rautaa ja tulee hermo romahdus
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
suulla tunnustaa on helareitten iljettävä sanan väänteltä suulla antaa suudelmaa tunnustetaanko siinä sulla jotain kylmää rautaa ja tulee hermo romahdus
tunnustaa eli tunnustellaan suulla jonkun poskea nää on näitä helareitten iljettäviä sanan toistoja joita ne hokee latoo tyhjiä sanoja ilmaan
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
tunnustaa eli tunnustellaan suulla jonkun poskea nää on näitä helareitten iljettäviä sanan toistoja joita ne hokee latoo tyhjiä sanoja ilmaan
ottuiko pinna sänky kitaran mukaan halle luujaa
- Anonyymi00014
Mm.Helluntalainenkin uskoo Jeesukseen. HYVÄKSYTKÖ HÄNET SAMAAN TAIVAASEEN KANSSASI?🤷♀️
- Anonyymi00015
Joka Jeesuksen päälle uskoo, se pelastuu. Ihan sama, mihin ajalliseen siipeen, porukkaan, laumaan, ryhmittymään tai oppirakennelmaan kuulut, niin sinä pelastut, jos olet uskossa Jeesukseen. Taivaan portilla ei kysytä, olitko helluntalainen, kreikkalainen, moorialainen, katolinen, anbabtisti vai vanhoillisuskovainen. Kaikki on kerran pelastuva, ketkä uskoo Herraan Jeesukseen. Siitäkin huolimatta, vaikka olisivat keskenään erimielisiä, kenelle pelastus kuuluu. Jeesus pelastaa kaikki häneen uskovat!
- Anonyymi00016
Hyväksytkö itse
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Joka Jeesuksen päälle uskoo, se pelastuu. Ihan sama, mihin ajalliseen siipeen, porukkaan, laumaan, ryhmittymään tai oppirakennelmaan kuulut, niin sinä pelastut, jos olet uskossa Jeesukseen. Taivaan portilla ei kysytä, olitko helluntalainen, kreikkalainen, moorialainen, katolinen, anbabtisti vai vanhoillisuskovainen. Kaikki on kerran pelastuva, ketkä uskoo Herraan Jeesukseen. Siitäkin huolimatta, vaikka olisivat keskenään erimielisiä, kenelle pelastus kuuluu. Jeesus pelastaa kaikki häneen uskovat!
ainoastaan vl voi pitää tunnon rauhan muut hermoilee
- Anonyymi00018
"Mm.Helluntalainenkin uskoo Jeesukseen. HYVÄKSYTKÖ HÄNET SAMAAN TAIVAASEEN KANSSASI?🤷♀️"
Niin monta uskoo Jeesukseen mutta eivät kaikki ole hengellisesti saman värisiä kasvoista enkä minä oikein tiedä mistä se voisi johtua vai tiedänkö? Ehkä minä tiedän mutta en viitsi sanoa.
Oli eräs pankki sanotaanko nyt vaikka että Texasissa se oli keskiaikaa. Tämä pankki niin oli hyvin rikas pankki. Sillä oli kultaa noin arviolta 100 000kilogrammaa. En tiedä oliko sillä useampi varasto sille.
Kullassahan ei muuten ollut mitään vikaa mutta se oli hopean väristä.
Mutta siinä luki päällä GOLD BAR isoilla tikkukirjaimilla niin se meni texasilaisille kuin väärä raha.
Mitä muuta minun pitäisi sanoa, enkö minä sanonut jo kyllin selkeästi? Enkö ole jo 3vuotta selkeästi sanonut. Mitä pitäisi vielä sanoa? - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
"Mm.Helluntalainenkin uskoo Jeesukseen. HYVÄKSYTKÖ HÄNET SAMAAN TAIVAASEEN KANSSASI?🤷♀️"
Niin monta uskoo Jeesukseen mutta eivät kaikki ole hengellisesti saman värisiä kasvoista enkä minä oikein tiedä mistä se voisi johtua vai tiedänkö? Ehkä minä tiedän mutta en viitsi sanoa.
Oli eräs pankki sanotaanko nyt vaikka että Texasissa se oli keskiaikaa. Tämä pankki niin oli hyvin rikas pankki. Sillä oli kultaa noin arviolta 100 000kilogrammaa. En tiedä oliko sillä useampi varasto sille.
Kullassahan ei muuten ollut mitään vikaa mutta se oli hopean väristä.
Mutta siinä luki päällä GOLD BAR isoilla tikkukirjaimilla niin se meni texasilaisille kuin väärä raha.
Mitä muuta minun pitäisi sanoa, enkö minä sanonut jo kyllin selkeästi? Enkö ole jo 3vuotta selkeästi sanonut. Mitä pitäisi vielä sanoa?Kun minä arvoin kuuntele kun minä mittaan kultaa minä mittaan kahdesti ensin sen painoa sitten sen väriä ja sitten minä haistan. Sillä öljy haisee erille kuin kulta.
Mutta kulta painaa enemmän. Ja kullan väri on yhdenkaltainen, ja öljyn väri yhdenkaltainen kuin se palaa.
Kuka teistä sanoo lyhdystä hän palaa ja hän eli lyhty on pimeä? Eli jos teidän valkeutenne olis puheessa niin eikös lyhdyt myöskin puhuis? Ei vaan värissä miksi te petätte itseänne? Ja toisianne?
Sillä te olette maailman valkeus mutta teille on sanottu puheesta jos suola tulee mauttomaksi millä sitten jne... Joka koski puhetta. Mutta kuitenkin me näemme ettei valo itsessään puhu vaan antaa värin.
Ja te näette kaksi lyhtyä toinen antaa väriä eli valoa ja toinen ei anna. Miksi te sanotte että ne molemmat palaa eli olisko tämä väritön nyt palava? Pois se vaan se joka palaa on se josta lähtee väri ynnä sen valkeuden kanssa joka nyt puheen kautta ulos tulee. Jos te kuulette jonkun Jumalansanaa puhuvan. Ei hän puhu sitä pimeydestä vaan vanhurskaudesta joka on hänen kasvojensa todistus sillä vanhurskaan kasvot ovat enkelin kasvot josta stefaanus teille ensin todisti sitten muut kristityt tähän päivään asti! Sen minä olen teille sanonut kullan väristä oppikaa nyt. Sillä ei kulta ole hopian väristä vaikka siinä lukisi kuinka isoin kirjaimi USKON HERRAAN JEESUKSEEN=GOLD BAR niin kauan kun se on hopean väristä niin se ei ole kultaa vaikka siinä lukisi mitä! - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kun minä arvoin kuuntele kun minä mittaan kultaa minä mittaan kahdesti ensin sen painoa sitten sen väriä ja sitten minä haistan. Sillä öljy haisee erille kuin kulta.
Mutta kulta painaa enemmän. Ja kullan väri on yhdenkaltainen, ja öljyn väri yhdenkaltainen kuin se palaa.
Kuka teistä sanoo lyhdystä hän palaa ja hän eli lyhty on pimeä? Eli jos teidän valkeutenne olis puheessa niin eikös lyhdyt myöskin puhuis? Ei vaan värissä miksi te petätte itseänne? Ja toisianne?
Sillä te olette maailman valkeus mutta teille on sanottu puheesta jos suola tulee mauttomaksi millä sitten jne... Joka koski puhetta. Mutta kuitenkin me näemme ettei valo itsessään puhu vaan antaa värin.
Ja te näette kaksi lyhtyä toinen antaa väriä eli valoa ja toinen ei anna. Miksi te sanotte että ne molemmat palaa eli olisko tämä väritön nyt palava? Pois se vaan se joka palaa on se josta lähtee väri ynnä sen valkeuden kanssa joka nyt puheen kautta ulos tulee. Jos te kuulette jonkun Jumalansanaa puhuvan. Ei hän puhu sitä pimeydestä vaan vanhurskaudesta joka on hänen kasvojensa todistus sillä vanhurskaan kasvot ovat enkelin kasvot josta stefaanus teille ensin todisti sitten muut kristityt tähän päivään asti! Sen minä olen teille sanonut kullan väristä oppikaa nyt. Sillä ei kulta ole hopian väristä vaikka siinä lukisi kuinka isoin kirjaimi USKON HERRAAN JEESUKSEEN=GOLD BAR niin kauan kun se on hopean väristä niin se ei ole kultaa vaikka siinä lukisi mitä!Näenkö siis helluntailaiset hopean värisinä kulta harkkoina?
En nyt suoraan niin sanonut vaikka annoin ymmärtää niin. Mutta tämä on enemmänkin henkilökohtaista sanaa jokaiselle henkilökohtaisesti tutkittavaksi. En minä ole toisten tuomari. Mutta jos katsot kuvaa itsestäsi kun oli suruttomuudessa ja vertaat sitä kuvaasi tänäpäivänä ja et huomaa mitään eroa siinä niin silloin sinä voit itse antaa tuomion itsellesi. Jne.. - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Näenkö siis helluntailaiset hopean värisinä kulta harkkoina?
En nyt suoraan niin sanonut vaikka annoin ymmärtää niin. Mutta tämä on enemmänkin henkilökohtaista sanaa jokaiselle henkilökohtaisesti tutkittavaksi. En minä ole toisten tuomari. Mutta jos katsot kuvaa itsestäsi kun oli suruttomuudessa ja vertaat sitä kuvaasi tänäpäivänä ja et huomaa mitään eroa siinä niin silloin sinä voit itse antaa tuomion itsellesi. Jne..Youtubessa oli kerran yksi saarnaaja en tiedä mistä seurakunnasta hänellä oli perkeleen ääni ja perkeleen kasvot mutta hän puhui Jeesuksesta. Hän oli varmasti vanhurskas mies...
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Youtubessa oli kerran yksi saarnaaja en tiedä mistä seurakunnasta hänellä oli perkeleen ääni ja perkeleen kasvot mutta hän puhui Jeesuksesta. Hän oli varmasti vanhurskas mies...
Ja jatketaan heti seuraavaan saarnaajaa vai mitä helluntai pastori Aabraham Flink ajattelee siitä että huvikseenko se on raamattuun kirjoitettu niin että Jumalanlasten nimet ovat kirjoitetut heidän otsiinsa?
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ja jatketaan heti seuraavaan saarnaajaa vai mitä helluntai pastori Aabraham Flink ajattelee siitä että huvikseenko se on raamattuun kirjoitettu niin että Jumalanlasten nimet ovat kirjoitetut heidän otsiinsa?
Veikko Aabraham!
Ei helluntailainen mene Tavaaseen, sinne menee tuomitut.
Uusi Jerusalem on kristityn Iankakkinen paikka.
- Anonyymi00025
Kirkkaus on hallunisaation harha.
- Anonyymi00028
Yritin selittää budhalaiselle äpäräpoikakultin ideaa. Nauruksihan se meni.
Hirveä hässäkkä yhdestä satunnaisesta teiniraskaudesta. - Anonyymi00029
Jeesuskaan ei tuntenut tislaustaitoa. Että se siitä kirkastamisesta.
Jeesus kastoi lampuissa käytettyyn oliiviöljyyn ja siellä se hoiteli sikojansa, hiiala hiiala hei....- Anonyymi00030
Kirkasta, oi Kristus meille…. Suosittu laulu Jumalanlasten seuroissa. Kyllä Jeesus osaa viinaa tehdä tislaamattakin. Muunsihan hän vedenkin viiniksi tosta vain ilman tykötarpeita. Jeesuksella on ihmekyvyt, kuten me kristityt tiedämme. Ihmetekojensa kautta Jeesus pyrki todistelemaan jumalallisen voiman hänessä. Jeesus pystyy ihan mihin vain, mikä on hänen mielensä mukaista. Tällaista Herraa on hyvä seurata. Vain Jeesus vie perille, eikä mikään Jesse James, tai James Bond, vaikka nekin kunnon miehiä ovat. Jeesus on vain näistä ainut todellinen. Nää kaksi muuta taas fiktiivisiä herroja, joten heidän päälle ei auta uskominen.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Kirkasta, oi Kristus meille…. Suosittu laulu Jumalanlasten seuroissa. Kyllä Jeesus osaa viinaa tehdä tislaamattakin. Muunsihan hän vedenkin viiniksi tosta vain ilman tykötarpeita. Jeesuksella on ihmekyvyt, kuten me kristityt tiedämme. Ihmetekojensa kautta Jeesus pyrki todistelemaan jumalallisen voiman hänessä. Jeesus pystyy ihan mihin vain, mikä on hänen mielensä mukaista. Tällaista Herraa on hyvä seurata. Vain Jeesus vie perille, eikä mikään Jesse James, tai James Bond, vaikka nekin kunnon miehiä ovat. Jeesus on vain näistä ainut todellinen. Nää kaksi muuta taas fiktiivisiä herroja, joten heidän päälle ei auta uskominen.
jesse james oli todellinen
He was no hero, despite what the dime novels depicted, nor did he have a charitable Robin Hood complex as some may have suggested.
Jesse James was a bank and train robber in the American Old West. And he was killed as he cleaned a picture.
- Anonyymi00032
Ei tähän voi muuta sanoa, ku amen! Kiitos Jeesus!
- Anonyymi00039
Minulle ei kiitos kirkasta, olen vähentänyt viinien juomistakin.
- Anonyymi00040
Täällä kirjoittajat varmaan ymmärtävät keskustelevansa tarinan henkilöstä vähän niin kuin Harry Potter- fanit vertailevat ajatuksiaan kirjojen hahmoista.
Siinähän ei mitään pahaa ole, mutta pitää jättää mieli avoimeksi myös
muille vaihtoehdoille.
Meidän ympärillämme on jokin näkymätön maailma jonka olentoihin törmäämme silloin tällöin.
Itselleni nämä kohtaamiset ovat arkipäivää eivätkä ainakaan pelottavia.
Mutta se, että ovatko nämä olennot varsinaisesti kuolleita ihmisiä vai heidän
sanansaattajiaan, sitä on mahdotonta selvittää.
Niin kuin ei sitäkään ovatko he "taivaasta" vai muusta ulottuvuudesta ja onko heillä armollista johtajaa jota kutsumme Kristukseksi.
Nämä tiedot jäävät meiltä saamatta koska ei ole keinoja selvittää asioita.
Ehkäpä raamattu tuokin sitten erään ratkaisun hienon tarinan muodossa.
En halua kyseenalaistaa mitään koska tietoni eivät siihen riitä.
Lukekaa ja ihmetelkää tarinoita.
Joskus ne oikeasti avautuvat teille. - Anonyymi00044
Käristetty on joo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585564KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1973607Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222375Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91258Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT651058- 1021048
- 851023
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181022Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79975