Naiset vain juoksevat perässäni ja haluavat sänkyyn vaikka sanon niille että minulla jo on naisia.

Anonyymi-ap

Mitä teen? Vaikka ettehän te miehet tietenkään osaa minua neuvoa kun teillä ei tällaisia huolia ole. Olisipa minunkin elämäni yhtä huoletonta kuin teillä ja kaikki vain naiset kiertäisivät minut kaukaa. Senkuin vain yhden naisen kanssa seurustelisin ja ehkä asustelisin eikä tuollainen naislauma jatkuvasti minun perässäni roikkuisi sänkyyn pääsyä kanssani vaatimassa. Että minun pitääkin olla näin komea ja sivistynyt. Olisi saanut se yliopistokin jättää käymättä ja alkaa rekkakuskiksi.

36

1404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
    • Anonyymi00002

Ja olet myös ittees täynnä ja varmaan narsisti. N.

• Anonyymi00003

Te olette kateellisia yksinäisiä naisettomia miehiä. Totuus on kuitenkin se minkä kerroin.

• Anonyymi00004

Jos väität olevasi sivistynyt ja yliopistokoulutettu, tekstisi ei valitettavasti tue sitä kovin hyvin. Kirjoituksessasi on useita selkeitä oikeinkirjoitus- ja kielioppivirheitä, jotka eivät sovi yhteen sen kuvan kanssa, jota yrität itsestäsi antaa.

Tässä muutama esimerkki:

Pilkut puuttuvat toistuvasti ennen vaikka, että, kun, ja ja eikä.

Sana senkuin on väärin kirjoitettu – oikea muoto on sen kun.

Sanajärjestys on monessa kohdassa kömpelö, esimerkiksi 'kaikki vain naiset' ja 'olisi saanut se yliopistokin jättää käymättä'.

Kun tähän yhdistää jatkuvan itsensä korostamisen ja muiden vähättelyn, kokonaisuus näyttää enemmän trollaukselta tai roolihahmolta kuin uskottavalta kertomukselta. Jos tarkoituksesi on provosoida, se toki onnistuu mutta jos haluat vakuuttaa sivistyksestäsi, teksti ei valitettavasti tue sitä.

Joten ikävä kyllä taidat olla yksinäinen trollaajaa ilman naisen kosketusta.

• Anonyymi00037

Ei seksiin sivistystä tarvita vaan eläimellisyyttä. Himot vie ja tuoksut kiihottaa, siksi evoluutio kehittyi miehen ja naisen lisääntymisen eläimelliseksi ilonpidoksi.

• Anonyymi00005

Hei, minulla on sama ongelma. En pidä itseäni komeana mutta naiset pitää. Kummaa. Joka yö on nainen ja sehän kuitenkin on tärkeintä. Joskus on kaksikin. Työstä tämä jo alkaa käymään ja usein tunnen olevani kateellinen niille luusereille joilla ei ikinä ole ainuttakaan naista ollut. Kalliiksi ne naiset myös tulee mutta sitä onneksi on.

• Anonyymi00006

Heipä hei , kohtalotovereita ollaan. On ne kateellisia meille. Tuossa alkoi jo joku niistä naisettomista luusereista opettamaan minulle oikeinkirjoitustakin. Seuraavaksi varmaan alkaa neuvomaan naisen iskemistä. On ne jotku sitte oikeita pellejä. No anna peräkammarin runkkarivanhapoika sitte niitä naiseniskemisneuvojasi. Kiitos niistä jo etukäteen. Kiitän koska olen herrasmies ja siksi minä naisia saankin. Liikaakin.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Heipä hei , kohtalotovereita ollaan. On ne kateellisia meille. Tuossa alkoi jo joku niistä naisettomista luusereista opettamaan minulle oikeinkirjoitustakin. Seuraavaksi varmaan alkaa neuvomaan naisen iskemistä. On ne jotku sitte oikeita pellejä. No anna peräkammarin runkkarivanhapoika sitte niitä naiseniskemisneuvojasi. Kiitos niistä jo etukäteen. Kiitän koska olen herrasmies ja siksi minä naisia saankin. Liikaakin.

Eihän tästä enää puutu kuin omakehu siitä miten olet pannut 4 naista paksuksi.

Äo ja omakehu sekä saman henkilön eri persoonina esiintyminen toisilleen vastaillen on kuin Heinolan Sedän oppikirjasta kaikki. 😆

No jatkahan satuiluasi ihan rauhassa, hullulla on halvat huvit jne....

T. Aukka Tinus Padasjoelta

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Eihän tästä enää puutu kuin omakehu siitä miten olet pannut 4 naista paksuksi.

Äo ja omakehu sekä saman henkilön eri persoonina esiintyminen toisilleen vastaillen on kuin Heinolan Sedän oppikirjasta kaikki. 😆

No jatkahan satuiluasi ihan rauhassa, hullulla on halvat huvit jne....

T. Aukka Tinus Padasjoelta

Pitää tässä välillä vetää henkee huh huh. Kaksi ystävätärtä yökylässä
        Sanookas tytöt tuolle sedälle iltaa.
        iltaa hyvääiltaasetä

Ettäkö neljä naista paksuksi? Enhän minä lapsia vielä näin nuorella iällä halua vaan vasta sitten oman vaimon kanssa kun sellaisen mukavan tytön löydän. Sitten vasta.
        Kirjoittelen tässä sängyllä tyttöjen panemisen lomassa, voimia kerätessäni väitöskirjaa ja välillä rentoudun täällä teidän foorumillanne, kertomassa kuulumisiani. Mutta homothan täällä eniten näkyy pitävän ääntä. Ei ole tainnut teille syrjäkylien peräkammaripojille riittäneen neitosia kuin vain naapurin poikia ja oma äitinne kotoanne. Aivan kateeksi käy.
        vitsiviitsi hahavitsi me mennään saunaan Heiheisetätaukka

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mutta hei… sinähän olit tuossa kateellinen meille joita naiset ei häiritse. Miten me kaikki muututtiin mielessäsi kateelliseksi sinulle? Et kai vaan ole niitä narsisteja?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mutta hei… sinähän olit tuossa kateellinen meille joita naiset ei häiritse. Miten me kaikki muututtiin mielessäsi kateelliseksi sinulle? Et kai vaan ole niitä narsisteja?

Se ei ole teille kateellinen teille niistä teidän naapurin pojista eikä teidän äideistänne. Minä olen kateellinen sille sen naisista ja yrittäisin niistä naisista ainakin yhden naisen saada paksuksi. Käyttääköhän se kortsua. Minä en kortsuista pidä. Ei tunnu luonnolliselta. Parempi kun vaikka vähän ennen orkkuja vetää kyrvän ulos vitusta ja roiskii lastin naisen vatsalle.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Se ei ole teille kateellinen teille niistä teidän naapurin pojista eikä teidän äideistänne. Minä olen kateellinen sille sen naisista ja yrittäisin niistä naisista ainakin yhden naisen saada paksuksi. Käyttääköhän se kortsua. Minä en kortsuista pidä. Ei tunnu luonnolliselta. Parempi kun vaikka vähän ennen orkkuja vetää kyrvän ulos vitusta ja roiskii lastin naisen vatsalle.

Miksi mies haluaa naisen paksuksi?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kysy isältäs vai eikö ole kun tommosia kyselet.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Taidat olla sellanen koeputkilapsi. Jossain laboratoriossa varmaan koeputkitelineen vierellä iso läjä isällesi lähettämiä isänpäiväkortteja. Vaan ei isiltä synttärikortteja sinulle.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Pitää tässä välillä vetää henkee huh huh. Kaksi ystävätärtä yökylässä
        Sanookas tytöt tuolle sedälle iltaa.
        iltaa hyvääiltaasetä

Ettäkö neljä naista paksuksi? Enhän minä lapsia vielä näin nuorella iällä halua vaan vasta sitten oman vaimon kanssa kun sellaisen mukavan tytön löydän. Sitten vasta.
        Kirjoittelen tässä sängyllä tyttöjen panemisen lomassa, voimia kerätessäni väitöskirjaa ja välillä rentoudun täällä teidän foorumillanne, kertomassa kuulumisiani. Mutta homothan täällä eniten näkyy pitävän ääntä. Ei ole tainnut teille syrjäkylien peräkammaripojille riittäneen neitosia kuin vain naapurin poikia ja oma äitinne kotoanne. Aivan kateeksi käy.
        vitsiviitsi hahavitsi me mennään saunaan Heiheisetätaukka

Miksi sinä kirjoittelet noita fantasioitasi tänne?
        Sinun älyllisillä ominaisuuksilla ei mennä kyllä yliopistoon kuten eilen todistimme asian.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Miksi nyt esiinnyt eri ihmisenä ja olet muka itsellesi kateellinen, et ole älykäs saati terve.

Hanki itsellesi koulutus ja oikea elämä, nyt sinulta puuttuu molemmat.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kysy isältäs vai eikö ole kun tommosia kyselet.

Etkö osaa vastata kysymykseen omalta osaltasi, vaan alat änkyttämään omiasi?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Taidat olla sellanen koeputkilapsi. Jossain laboratoriossa varmaan koeputkitelineen vierellä iso läjä isällesi lähettämiä isänpäiväkortteja. Vaan ei isiltä synttärikortteja sinulle.

Miten tuo sinun elämäsi koeputkilapsena ja isättömänä liittyy aiempaan kysymykseen?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Miksi sinä kirjoittelet noita fantasioitasi tänne?
        Sinun älyllisillä ominaisuuksilla ei mennä kyllä yliopistoon kuten eilen todistimme asian.

Kuule hyvä mies kun poikakaverisi kanssa sinä et eilen todistanut yhtään mitään. Omalla autolla minä sinne yliopistoon joka päivä menin.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kuule hyvä mies kun poikakaverisi kanssa sinä et eilen todistanut yhtään mitään. Omalla autolla minä sinne yliopistoon joka päivä menin.

Todistin erittäin selvästi että sinun älyllisellä tasollasi ei päästä yliopistoihin, kirjoitat erittäin huonosti mikä on meille älykkäille erittäin selvää.

Tuon paljastuksen myötä koko tarinasi uskottavuus mureni täysin, et tietenkään tätä tajunnut ymmärrettävistä syistä.

Minulla ei satu olemaan poikakaveria, jos olisikin se ei liittyisi tähän keskusteluun millään muotoa.

Hankihan nyt itsellesi koulutus, et tietenkään pääse ammattikoulua korkeammalle, onhan sekin alku sinulle.

• Anonyymi00014

Sano niille oikeen kovalla äänellä että sinulla on jo ennestään sänky täynnä naisia niin että menkää pois.
      Niin minä teen ja tottelevat kun sanon.

• Anonyymi00019

Kun me älykkäät ja akateemisesti sivistyneet miehet tulemme tänne moukkien palstalle rahvaan pariin räyhäämään, käytämme tietenkin sellaista kieltä jota tekin ymmärrätte. Siis karkeaa sekavaa ilmaisua niinkuin te munattomat mulkutkin teette. Sääliksi käytte koska ette mitään ymmärrä saatana. Eihän teille voi kuin pieraista.

• Anonyymi00023

Kirjoituksesi yrittää kovasti kuulostaa ylemmyydentuntoiselta, mutta kun poistetaan kirosanat ja uho, jäljelle ei jää mitään sisältöä. Puretaan sen ongelmat osiin.

Pelkkä väite omasta älykkyydestä ei tee sinusta älykästä.
        Ihmiset, joilla oikeasti on akateemista taustaa, eivät joudu huutamaan sitä muiden naamaan samalla kun he solvaavat kaikkia ympärillään. Älykkyys näkyy argumenteissa, ei itsejulistuksessa.

Et esitä yhtään väitettä, perustelua tai pointtia.
        Koko tekstisi on pelkkää nimittelyä ja roolin rakentamista. Jos sinulla olisi ollut jotain sanottavaa, olisit sanonut sen. Nyt turvaudut kiroiluun, koska muuta sisältöä ei ole.

Tekosyysi “puhua rahvaan kieltä” on vain oikeutus huonolle käytökselle.
        Väität käyttäväsi karkeaa kieltä, jotta muut ymmärtäisivät. Todellisuudessa käytät sitä, koska et pysty tai uskalla ilmaista itseäsi selkeästi ilman sitä.

Solvaukset eivät nosta sinua ylemmäs — ne paljastavat epävarmuuden.
        Kun ihminen tarvitsee muiden vähättelyä tunteakseen itsensä paremmaksi, se kertoo enemmän hänen omasta epävarmuudestaan kuin muiden tasosta. Jos olisit niin akateeminen ja älykäs kuin väität, et tarvitsisi tällaista esitystä.

Hyökkäät ihmisten kimppuun, et ajatusten.
        Se on varmin merkki siitä, että et ole keskustelemassa vaan välttelemässä keskustelua. Kuka tahansa osaa huutaa netissä. Ajatusten perusteleminen vaatii oikeaa osaamista.

Jos olisit oikeasti älykäs ja käyttäisit "moukkien kieltä" vain siksi että muut "ymmärtäisivät, et syyllistyisi valtavaan määrään kirjoitusvirheitä jos olisit älykäs:

"käytämme tietenkin sellaista kieltä jota tekin ymmärrätte."
        Pilkku puuttuu: kieltä, jota.

"Siis karkeaa sekavaa ilmaisua niinkuin te munattomat mulkutkin teette."
        Pilkku puuttuu: ilmaisua, niinkuin.

“niinkuin” → yleiskielessä niin kuin.

“munattomat mulkut” on pelkkää solvailua, ei argumenttia.

“teette” viittaa ilmaisun tuottamiseen, mutta lause ei kerro mitä he muka “tekevät”.

"Sääliksi käytte koska ette mitään ymmärrä saatana."
        Pilkku puuttuu: käytte, koska.

“saatana” irrallisena lauseen lopussa tekee rakenteesta töksähtävän.

Lause on tunnepurkaus, ei väite.

"Eihän teille voi kuin pieraista."
        Oikea muoto: Eihän teille voi kuin pieraista on puhekielinen, mutta yleiskielessä pitäisi olla muuta kuin.

Yhteenveto: mitä tekstissä on pielessä?
        Useita pilkkuvirheitä

Puhekielisiä ja lapsellisia ilmauksia, jotka riitelevät väitetyn “akateemisuuden” kanssa

Toistoa ja päällekkäisyyksiä, jotka tekevät tekstistä sekavan

Ei yhtään argumenttia, pelkkää solvailua

Rakenne on hajanainen, lauseet eivät muodosta loogista kokonaisuutta

Retorinen tyyli paljastaa epävarmuutta, ei älyä

Teksti yrittää olla ylemmyydentuntoinen, mutta kielioppi, rakenne ja tyyli paljastavat, että kirjoittaja ei hallitse edes peruskieliasua.

Ole hyvä, sinut on tuhottu täydellisesti.

• Anonyymi00021

Minulla on pyyntö aloittajalle. Voitko neuvoa miten saisin iskettyä naisen. Sinä olet asiantuntija naisen iskemisessä ja monen muun itsensätyydyttäjän kanssa toivoisin sinulta hyviä neuvoja tai edes huonompiakin koska nekin meille runkkareille olisivat kullan kalliita. Sinulla on paljon tekemistä kun käyt yliopistoa ja tyydytät niitä naisiasi mutta yrittäisit siellä yliopistossa opiskellessasi edes välitunnilla kirjoittaa tänne joitain neuvoja ja ohjeita. Ihailen sinua suuresti koska olet sellainen naistenmies ja niin viisas että pääsit yliopistoonkin opiskelemaan ja olet varmaan paras siellä. Olet meidän kaikkien idolli.

• Anonyymi00024

"Naiset juoksevat perässäni"
      Miksi sinä juokset?
      Minun perässäni naiset kävelevät, koska minäkin kävelen.

• Anonyymi00025

Jos aloittajalla olisi oikeasti mainitsemansa "ongelma", niin se on helppo korjata :
      Lihota itsesi
      Pukeudu huonosti (halvat, likaiset, vanhat vaatteet ja asusteet)
      Jätä peseytymiset mahdollisimman vähiin
      Älä koskaan käy parturissa, jätä parta ajamatta ja siistimättä
      Jos aloittajalla on yhtään varallisuutta, niin piilota omaisuus/varallisuus tarkkaan
      Kouluttautuminen on ihan turhaa hommaa
      Ja viimeiseksi kun noin 30-v tulee mittariin, niin "ongelmat" loppuvat ihan itsestään...

• Anonyymi00026

Minkälaiset naiset

• Anonyymi00027

Sairas paska. Ihminen, joka todellisuudessa ei ole pääsyt lähellekään naista, vaan trollaa ja provosoi täälä.

• Anonyymi00028

Ja sitten heräsit..

• Anonyymi00029

Kumpa aloittajan kirjoitukset olisikin pelkkää painajaista... Sen verran onneton kirjoittaja

• Anonyymi00030

Maailma on vuonna 2026 tämmöinen, että naiset juoksee miesten perässä. Ennen oli toisinpäin. On totta että jopa täysin tuntemattomat naiset uivat ns liiveihin tulevat tekemään tuttavuutta kadulla lähes päivittäin. On kuitenkin huomattava, että he etsivät usein muutakin kuin pelkkää seksiä. Usein he tarvitsevat elättäjää ja taloudellista tukea. Itse olen myös kohta 55 vuotias ja hiljattain asumuseroon päätynyt mies. Aikalailla yllätyin siitä miten kärkkäästi seuraani koitetaan tunkea. Jopa hyvinkin nuoria ihan parikymppisiä tyttösiä on välillä kimpussa. Minet näistä uusista ”ystävistä” alkavat melko pian vihjailla jos auttelisin vuokran maksussa yms. Ei minua haittaa esim ostella neitosille seksikkäitä alusvaatteita jos käyttävät niitä seurassani, mutta en kyllä jaksa ottaa elätettäväksenikään ketään. Varsinkin kun huomaan nauttivani omasta ajasta ja vapaudesta ihan itseksenikin. Huvittavaa se on kuinka Uuno Turhapuro leffoissa vitsillä heitettiin naisen rupsahtavan mutta miehen vaan kasvattavan charmia ikääntyessään. Tuntuu olevan ihan totta.

• Anonyymi00031

Sittenhän sinä seurustelet vain juoksua harrastavien urheilijatyttöjen kanssa, pinkoessasi niitä muita perässäsi juoksevia naisia tyttöystäviesi kanssa karkuun.
      Tai jospa ne perässäsi juoksevat naiset ovatkin lesboja, juosten kanssasi juoksevien tyttöystäviesi, eivätkä sinun perässäsi?! ?

• Anonyymi00032

Lukenut ja sivistynyt mies ei olis edes näillä sivuilla. Eikä tosi mies kehuskele nais seikkailuistaan. Samaa paskaa olet aikaisemminkin tänne kirjotellu. Siis tarkoita sinua ap. M59

• Anonyymi00034

Hanki itsellesi Barbara!

• Anonyymi00035

• Anonyymi00036

Onhan vaikiaa elää ja luulla ittestään liikoja.Vauhdahan lääkitystäsi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1114
    2. 70
      1062
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      994
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      948
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      925
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      33
      707
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      597
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      590
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      547
    Aihe