Aidot kehut

Anonyymi-ap

Kehut anoille ja anoilta ovat aitoja, koska ne ovat ilman pästäkerrointa. Ei siis tarvitse huolta kantaa siellä joen mutkassakaan niiden aitoudesta. . Sen sijaan sielunsisaren kehumisen aitoutta voi epäillä.

22

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Todellakin noin on! Jotkut valittaa, kun se viestin sisältö ei olekkaan tärkein , vaan KUKA sanoo on tärkeämpää kuin MITÄ sanoo.

• Anonyymi00005

Tottakai viestin sisältö on tärkein, mutta sen merkitys jää vähäiseksi, jos viesti vaan tulee jostain tyhjästä. Rakentava ja yhteisöllinen keskustelu on mahdotonta täysin anonyymeinä. Keskustelun jatkuvuus kärsii, koska kukaan ei tiedä, kuka on kuka, vastasiko omaan kommenttiin se sama kirjoittaja, jolle itse kommentoin vai joku muu.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tottakai viestin sisältö on tärkein, mutta sen merkitys jää vähäiseksi, jos viesti vaan tulee jostain tyhjästä. Rakentava ja yhteisöllinen keskustelu on mahdotonta täysin anonyymeinä. Keskustelun jatkuvuus kärsii, koska kukaan ei tiedä, kuka on kuka, vastasiko omaan kommenttiin se sama kirjoittaja, jolle itse kommentoin vai joku muu.

Paloma siis ei kirj.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Paloma siis ei kirj.

Ei ju.ala.ta, juurikin näiden vainoharhaisten takiakin pitäisi olla se nimimerkkipakko. Olen tuon edellisen kommentin kirjoittaja, jolle luulotautisesti vastasit ja minulla on munat jalkojen välissä ja isot onkin, Palomalla se ja se niitä tuskin on, erehdyt nyt pahemman kerran.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ei ju.ala.ta, juurikin näiden vainoharhaisten takiakin pitäisi olla se nimimerkkipakko. Olen tuon edellisen kommentin kirjoittaja, jolle luulotautisesti vastasit ja minulla on munat jalkojen välissä ja isot onkin, Palomalla se ja se niitä tuskin on, erehdyt nyt pahemman kerran.

ja vastasit Palomalle!

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Koolla on siis väliä. Mitä isommat munat sitä painacampaa tekstiä :)

• Anonyymi00002

Nojatuolissa toistetaan vuodesta toiseen samoja vaatimuksia mitä ja miten pitää kirjoittaa. Liekö vaatijan muistissa vikaa.

• Anonyymi00003

Aitoa täällä ei ole mikään, tästä on hyvä lähteä.

• Anonyymi00010
        UUSI

Kaikki tekstit ovat aitoja.
        Minun koneellani ei synny epäaitoa, koska omilla sormillani naputtelen aitoja aivoistani lähteneitä mielipiteitä.
        Terveet aivot, aidot ajatukset!

• Anonyymi00004

Kehut??? Kehujen kalasteluako varten tämä on?

• Anonyymi00011
      UUSI

Ei kukaan kehuja kalasta, anot varsinkaan, ano4.
      Ottamalla kantaa vain kommentteihin tai aloituksiin vältytään siltä "pärstäkertoimen" suosimiselta tai solvaamiselta.
      Anotkin nykyisin numeroidaan, joten helppoa on yksittäinen kommentti osoittaa. Ei niitä nollia tarvitse luetella numero vain.
      Chattailuahan ei suosita.

• Anonyymi00014
      UUSI

Utelias ano kun olen, kokeilen, että saanko minulle henkilökohtaisesti osoitetun vastauksen kysymykseeni, mitä hiusväriä suosittelet minulle 77-vuotiaalle, rypyttömälle, hyvinsäilyneelle, normaalipainoiselle, vihreäsilmäiselle naimattomalle naiselle?

• Anonyymi00015
        UUSI

Vaikea on suositella, ano14.
        Mielestäni temperamentti, kasvojen ilmeikkyys ja olemus ylipäätään tulee noiden kasvojen lisäksi huomioida. Jos olet sporttinen, niin hiusten malli, helppohoitoisuus.

Vihreisiin silmiin kaiketi punertavaa mahonkia suositellaan tai pikimustaa kuten Elisabeth Taylorilla polkassa. Pikimusta korostaa ehkä ikää liikaa, tosin sinä olet rypytön.

Ei tästä tule hullua hurskaampaa vaikka kuinka pyörittelisin. Paras väri on se missä itse viihdyt.

• Anonyymi00016
        UUSI

Varmaankin se oma ennen harmaantumusta ollut oma hiusväri sopii, Siihen kullanvärisiä raitoja.Näin minulla ja on kehuttu .

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Varmaankin se oma ennen harmaantumusta ollut oma hiusväri sopii, Siihen kullanvärisiä raitoja.Näin minulla ja on kehuttu .

"Kuulostaa" hyvältä ja ne kultaiset raidat elävöittää.

• Anonyymi00018
        UUSI

Suosittelen, ettet värjää hiuksiasi.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Musta hiukset ja kullnavärisisiä raitoja ? Kuulostaa kaamealta.

• Anonyymi00019
      UUSI

Mitä vanha ihminen yrittää todistaa värjäämällä hiuksiaan ?

• Anonyymi00020
      UUSI

Onko tuo oikein virallinen kehujen määritelmä? Saako sielunsisarella
      olla "pästäkerroin"? Vai täytyykö molempien kehua toisiaan incognito?

• Anonyymi00021
        UUSI

Minun mielestäni kehut tulisi antaa incognito.
        Olisiko syytä ylipäätään toisen huomioiminen tehtävä incognito? Usein olen nähnyt kommentteja siitä, kun joku toinen on huomioitu ja asianomaista ei. Silloin on takalisto ollut väärään suuntaan.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Minun mielestäni kehut tulisi antaa incognito.
        Olisiko syytä ylipäätään toisen huomioiminen tehtävä incognito? Usein olen nähnyt kommentteja siitä, kun joku toinen on huomioitu ja asianomaista ei. Silloin on takalisto ollut väärään suuntaan.

Kyllä on lapsellista. Kehukoon kuka ketäkin haluaa.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Kyllä on lapsellista. Kehukoon kuka ketäkin haluaa.

ILkeät ei saa kehuja, Ne on kateita. Niitä ottaa pattiin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      238
      6111
    2. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      39
      4938
    3. KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!

Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa
      Hybridi- ja sähköautot
      10
      4296
    4. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      12
      3031
    5. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      119
      2997
    6. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      77
      2480
    7. Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu
      Maailman menoa
      121
      2426
    8. Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella

Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/
      Ikävä
      190
      1689
    9. Oletko ollut

Oletko omasta mielestäsi ollut sokea asioille?
      Ikävä
      46
      1649
    10. Bussipysäkki katos!

Mitäpä mieltä uudesta katoksesta?
      Suomussalmi
      69
      1436
    Aihe