Vuara vuanii

Anonyymi-ap

Jotkut muistelee kesää,jotkut tietää tämän ja ikävä todeta että mitään suhdetta et saa takaisin ..ihan omaan piikkiin vaan, oisko pitänyt miettiä ja toivottavasti ette oo möläyttänyt ..en kadu mitään...kadutte!

27

351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hanki lobotomia

• Anonyymi00003

Suvimäki

• Anonyymi00004

Ei kiinnosta

• Anonyymi00005

Polta kukkaa se kasvattaa tukkaa, yeah

• Anonyymi00010

No miltä se tuntui?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei kiinnosta

Kyllä kiinnostaa,älä leiki välinpitämätöntä

• Anonyymi00006

Muistele ens kesää jos elät sinne asti.

• Anonyymi00007

Kääkö pyörii kaatopaikalla!!

• Anonyymi00013

Ei mun mielentilassa oo mitään vikaa. Mulla on tietoa 2 ihmisestä jotka varattuja ja pitivät ja pitävät edelleen pellenä erästä ihmistä, eivät osanneet varoa.. joukossa tyhmyys tiivistyy.

• Anonyymi00014

Kesällä on kiva tumputtaa puskissa

• Anonyymi00015

Olen kehoittanut ystävääni kertomaan näiden petettyjen oikealle puolisille näiden huorin tekijöiden teot,
      Kesä tapaamiset
      Yöt joita vietetty
      Puh soitot
      Laulut joita soitettu toisilleen,
      Kerroin ystävälleni että käräytä reilusti vaan ettei siitä haittaa sinulle tule , vaan pettäjille, maistavat omaa sairasta sikamaisuutta.
      Toivottavasti on saanut voimaa ottaa asiat esille.

• Anonyymi00017

Sairaat yksilöt. Lähtekää vetämään kunnollisten ihmisten edestä.

• Anonyymi00018

Niin ne työsuhteetkin loppuu,,vaikka kuviittelis että eläkeikään mutta ei.

• Anonyymi00019

Mitäpä väliä sillä on.

• Anonyymi00020

2 puhelinta pidettiin yllä jotta saatiin suunnitella seur siirrot
      Liian innokasta kyselyä
      Silmien edessä teeskentelyä molemmilta
      No ei muuta kun jatkakaa
      Jokainen puolustaa itseään muuta en totea.

• Anonyymi00021

Eipä tuolla mitään väliä.

• Anonyymi00022

No lähde sit viivalle aloittamaan tämä asia uskallatko??? mä preppaan sit perässä totuuksilla ihan kera todisteiden

• Anonyymi00023

Jos ei sulle ole väliä niin tee aloite ja ole rehellinen teoissa koko sakille ketkä kuuluu tähän porukkaan löytyykö pokkaa??? Eipä taida

• Anonyymi00024

Sinä kaksinaanainen natu jolla oma mies ystävä pidit ja pidät edelleen. Paljastit vuosia sitten sanomalla toisesta naisesta lempi nimen jota kukaan muu ei käytä paitsi sinä möly sen teit. Tästäkin tiedän sinun maanneen varatun miehen kans ja edelleen sama kuvio.tosin nyt hiukan ootte varovaisia mutta ette tarpeeksi. Ikävää.

• Anonyymi00025

Äläkä pettävä luuta edes harkitse sanovasi
      En varmaan ole tehnyt..
      Kyllä olet ,tutki itseäsi luudan kannattajan kanssa ja yhteisiä öitä kun nekin tiesit todeta...vai yhden yön... oot laskuissa täysin selvillä yhteisistä öistänne ja tapaamisistanne mutta loukkaannuit kun mainittiin yksi yö..Löydätte oikeat vastaukset kun yhdessä tutkitte tekojanne.
      Totuus ei pala tulessa!!!!

• Anonyymi00026

Täysin raukka tyttö laps ja poika laps kun kumpikaan ei uskalla totuutta teoistaan ja kieroilustaan kertoa, säälittävät madot

• Anonyymi00027

Aina vasn jatkat .hölytöt pyh 3 kertaa ja kun kaveri ei vastaa sun puheluun niin siitä tiedät että on toisen luona jonne aina palajaa, olet sivuraide hälle et muuta. Et tykkää itsestäsi yhtään.

• Anonyymi00028

Miltä surkimus tuntuu jäädä AINA kakkoseksi, minun yli sinä et kävelee ikinä, olet niin huonon omantunnon omaava että etsit muista vikoja ja suu levällään levität asiat.

• Anonyymi00029

Lauluilla olet kavala nainen ilmoittanut teidän suhteen , olet varattu nainen mutta niin on tämä mieskin varattu .vaan ei mitään hätää,minäkin laulan laulun ,videoin sen ja lähetän miehellesi, .hää ei oo tyhmä, joten hän tietää että nyt on joku viesti tässä videossa.

• Anonyymi00030

Teillä jommalla kummalla on ollut mahdollisuus kertoa totuus minulle,toiselle ei.voi kertoa ,se on paha paikka , mutta ei, uskokaa nyt minä tiedän teidän sala suhteestanne tätä on turha edelleenkään kieltää jos jompi kumpi olis ollut rehti aikuinen ja kertonut totuuden , niin olisin jotenkin kaiken antanut anteeksi ihan oman sielun rauhan takia,mutta ei, tehdään vaikeimman kautta ja tulee totuus minun kautta esille. Sopii.

• Anonyymi00031

Nyt sitten lähtee puhelu, tod näk tulet tämän soittamisen kuulemaan mies ystävältäsi sitä taas et tiedä mikä on seuraava vaiheeni, minä en nimittäin pelkää tuoda teistä kahdesta huoruutta ne julki, nyt katsotaan miten hyviä ihmisiä ootte yhteisten tuttujemme silmissä. Kun olitte reippaita teoissanne ja vedätyksessä, pitää olla reipas vastaanottamaan seuraukset.

• Anonyymi00032

taisit unohtaa 10 nennen käskyn,ota selville mikä se on

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      228
      2978
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      11
      1669
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      5
      1347
    4. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      103
      1216
    5. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      126
      1183
    6. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      75
      1117
    7. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1032
    8. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      1025
    9. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      947
    10. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      135
      932
    Aihe