Jotkut muistelee kesää,jotkut tietää tämän ja ikävä todeta että mitään suhdetta et saa takaisin ..ihan omaan piikkiin vaan, oisko pitänyt miettiä ja toivottavasti ette oo möläyttänyt ..en kadu mitään...kadutte!
Vuara vuanii
27
351
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hanki lobotomia
- Anonyymi00003
Suvimäki
- Anonyymi00004
Ei kiinnosta
- Anonyymi00005
Polta kukkaa se kasvattaa tukkaa, yeah
- Anonyymi00010
No miltä se tuntui?
- Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei kiinnosta
Kyllä kiinnostaa,älä leiki välinpitämätöntä
- Anonyymi00006
Muistele ens kesää jos elät sinne asti.
- Anonyymi00007
Kääkö pyörii kaatopaikalla!!
- Anonyymi00013
Ei mun mielentilassa oo mitään vikaa. Mulla on tietoa 2 ihmisestä jotka varattuja ja pitivät ja pitävät edelleen pellenä erästä ihmistä, eivät osanneet varoa.. joukossa tyhmyys tiivistyy.
- Anonyymi00014
Kesällä on kiva tumputtaa puskissa
- Anonyymi00015
Olen kehoittanut ystävääni kertomaan näiden petettyjen oikealle puolisille näiden huorin tekijöiden teot,
Kesä tapaamiset
Yöt joita vietetty
Puh soitot
Laulut joita soitettu toisilleen,
Kerroin ystävälleni että käräytä reilusti vaan ettei siitä haittaa sinulle tule , vaan pettäjille, maistavat omaa sairasta sikamaisuutta.
Toivottavasti on saanut voimaa ottaa asiat esille. - Anonyymi00017
Sairaat yksilöt. Lähtekää vetämään kunnollisten ihmisten edestä.
- Anonyymi00018
Niin ne työsuhteetkin loppuu,,vaikka kuviittelis että eläkeikään mutta ei.
- Anonyymi00019
Mitäpä väliä sillä on.
- Anonyymi00020
2 puhelinta pidettiin yllä jotta saatiin suunnitella seur siirrot
Liian innokasta kyselyä
Silmien edessä teeskentelyä molemmilta
No ei muuta kun jatkakaa
Jokainen puolustaa itseään muuta en totea. - Anonyymi00021
Eipä tuolla mitään väliä.
- Anonyymi00022
No lähde sit viivalle aloittamaan tämä asia uskallatko??? mä preppaan sit perässä totuuksilla ihan kera todisteiden
- Anonyymi00023
Jos ei sulle ole väliä niin tee aloite ja ole rehellinen teoissa koko sakille ketkä kuuluu tähän porukkaan löytyykö pokkaa??? Eipä taida
- Anonyymi00024
Sinä kaksinaanainen natu jolla oma mies ystävä pidit ja pidät edelleen. Paljastit vuosia sitten sanomalla toisesta naisesta lempi nimen jota kukaan muu ei käytä paitsi sinä möly sen teit. Tästäkin tiedän sinun maanneen varatun miehen kans ja edelleen sama kuvio.tosin nyt hiukan ootte varovaisia mutta ette tarpeeksi. Ikävää.
- Anonyymi00025
Äläkä pettävä luuta edes harkitse sanovasi
En varmaan ole tehnyt..
Kyllä olet ,tutki itseäsi luudan kannattajan kanssa ja yhteisiä öitä kun nekin tiesit todeta...vai yhden yön... oot laskuissa täysin selvillä yhteisistä öistänne ja tapaamisistanne mutta loukkaannuit kun mainittiin yksi yö..Löydätte oikeat vastaukset kun yhdessä tutkitte tekojanne.
Totuus ei pala tulessa!!!! - Anonyymi00026
Täysin raukka tyttö laps ja poika laps kun kumpikaan ei uskalla totuutta teoistaan ja kieroilustaan kertoa, säälittävät madot
- Anonyymi00027
Aina vasn jatkat .hölytöt pyh 3 kertaa ja kun kaveri ei vastaa sun puheluun niin siitä tiedät että on toisen luona jonne aina palajaa, olet sivuraide hälle et muuta. Et tykkää itsestäsi yhtään.
- Anonyymi00028
Miltä surkimus tuntuu jäädä AINA kakkoseksi, minun yli sinä et kävelee ikinä, olet niin huonon omantunnon omaava että etsit muista vikoja ja suu levällään levität asiat.
- Anonyymi00029
Lauluilla olet kavala nainen ilmoittanut teidän suhteen , olet varattu nainen mutta niin on tämä mieskin varattu .vaan ei mitään hätää,minäkin laulan laulun ,videoin sen ja lähetän miehellesi, .hää ei oo tyhmä, joten hän tietää että nyt on joku viesti tässä videossa.
- Anonyymi00030
Teillä jommalla kummalla on ollut mahdollisuus kertoa totuus minulle,toiselle ei.voi kertoa ,se on paha paikka , mutta ei, uskokaa nyt minä tiedän teidän sala suhteestanne tätä on turha edelleenkään kieltää jos jompi kumpi olis ollut rehti aikuinen ja kertonut totuuden , niin olisin jotenkin kaiken antanut anteeksi ihan oman sielun rauhan takia,mutta ei, tehdään vaikeimman kautta ja tulee totuus minun kautta esille. Sopii.
- Anonyymi00031
Nyt sitten lähtee puhelu, tod näk tulet tämän soittamisen kuulemaan mies ystävältäsi sitä taas et tiedä mikä on seuraava vaiheeni, minä en nimittäin pelkää tuoda teistä kahdesta huoruutta ne julki, nyt katsotaan miten hyviä ihmisiä ootte yhteisten tuttujemme silmissä. Kun olitte reippaita teoissanne ja vedätyksessä, pitää olla reipas vastaanottamaan seuraukset.
- Anonyymi00032
taisit unohtaa 10 nennen käskyn,ota selville mikä se on
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2282978Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell111669Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.51347- 1031216
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1261183- 751117
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531032Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581025Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717947- 135932