hyvä traileri

Anonyymi-ap

Westmac-trailers.fi näin se toimii perheyrityksessä… kaikki tekee kaikkea… ja mahdollisimman paljon tehdään itse jotta hinnat pysyvät EDULLISINA. Nyt voin käsi sydämellä sanoa että meitillä hinta/laatu kohtaa ja varmasti tehdään työtä suurella sydämellä ❤️#heinola #lahti #kouvola #justsulle #tuuhanvilasee #trailerimyynti #autovuokraamo #vuokraamo #niewiadow #wiola #brentex #linhai #keeway #trapper . sieltä löytyy hyvä valikoima!

64

1140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

      hyvät on tuotteet heillä suosittelen.

      • Anonyymi00033

        kiitokset westin porukalle hyvä kärrin meille tomittivat!


      • Anonyymi00051

        😍😍😍


      • Anonyymi00067

        👍🏻👍🏻


      • Anonyymi00068
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        kiitokset westin porukalle hyvä kärrin meille tomittivat!

        edullista!


      • Anonyymi00074

        paljon on kärriä pihas!


      • Anonyymi00078
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        kiitokset westin porukalle hyvä kärrin meille tomittivat!

        👍🏻👍🏻


      • Anonyymi00080

        hyvää palvelua 👏🏻👏🏻


    • Anonyymi00005

      Westmac-trailers.fi näin se toimii perheyrityksessä… kaikki tekee kaikkea… ja mahdollisimman paljon tehdään itse jotta hinnat pysyvät EDULLISINA. Nyt voin käsi sydämellä sanoa että meitillä hinta/laatu kohtaa ja varmasti tehdään työtä suurella sydämellä ❤️ sieltä hyvän traikun löydät❤️❤️

      • Anonyymi00036

        👏🏻👏🏻


      • Anonyymi00046

        😍😍


      • Anonyymi00065

        😻😻😻


    • Anonyymi00008

      ❤️ sieltä hyvän traikun löydät❤️❤️

      • Anonyymi00010

        Westmac


      • Anonyymi00031

        😍😍😍


    • Anonyymi00013

      Kärryt ja koneet Puuilo Heinola aukeaa torstaina ja kuumat avajaistarjoukset. Tuuhan vilasee, for you!

      • Anonyymi00038

        mene sinne sieltä löytyy!


    • Anonyymi00016

      Mäkki myy aitoa kiina romua. Älä osta mitään.

      • Anonyymi00017

        merkit vaihtuu ja ostajat varmasti tyhjän päälle jää, pysyisi vaan patjan ompelijoina,


    • Anonyymi00018

      vääksyn konepiste ja can-am👍🏻

    • Anonyymi00019

      Karhu peräkärryt, kotimaiset, Itä-Häme talon Tarvikekeskuksesta. Reumantie, Heinola.

      • Anonyymi00025

        Suuri KIITOS juha,h kun jaksoit mainostaa puolestamme keskustapuoluetta ja näin tuli suuri äänimäärä ja saimme hyvän lopputuloksen. Jaksathan jatkossakin toimia puolueemme hyväksi yhtä aktiivisesti. Äläkä tiedosta sitä, että toisten haukkuminen sataa haukutun laariin. Kiitos vielä kerran meidän kaikkien puolesta ja hyvää kevättä!


    • Anonyymi00020

      Westmac-trailers.fi näin se toimii perheyrityksessä… kaikki tekee kaikkea… ja mahdollisimman paljon tehdään itse jotta hinnat pysyvät EDULLISINA. Nyt voin käsi sydämellä sanoa että meitillä hinta/laatu kohtaa ja varmasti tehdään työtä suurella sydämellä ❤️ sieltä hyvän kärryn löydät❤️❤️

      • Anonyymi00021

        hyvät valikoimat mönkijöitä,peräkärryjä ,veneitä yms.


    • Anonyymi00022

      👍🏻👍🏻👍🏻

    • Anonyymi00028

      On siinä yrittäjällä häpyä mainostaa itseään ja yritystään!

      Kyllä tuollainen omahyväinen itsensä kehuminen lopulta kääntyy itseään vastaan ja loputkin asiakkaat kaikkoavat?!?!

    • Anonyymi00032

      aina kannattaa mainostaa !!

      • Anonyymi00034

        Nyt voin käsi sydämellä sanoa että meitillä hinta/laatu kohtaa ja varmasti tehdään työtä suurella sydämellä ❤️ sieltä hyvän kärryn löydät❤️❤️


    • Anonyymi00035

      Firmalla on pakko mennä todella surkeasti taloudellisesti, kun pitää täällä toitottaa kuukaudesta toiseen miten mahtava firma on ! !

      Alentuvat viimeisenä kortena mainostamaan itseään, kuinka alentavaa ja jopa nöyryyttävää, mutta kun firmalla ei muutakaan ratkaisua vaikeaan taloudelliseen tilanteeseensa ole, on pakko yrittää mitä tahansa epätoivoista !

    • Anonyymi00037

      Viimeisen julkistetun tilikauden tulos pudonnut yli 60% ja tulos on plussalla vain 4000 euroa.

      • Anonyymi00039

        onko paljon sijoitettu rahaa kiinteistöt remontit.


    • Anonyymi00040

      saarisen johannalla alumiinivene 2000e ja siekkisellä sama alumiinivene 4000e. Miettikää!

      • Anonyymi00041

        Saarisen veneen hinta käsittää vain lisävarusteet. Varsinainen vene ostettava erikseen, joka kustantaa yli 2500 euroa. Tästä johtuu hinnan ero. Siekkinen myy edullisemmin.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Saarisen veneen hinta käsittää vain lisävarusteet. Varsinainen vene ostettava erikseen, joka kustantaa yli 2500 euroa. Tästä johtuu hinnan ero. Siekkinen myy edullisemmin.

        siekkiselle sitten !


      • Anonyymi00066
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Saarisen veneen hinta käsittää vain lisävarusteet. Varsinainen vene ostettava erikseen, joka kustantaa yli 2500 euroa. Tästä johtuu hinnan ero. Siekkinen myy edullisemmin.

        näillä mennään.


    • Anonyymi00043

      Tavarankuljetusluvat pitäisi olla kunnossa niiden kanssa lähtiessä. Peräkärryjen varoihin elämää ei kannata rakentaa.

      • Anonyymi00045

        🤔🤔🤔


    • Anonyymi00044

      😂😂😂😂

    • Anonyymi00047

      🥰🥰🥰🥰

    • Anonyymi00048

      ❤️❤️❤️

      • Anonyymi00050

        hyvät on tuotteet.


    • Anonyymi00049

      ❤️❤️❤️

    • Anonyymi00052

      🥰🥰🥰

    • Anonyymi00055

      Menisin Johanna Saariselle ilman muuta, Hänellä ja ryhmällä kaikki veneet paljon halvempia ja ei tule nyrpeää aliarviointia heinolalaisille kuten kilpailijalla. Johannalta saa kauniin hymyn kaupan päälle.

      • Anonyymi00057

        Kaikki Al veneet West Macista tottakai.


      • Anonyymi00058
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        Kaikki Al veneet West Macista tottakai.

        On siekkisen piha tyhjän oloinen.


    • Anonyymi00059

      Yrittäjän oma aloitus ja kirjoitus, kuinka "meitillä" on niin hyvät tarjoukset. Hävettävää ja kaikin tavoin moraalitonta yrittää minimoida mainoskustannukset, ja vieläpä siten että mollataan ja haukutaan kilpailijoita.

    • Anonyymi00060

      Mainostaja on hyvin lähellä mennä konkurssiin. Jää trailerit ja muut vehkeet ostajilla saamatta.

    • Anonyymi00061

      Voihan niitä pressuhalleja käyttää vaikka kaupungin hiekkavarantojen säilytykseen jos ei veneitä ole tuolloin siellä säilössä.

    • Anonyymi00062

      Johannalta huippuvene Alumiinia 1790,- alkaen ja miksi ostaa seikkiseltä paljon kalliimmalla. Johannan firma ainakin säilyy, toisella tiukkaakin tiukempaa.

      • Anonyymi00063

        Johannalle tsemit!


      • Anonyymi00064
        Anonyymi00063 kirjoitti:

        Johannalle tsemit!

        ❤️❤️❤️


    • Anonyymi00071

      hinnat kohillaan❤️❤️

    • Anonyymi00072

      Westmäkin tulos oli plussalla vaivaiset 4000 euroa, myynti pudonnut 60%. Jos nyt annat käsirahan, voi käydä huonosti ja menetät sen.

      • Anonyymi00073

        näkyykö investoinnit🤔


      • Anonyymi00077

        Yrityksessä lienee muitakin😂


    • Anonyymi00079

      Johanna on paras huoltohenkilö trapperiini!

    • Anonyymi00081

      Linhaita näkyvät myyvän!

      • Anonyymi00082

        Johanna huoltaa linhain ja trapperin.


      • Anonyymi00083
        Anonyymi00082 kirjoitti:

        Johanna huoltaa linhain ja trapperin.

        säätää venttiilit ja korjaa pakoputken.


      • Anonyymi00084
        Anonyymi00083 kirjoitti:

        säätää venttiilit ja korjaa pakoputken.

        Heiiä huoltomiehet erikseen!


    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      228
      1897
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      83
      1173
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      988
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      974
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      837
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      753
    8. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      92
      679
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      121
      671
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      22
      647
    Aihe