Westmac-trailers.fi näin se toimii perheyrityksessä… kaikki tekee kaikkea… ja mahdollisimman paljon tehdään itse jotta hinnat pysyvät EDULLISINA. Nyt voin käsi sydämellä sanoa että meitillä hinta/laatu kohtaa ja varmasti tehdään työtä suurella sydämellä ❤️#heinola #lahti #kouvola #justsulle #tuuhanvilasee #trailerimyynti #autovuokraamo #vuokraamo #niewiadow #wiola #brentex #linhai #keeway #trapper . sieltä löytyy hyvä valikoima!
hyvä traileri
64
1140
Vastaukset
- Anonyymi00002
hyvät on tuotteet heillä suosittelen.
- Anonyymi00033
kiitokset westin porukalle hyvä kärrin meille tomittivat!
- Anonyymi00051
😍😍😍
- Anonyymi00067
👍🏻👍🏻
- Anonyymi00068
Anonyymi00033 kirjoitti:
kiitokset westin porukalle hyvä kärrin meille tomittivat!
edullista!
- Anonyymi00074
paljon on kärriä pihas!
- Anonyymi00078
Anonyymi00033 kirjoitti:
kiitokset westin porukalle hyvä kärrin meille tomittivat!
👍🏻👍🏻
- Anonyymi00080
hyvää palvelua 👏🏻👏🏻
- Anonyymi00005
Westmac-trailers.fi näin se toimii perheyrityksessä… kaikki tekee kaikkea… ja mahdollisimman paljon tehdään itse jotta hinnat pysyvät EDULLISINA. Nyt voin käsi sydämellä sanoa että meitillä hinta/laatu kohtaa ja varmasti tehdään työtä suurella sydämellä ❤️ sieltä hyvän traikun löydät❤️❤️
- Anonyymi00036
👏🏻👏🏻
- Anonyymi00046
😍😍
- Anonyymi00065
😻😻😻
- Anonyymi00008
❤️ sieltä hyvän traikun löydät❤️❤️
- Anonyymi00010
Westmac
- Anonyymi00031
😍😍😍
- Anonyymi00013
Kärryt ja koneet Puuilo Heinola aukeaa torstaina ja kuumat avajaistarjoukset. Tuuhan vilasee, for you!
- Anonyymi00038
mene sinne sieltä löytyy!
- Anonyymi00016
Mäkki myy aitoa kiina romua. Älä osta mitään.
- Anonyymi00017
merkit vaihtuu ja ostajat varmasti tyhjän päälle jää, pysyisi vaan patjan ompelijoina,
- Anonyymi00018
vääksyn konepiste ja can-am👍🏻
- Anonyymi00019
Karhu peräkärryt, kotimaiset, Itä-Häme talon Tarvikekeskuksesta. Reumantie, Heinola.
- Anonyymi00025
Suuri KIITOS juha,h kun jaksoit mainostaa puolestamme keskustapuoluetta ja näin tuli suuri äänimäärä ja saimme hyvän lopputuloksen. Jaksathan jatkossakin toimia puolueemme hyväksi yhtä aktiivisesti. Äläkä tiedosta sitä, että toisten haukkuminen sataa haukutun laariin. Kiitos vielä kerran meidän kaikkien puolesta ja hyvää kevättä!
- Anonyymi00020
Westmac-trailers.fi näin se toimii perheyrityksessä… kaikki tekee kaikkea… ja mahdollisimman paljon tehdään itse jotta hinnat pysyvät EDULLISINA. Nyt voin käsi sydämellä sanoa että meitillä hinta/laatu kohtaa ja varmasti tehdään työtä suurella sydämellä ❤️ sieltä hyvän kärryn löydät❤️❤️
- Anonyymi00021
hyvät valikoimat mönkijöitä,peräkärryjä ,veneitä yms.
- Anonyymi00022
👍🏻👍🏻👍🏻
- Anonyymi00028
On siinä yrittäjällä häpyä mainostaa itseään ja yritystään!
Kyllä tuollainen omahyväinen itsensä kehuminen lopulta kääntyy itseään vastaan ja loputkin asiakkaat kaikkoavat?!?! - Anonyymi00032
aina kannattaa mainostaa !!
- Anonyymi00034
Nyt voin käsi sydämellä sanoa että meitillä hinta/laatu kohtaa ja varmasti tehdään työtä suurella sydämellä ❤️ sieltä hyvän kärryn löydät❤️❤️
- Anonyymi00035
Firmalla on pakko mennä todella surkeasti taloudellisesti, kun pitää täällä toitottaa kuukaudesta toiseen miten mahtava firma on ! !
Alentuvat viimeisenä kortena mainostamaan itseään, kuinka alentavaa ja jopa nöyryyttävää, mutta kun firmalla ei muutakaan ratkaisua vaikeaan taloudelliseen tilanteeseensa ole, on pakko yrittää mitä tahansa epätoivoista ! - Anonyymi00037
Viimeisen julkistetun tilikauden tulos pudonnut yli 60% ja tulos on plussalla vain 4000 euroa.
- Anonyymi00039
onko paljon sijoitettu rahaa kiinteistöt remontit.
- Anonyymi00040
saarisen johannalla alumiinivene 2000e ja siekkisellä sama alumiinivene 4000e. Miettikää!
- Anonyymi00041
Saarisen veneen hinta käsittää vain lisävarusteet. Varsinainen vene ostettava erikseen, joka kustantaa yli 2500 euroa. Tästä johtuu hinnan ero. Siekkinen myy edullisemmin.
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Saarisen veneen hinta käsittää vain lisävarusteet. Varsinainen vene ostettava erikseen, joka kustantaa yli 2500 euroa. Tästä johtuu hinnan ero. Siekkinen myy edullisemmin.
siekkiselle sitten !
- Anonyymi00066
Anonyymi00041 kirjoitti:
Saarisen veneen hinta käsittää vain lisävarusteet. Varsinainen vene ostettava erikseen, joka kustantaa yli 2500 euroa. Tästä johtuu hinnan ero. Siekkinen myy edullisemmin.
näillä mennään.
- Anonyymi00043
Tavarankuljetusluvat pitäisi olla kunnossa niiden kanssa lähtiessä. Peräkärryjen varoihin elämää ei kannata rakentaa.
- Anonyymi00045
🤔🤔🤔
- Anonyymi00044
😂😂😂😂
- Anonyymi00047
🥰🥰🥰🥰
- Anonyymi00048
❤️❤️❤️
- Anonyymi00050
hyvät on tuotteet.
- Anonyymi00049
❤️❤️❤️
- Anonyymi00052
🥰🥰🥰
- Anonyymi00055
Menisin Johanna Saariselle ilman muuta, Hänellä ja ryhmällä kaikki veneet paljon halvempia ja ei tule nyrpeää aliarviointia heinolalaisille kuten kilpailijalla. Johannalta saa kauniin hymyn kaupan päälle.
- Anonyymi00057
Kaikki Al veneet West Macista tottakai.
- Anonyymi00058
Anonyymi00057 kirjoitti:
Kaikki Al veneet West Macista tottakai.
On siekkisen piha tyhjän oloinen.
- Anonyymi00059
Yrittäjän oma aloitus ja kirjoitus, kuinka "meitillä" on niin hyvät tarjoukset. Hävettävää ja kaikin tavoin moraalitonta yrittää minimoida mainoskustannukset, ja vieläpä siten että mollataan ja haukutaan kilpailijoita.
- Anonyymi00060
Mainostaja on hyvin lähellä mennä konkurssiin. Jää trailerit ja muut vehkeet ostajilla saamatta.
- Anonyymi00061
Voihan niitä pressuhalleja käyttää vaikka kaupungin hiekkavarantojen säilytykseen jos ei veneitä ole tuolloin siellä säilössä.
- Anonyymi00062
Johannalta huippuvene Alumiinia 1790,- alkaen ja miksi ostaa seikkiseltä paljon kalliimmalla. Johannan firma ainakin säilyy, toisella tiukkaakin tiukempaa.
- Anonyymi00063
Johannalle tsemit!
- Anonyymi00064
Anonyymi00063 kirjoitti:
Johannalle tsemit!
❤️❤️❤️
- Anonyymi00071
hinnat kohillaan❤️❤️
- Anonyymi00072
Westmäkin tulos oli plussalla vaivaiset 4000 euroa, myynti pudonnut 60%. Jos nyt annat käsirahan, voi käydä huonosti ja menetät sen.
- Anonyymi00073
näkyykö investoinnit🤔
- Anonyymi00077
Yrityksessä lienee muitakin😂
- Anonyymi00079
Johanna on paras huoltohenkilö trapperiini!
- Anonyymi00081
Linhaita näkyvät myyvän!
- Anonyymi00082
Johanna huoltaa linhain ja trapperin.
- Anonyymi00083
Anonyymi00082 kirjoitti:
Johanna huoltaa linhain ja trapperin.
säätää venttiilit ja korjaa pakoputken.
- Anonyymi00084
Anonyymi00083 kirjoitti:
säätää venttiilit ja korjaa pakoputken.
Heiiä huoltomiehet erikseen!
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2281897- 831173
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112988- 83974
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111753
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92679Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante121671- 22647