Onko bileitä

Anonyymi-ap

Onko koskaan järjestetty seksibileitä tietääkö kukaan? Heteroille ainakin on. Jos olisi niin lähtisitkö semmoisille?

5

414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En lähtisi

• Anonyymi00002

On ollut ja en lähtisi. Seksuaalisuuteni kuuluu vain mulle ja tapailemilleni tyypeille. Mm transseilla ja vanhoilla tädeillä ei ole siihen pääsyä.😏

• Ei tietoa, mutta lähteminen semmosille nou, nou, nou.

• Anonyymi00003

Inhoon niitä kuin ruttoo ja lesboja ,ei ole mitän inhimillistä tunnetta tai rakkautta suhteissa ,vain pettämistä ja jatkuvaa tappelua,hyvä niin ,silloin vähentyvät luonnollisesti,jotkut viel' julkisesti leuhkii asialla jopa nuoret ja lapset,ehkä remmi auttaisi tai kivitys ja vanhemmille,ei tarvi vastat ,en lue tätä skeidaa mestaa

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Inhoon niitä kuin ruttoo ja lesboja ,ei ole mitän inhimillistä tunnetta tai rakkautta suhteissa ,vain pettämistä ja jatkuvaa tappelua,hyvä niin ,silloin vähentyvät luonnollisesti,jotkut viel' julkisesti leuhkii asialla jopa nuoret ja lapset,ehkä remmi auttaisi tai kivitys ja vanhemmille,ei tarvi vastat ,en lue tätä skeidaa mestaa

Näköjään luet kumminkin, mutta enpä ala vastaamaan sen enempiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 96
      1649
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1444
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1377
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      56
      1280
    5. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1258
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      965
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      827
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      771
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      735
    Aihe