Miettikää, kokoajan minä minä minä minä, mun onni mun onni mun onni, mun oiekudet mun oikeudet mun oikeudet.
Ei hetkeäkään malta edes odottaa, vaikka kommentin suuntaan jollekin kirjoittajalle, pitää vaan mölytä väliin.
Mä en ole päivääkään ihmetellyt, että miesten kanssa vaikeaa. On kertonut, että on miehet siis huonosti kohdelleet. Onko joku mies vetässyt t**piin. No poliisijuttuhan siitä on toki tullut, jos kiinni on jäänyt ja pahimmillaan tietysti "epänormaalin jännämiehen" maine. Laki on mitä on, mutta voitaisiinko siitäkin huolimatta miettiä asioita vielä "vähän pitemmälle". Aina kaikki vika miehissä?
Millaisia ajatuksia herättää?
Todellavaikeeta
Palstan "feministi2 on kyllä ylivoimaisesti palstan raivostuttavin tyyppi
64
427
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onko sulla muitakin paikkoja joihin kirjoittelet näitä näkemyksiäsi?
xLiner- Anonyymi00002
Onko sinulla miesten kanssa vaikeuksia kerro ehkä voimme auttaa probleemassa
- Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
Onko sinulla miesten kanssa vaikeuksia kerro ehkä voimme auttaa probleemassa
Kyllä on. Tuokin nainen on omien sanojensa mukaan monille miehille "liian vahva", kun treenaa pakkomielteisesti salilla. Se myös näkyy hänen tyylissään halveksua kaikkia "surkimuksia". No tuolla tavalla sopivien miesten määrä kyllä vähenee.
Mä olen tämän jo peruskoulun ala-asteella tajunnut, että liika salitreeni ei sovi ainakaan naiselle, kun se ei sovi miehillekään. Aggressiiviseksi vaan tekee. Katsokaa vaikka Tony Halmetta. Katkoi mieheltä kädet.
Todellavaikeeta - Anonyymi00008
"Onko sulla muitakin paikkoja joihin kirjoittelet näitä näkemyksiäsi?"
Sinä siis olet tuon kusipään puolella? En ole päivääkään ihmetellyt.
Todellavaikeeta - Anonyymi00022
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kyllä on. Tuokin nainen on omien sanojensa mukaan monille miehille "liian vahva", kun treenaa pakkomielteisesti salilla. Se myös näkyy hänen tyylissään halveksua kaikkia "surkimuksia". No tuolla tavalla sopivien miesten määrä kyllä vähenee.
Mä olen tämän jo peruskoulun ala-asteella tajunnut, että liika salitreeni ei sovi ainakaan naiselle, kun se ei sovi miehillekään. Aggressiiviseksi vaan tekee. Katsokaa vaikka Tony Halmetta. Katkoi mieheltä kädet.
TodellavaikeetaToni Halmehan ei tosiaan tehnyt mitään muuta, kuin vain treenasi salilla (ja söi kaurapuuroa).😀
- Anonyymi00030
Anonyymi00022 kirjoitti:
Toni Halmehan ei tosiaan tehnyt mitään muuta, kuin vain treenasi salilla (ja söi kaurapuuroa).😀
Ja toimi kansanedustajana siinä välissä.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ja toimi kansanedustajana siinä välissä.
Niin, sekin vielä.
- Anonyymi00003
Odotan mielenkiinnolla muiden näkemyksiä tästä nokkimisjärjestysrikkomuksestani.
No juu, leikki sikseen. Olen täällä puolustamassa ihmisiä. Se joka kertoo kantansa ensin, vaikuttaa keskustelun suuntaan. Sen vuoksi en aina odota muita. En kuitenkaan koskaan ole kieltänyt niitä henkilöitä vastaamasta, joille TV on kysymyksensä esittänyt.
TV, kyse ei siis ole sinusta. Pahoittelut pahan mielen aiheuttamisesta. Minä vain haluan vaikuttaa ihmisten ajatteluun.
Itsekkyydestä sen verran, että mielestäni olen systemaattisesti puolustanut pitkällä aikavälillä kestäviä ratkaisuja. Jokaisen asian, johon minulla on oikeus tai velvollisuus, katson kuuluvan myös kaikille muille. Kannatan demokratiaa ja tasa-arvoa sekä ihmisoikeuksia. Minun on vaikea nähdä, miten tämä voisi olla itsekkyyttä.
Kukaan ei ole koskaan lyönyt minua, enkä minä ketään. En vietä aikaa jännämiesten tai -naisten kanssa. Pyrin löytämään ympärilleni fiksuja ihmisiä. Tällä palstallakin niitä on, mutta täällä tärkeämpää minulle on mielipiteisiin vaikuttaminen.
🦄- Anonyymi00010
Ihan tällei ohimennen sanon että ei ne ole kaikki jotain jännämiehiä tai jännänaisia jotka lyö.
-sivusta - Anonyymi00011
” No juu, leikki sikseen. Olen täällä puolustamassa ihmisiä.” Johan siinä ison vitsin murjaisit, ellet sitten tarkoita yhtä henkilöä vastaan kohdistamaasi lokakampanjaa muita puolustavaa filantrooppia tai nettiabbedissaa leikkien pilkkomalla palstaa utopistisiin pikku palasiin mitä osoitella sormella tässä tämä henkilö x esittääpi tätä ja tässä tätä jne. Vähän on vikaa muissakin jos yksi ihminen onnistuu orkestroimaan vastaavaa skeidaa edes jokseenkin onnistuneesti tehden ns toimintaympäristöstä rahvaiden kaikukammion. T
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ihan tällei ohimennen sanon että ei ne ole kaikki jotain jännämiehiä tai jännänaisia jotka lyö.
-sivustaNoh, "jännänainen" ja "jännämies" ovat humoristisia termejä, joilla ei ole merkitystä palstan ulkopuolisessa maailmassa.
Lyöminen muuten kuin itsepuolustustarkoituksessa on yksiselitteisesti väärin riippumatta siitä, kuka sen tekee.
🦄 - Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
” No juu, leikki sikseen. Olen täällä puolustamassa ihmisiä.” Johan siinä ison vitsin murjaisit, ellet sitten tarkoita yhtä henkilöä vastaan kohdistamaasi lokakampanjaa muita puolustavaa filantrooppia tai nettiabbedissaa leikkien pilkkomalla palstaa utopistisiin pikku palasiin mitä osoitella sormella tässä tämä henkilö x esittääpi tätä ja tässä tätä jne. Vähän on vikaa muissakin jos yksi ihminen onnistuu orkestroimaan vastaavaa skeidaa edes jokseenkin onnistuneesti tehden ns toimintaympäristöstä rahvaiden kaikukammion. T
En harrasta lokakampanjoita.
Uskon siihen, että sopivalla myönteisellä inspiraatiolla ihmiset kyllä ymmärtävät, millainen käytös ja millainen yhteiskunta on toivottavaa sekä yksilön, yhteisöjen että planeetan näkökulmasta.
🦄 - Anonyymi00018
Anonyymi00010 kirjoitti:
-sivustaTuo kusipää on nimenomaan käytännössä juuri näiden "normaalien jännämiesten" puolella, mutta eihän tuo sitä kykene tajuamaan.
Todellavaikeeta - Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tuo kusipää on nimenomaan käytännössä juuri näiden "normaalien jännämiesten" puolella, mutta eihän tuo sitä kykene tajuamaan.
TodellavaikeetaKieltämättä, se ettei haaveile muiden ihmisten alistamisesta, vaan haluaa kaikilla olevan vapaus päättää omasta elämästään, on normaalia ajattelua. Itse en tosin kykene näkemään siinä mitään jännää, mutta sinulla on muutoinkin hyvin "jännät" ajattelutavat.
- Anonyymi00028
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kieltämättä, se ettei haaveile muiden ihmisten alistamisesta, vaan haluaa kaikilla olevan vapaus päättää omasta elämästään, on normaalia ajattelua. Itse en tosin kykene näkemään siinä mitään jännää, mutta sinulla on muutoinkin hyvin "jännät" ajattelutavat.
SInä olet aivan samalla tavalla näiden "aina oikeassa olevien" kusipäiden aivopesun uhri. Et kykene näkemään juuri sitä tosiasiaa, että käytännössä näiden kusipäiden "maailman parantaminen" palvelee juuri näiden "normaalien jännämiesten" etuja, joilla jo nyt on "kaikkea liikaa".
Todellavaikeeta - Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
SInä olet aivan samalla tavalla näiden "aina oikeassa olevien" kusipäiden aivopesun uhri. Et kykene näkemään juuri sitä tosiasiaa, että käytännössä näiden kusipäiden "maailman parantaminen" palvelee juuri näiden "normaalien jännämiesten" etuja, joilla jo nyt on "kaikkea liikaa".
TodellavaikeetaMinä ajattelen ihan omilla aivoillani. Olen sen verran jääräpäinen tyyppi, että minuun eivät mitkään ""aina oikeassa olevien" kusipäiden aivopesut" toimi niin sitten yhtään. Sinä sen sijaan alat selittämään tuollaisia älyttömyyksiä, ilman että sinulla on mitään käsitystä siitä mitä minä edes ajattelen. Se on jo todella heikkotasoisen ajattelun merkki.
Sinä kuulut itsekin niihin, joilla on kaikkea liikaa. Muuta jonnekin oikeasti köyhyyteen ja kurjuuteen ja elä kuten muutkin siellä. Sitten sinulla olisi varaa vinkua miten muilla on liikaa. Tällä hetkellä sinä kuulut maapallon yltäkylläisimmin elävään kymmenykseen, vaikka kuinka valitat omaa osaasi. - Anonyymi00032
Anonyymi00014 kirjoitti:
En harrasta lokakampanjoita.
Uskon siihen, että sopivalla myönteisellä inspiraatiolla ihmiset kyllä ymmärtävät, millainen käytös ja millainen yhteiskunta on toivottavaa sekä yksilön, yhteisöjen että planeetan näkökulmasta.
🦄"sopivalla myönteisellä inspiraatiolla ihmiset kyllä ymmärtävät, millainen käytös ja millainen yhteiskunta on toivottavaa"
mielenkiintoisesti sanottu.... enpä nyt sano muuta..... (lukijat päätelkööt rivien välistä)
- Anonyymi00004
Onnellisuutta täytynee vielä kommentoida:
En ole koskaan ajatellut, että kenenkään onnellisuus olisi nollasummapeliä. Minulle on kovin vieras sellainen näkemys, jonka mukaan jonkun hyvä elämä olisi pois joltain toiselta.
Ajattelen, että onnellinen ihminen pitää hyvää huolta itsestään ja läheisistään. Onnellinen ihminen on myös työkykyinen ja pystyy sen kautta vaikuttamaan yhteiskunnan kehittymiseen ja ongelmien ratkaisemiseen.
Onnellinen ihminen myös inspiroi muita. Ihmiset eivät kuuntele onnettomia.
🦄- Anonyymi00033
ensimmäisen kerran historiassa täytyy sanoa että olet täysin oikeassa!.... tämä on täysin poikkeuksellista... siis tuossa lopussa olevia lauseita tarkoitan. kun jos ihminen itse on onneton, ei se halua muiden olevan onnellisia, joko se ei välitä niistä, tai sitten jopa haluaa niiden elämän olevan kurjempaa, samanlaista kuin itsellään on.
mutta alussa menit pahasti metsään, jonkun hyvä elämä olisi pois joltain toiselta. no on se pois aina joltakin muulta. se raha on pois joltaintoiselta, joku upea nainen (tai mies) on pois joltain toiselta joka olisi ollut seuraavana jonossa, jne. jostain syystä et näytä tajuavan että resurssit ovat rajalliset, kaikkea ei ole saatavilla loputtomasti.
paitsi tietysti p*skaa löytää loputtomasti jos sitä alkaa kaivelemaan.... - Anonyymi00034
olet niin kovin irrallaan siitä todellisesta maailmasta, siitä todellisuudesta missä tavalliset ihmiset joutuvat elämään. ja se aiheuttaa näitä ristiriitoja muiden kanssa, kuten täällä palstallakkin näkyy käyvän. varsinkin kun arvostelet niit muita jotka joutuvat elämään normaalissa maailmassa...
- Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
ensimmäisen kerran historiassa täytyy sanoa että olet täysin oikeassa!.... tämä on täysin poikkeuksellista... siis tuossa lopussa olevia lauseita tarkoitan. kun jos ihminen itse on onneton, ei se halua muiden olevan onnellisia, joko se ei välitä niistä, tai sitten jopa haluaa niiden elämän olevan kurjempaa, samanlaista kuin itsellään on.
mutta alussa menit pahasti metsään, jonkun hyvä elämä olisi pois joltain toiselta. no on se pois aina joltakin muulta. se raha on pois joltaintoiselta, joku upea nainen (tai mies) on pois joltain toiselta joka olisi ollut seuraavana jonossa, jne. jostain syystä et näytä tajuavan että resurssit ovat rajalliset, kaikkea ei ole saatavilla loputtomasti.
paitsi tietysti p*skaa löytää loputtomasti jos sitä alkaa kaivelemaan....Täälleen sivusta täytyy todeta, että tuo "joku upea nainen (tai mies) on pois joltain toiselta joka olisi ollut seuraavana jonossa" on minusta totaalisen pimeä ajatus. Ei sillä, kyllä tuollaisiakin ihmisiä löytyy, jolla tuollaisia jonoja on, mutta sitä en tajua kuka ketään sellaista huolii. No iso osa ihmisistä on toki ihan päästään pimeitä.
- Anonyymi00040
Anonyymi00034 kirjoitti:
olet niin kovin irrallaan siitä todellisesta maailmasta, siitä todellisuudesta missä tavalliset ihmiset joutuvat elämään. ja se aiheuttaa näitä ristiriitoja muiden kanssa, kuten täällä palstallakkin näkyy käyvän. varsinkin kun arvostelet niit muita jotka joutuvat elämään normaalissa maailmassa...
No Yksäri selvästikin elää täällä normaalissa maailmassa, eikä omassa dystooppisessa fantasiassaan, joihin huolestuttavan moni palstalla kirjoitteleva on uponnut.
- Anonyymi00046
Anonyymi00036 kirjoitti:
Täälleen sivusta täytyy todeta, että tuo "joku upea nainen (tai mies) on pois joltain toiselta joka olisi ollut seuraavana jonossa" on minusta totaalisen pimeä ajatus. Ei sillä, kyllä tuollaisiakin ihmisiä löytyy, jolla tuollaisia jonoja on, mutta sitä en tajua kuka ketään sellaista huolii. No iso osa ihmisistä on toki ihan päästään pimeitä.
okei, sinä siis seurustelet ainoastaan sellaisen kanssa jolla ei ole koskaan ollut muita seurustelukumppaneita? voi olla että se toimiikin kun olet nainen, mutta miehellä tuollainen olisi täysin mahdoton vaatimus, kun sellaisia naisia ei vaan ole olemassa.
- Anonyymi00051
Anonyymi00046 kirjoitti:
okei, sinä siis seurustelet ainoastaan sellaisen kanssa jolla ei ole koskaan ollut muita seurustelukumppaneita? voi olla että se toimiikin kun olet nainen, mutta miehellä tuollainen olisi täysin mahdoton vaatimus, kun sellaisia naisia ei vaan ole olemassa.
Se, jos toinen on joskus eronnut, ei kerro minkään jonon olemassaolosta. Jonossa voisi olla vain sellainen, jonka toinen jo tuntee, mutta ei ole huolinut. En tajua millainen torvi pitää ihmisen olla, tuollaiseen suostuakseen. Kenelläkään minun tuntemillani ihmisillä ei ole jonoja, eikä vuoronumeroita.
- Anonyymi00055
Anonyymi00051 kirjoitti:
Se, jos toinen on joskus eronnut, ei kerro minkään jonon olemassaolosta. Jonossa voisi olla vain sellainen, jonka toinen jo tuntee, mutta ei ole huolinut. En tajua millainen torvi pitää ihmisen olla, tuollaiseen suostuakseen. Kenelläkään minun tuntemillani ihmisillä ei ole jonoja, eikä vuoronumeroita.
Nuo jonojorinat on jotain pikkupaikkakunnille koko iäkseen jumittaneiden ja piiri pieni pyörii touhuja harrastavien jorinoita. Normaalisti ihmisillä ei ole mitään jonoja, eikä kukaan jää mihinkään jonoihin odottelemaan. Ei on ei ja jos ei toista kiinnosta, niin antaa olla.
- Anonyymi00062
Anonyymi00051 kirjoitti:
siis seurustelet vain täysin tuntemattomien ihmisten kanssa. ok. senkun vaan.
- Anonyymi00006
Palstan "feministi" ei aja mitään muuta kuin p**kaeliitin etuja. Mä olen jo vuosia seurannut tuon tekopyhän p**kasepustuksia ja aina vaan tullut samaan lopputulokseen.
Toki tuollaiset p**kaeliitin etuja ajavat kusipäät, kun eivät nykyaikana ikävä kyllä ole harvinaisuus. Tämä onkin syynä siihen, miksi sodat ovat lisääntyneet.
Tuollaisten p**kaeliitin etuja ajavien kusipäiden takia Ruotsissakin jo pitemmän aikaa kuolemaan johtavat ampumiset lisääntyneet. Miehiähän niissäkin kuolee. Eihän se tuohon p**kaeliittiin osu. Huomautan, että Aftonbladet kirjoitti tästä ennen tuota vuoden 2022 Venäjä-Ukraina konfliktia. Tuo Venäjä-Ukraina konfliktihan vei sen jälkeen median kaiken huomion.
Kyllähän tätä raakaa väkivaltaa on Suomessakin tapahtunut. Esimerkiksi muistan hyvin sen yhden koulusurman, joka tapahtui joitakin vuosia ennen tuota vuoden 2022 Venäjä-Ukraina konfliktia. Siinä yhteydessä Yle laatikin erittäin hyvän kirjoituksen miesten väkivallan juurisyitä. Siinä artikkelissa merkille pantavaa on tämä, että tuollaiset koulusurman kaltaiset joukkosurmat eivät ole vähentyneet vaan nykyaikana on erilaisia tekijöitä, jotka niihin jopa lietsovat. Tämän minä olen ymmärtänyt jo vuosia ennen tuota artikkelia. Ei kaikista tietenkään onneksi tule koulusurmaajaa kuten ei tullut minustakaan.
Mä olen tuollaisia palstan "feministin" kaltaisia asioita vääristeleviä ja p**kaeliitin etuja ajavia tyttöjä nähnyt jo peruskoulussa: asioita vääristellään aina omaksi ja PPkaeliitin eduksi ja "surkimusten" haitaksi. Kyllä tuli ylä-asteella yhtäkin p**kaa lyötyä oikein kunnolla. En enää jaksanut välittää siitä, että oli tyttö.
Eikös ne incelitkin kohdista sitä väkivaltaa myös naisiin. Niin miksi tosiaan on välillä myös näin vaikka globaalilla tasolla miehiä kuolee eniten väkivaltaisuuksissa. Miksi joidenkin miesten mielestä jopa naisen henki on kevyt kuin höyhen, vaikka siitä saakin "epänormaalin jännämiehen" maineen ja p**kan vankila-ajan?
Todellavaikeeta- Anonyymi00009
Tässähän on nyt sellainen näkökulmaero, että minun näkökulmastani sinä vääristelet faktoja omaksi eduksesi.
Eliitistä puhuminen on siinä mielessä harhaanjohtavaa, että mielestäni samat ihmisoikeudet kuuluvat kaikille, riippumatta ihmisen sosiaalisesta statuksesta. En kiellä, etteikö ns. eliittejä maailmassa olisi, mutta ihmisoikeudet kuuluvat aivan kaikille.
Kylläpä tämä minun viestini olikin asiallinen ja kohteliaasti kirjoitettu. 😎
🦄 Anonyymi00009 kirjoitti:
Tässähän on nyt sellainen näkökulmaero, että minun näkökulmastani sinä vääristelet faktoja omaksi eduksesi.
Eliitistä puhuminen on siinä mielessä harhaanjohtavaa, että mielestäni samat ihmisoikeudet kuuluvat kaikille, riippumatta ihmisen sosiaalisesta statuksesta. En kiellä, etteikö ns. eliittejä maailmassa olisi, mutta ihmisoikeudet kuuluvat aivan kaikille.
Kylläpä tämä minun viestini olikin asiallinen ja kohteliaasti kirjoitettu. 😎
🦄Toi tosivaikee mies luulee minuakin feministiksi. Se kun ei älyä että toisille ilman ismejäkin jotkut asiat vaan on itsestäänselviä.
Se on itse niin sekaisin ettei käsitä kuin matkimisen.- Anonyymi00013
Jasu2025 kirjoitti:
Toi tosivaikee mies luulee minuakin feministiksi. Se kun ei älyä että toisille ilman ismejäkin jotkut asiat vaan on itsestäänselviä.
Se on itse niin sekaisin ettei käsitä kuin matkimisen.Luulenpa että hänen näkökulmastaan suurin osa maapallon ihmisistä on feminististä eliittiä, joka ei ymmärrä pitää naisia tarpeeksi tiukassa kurissa ja nuhteessa. 😉
🦄 - Anonyymi00021
Jasu2025 kirjoitti:
Toi tosivaikee mies luulee minuakin feministiksi. Se kun ei älyä että toisille ilman ismejäkin jotkut asiat vaan on itsestäänselviä.
Se on itse niin sekaisin ettei käsitä kuin matkimisen.Sinä olet sanojesi mukaan valmis lyömään miestä vähintään samalla mitalla takas ja aivan varmasti onnistuukin, koska olet keskivertonaista vahvempi ja myös monia miehiäkin.
Mä voin sulle sanoa yhden varman asian: mä en ole KOSKAAN antanut anteeksi koulukiusaajatytöille heidän fyysistä väkivaltaa minua kohtaan. He itseasiassa aloittivat, koska jostakin naurettavuudesta minulle suuttui.
Mä vielä kestän sen, jos olen mieheltä saanut turpiin, mutta se, jos naiselta saa turpiin, on AINA ollut anteeksi antamatonta. Ei minusta siitä huolimatta ole tullut terroristia, joka ottaa auton ja ajaa viattomien naisten päälle.
Pointti on tämä, että tuohon "verta nenästä kerjäämiseen" ollaan jo ainakin länsimaissa liikaa kannustettu näitä "aina oikeassa olevia". Olennaista on se, että siihen ei enää pätkän vertaa enempää kannusteta.
Sinun ei tarvitse olla väkivaltainen miehiä kohtaan, koska ne miehet saavat jokatapauksessa "epänormaalin jännämiehen" leiman, jos käyttäytyvät vähintäänkin huomattavan väkivaltaisesti. Tämä on syytä aina muistaa, että "epänormaalilla jännämiehellä" on pääsääntöisesti p**ka vankeusaika.
Todellavaikeeta - Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sinä olet sanojesi mukaan valmis lyömään miestä vähintään samalla mitalla takas ja aivan varmasti onnistuukin, koska olet keskivertonaista vahvempi ja myös monia miehiäkin.
Mä voin sulle sanoa yhden varman asian: mä en ole KOSKAAN antanut anteeksi koulukiusaajatytöille heidän fyysistä väkivaltaa minua kohtaan. He itseasiassa aloittivat, koska jostakin naurettavuudesta minulle suuttui.
Mä vielä kestän sen, jos olen mieheltä saanut turpiin, mutta se, jos naiselta saa turpiin, on AINA ollut anteeksi antamatonta. Ei minusta siitä huolimatta ole tullut terroristia, joka ottaa auton ja ajaa viattomien naisten päälle.
Pointti on tämä, että tuohon "verta nenästä kerjäämiseen" ollaan jo ainakin länsimaissa liikaa kannustettu näitä "aina oikeassa olevia". Olennaista on se, että siihen ei enää pätkän vertaa enempää kannusteta.
Sinun ei tarvitse olla väkivaltainen miehiä kohtaan, koska ne miehet saavat jokatapauksessa "epänormaalin jännämiehen" leiman, jos käyttäytyvät vähintäänkin huomattavan väkivaltaisesti. Tämä on syytä aina muistaa, että "epänormaalilla jännämiehellä" on pääsääntöisesti p**ka vankeusaika.
Todellavaikeeta"Sinä olet sanojesi mukaan valmis lyömään miestä vähintään samalla mitalla takas ja aivan varmasti onnistuukin, koska olet keskivertonaista vahvempi ja myös monia miehiäkin."
Kuulostaa varsin normaalilta. Jos lyödään takaisin, niin silloinhan toinen on jo lyönyt ja ansaitsee saada takaisinkin. Itsesuojelussa ei ole mitään väärää, kunhan sitä ei mene ylettömyyksiin. - Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sinä olet sanojesi mukaan valmis lyömään miestä vähintään samalla mitalla takas ja aivan varmasti onnistuukin, koska olet keskivertonaista vahvempi ja myös monia miehiäkin.
Todellavaikeeta"Sinun ei tarvitse olla väkivaltainen miehiä kohtaan, koska ne miehet saavat jokatapauksessa "epänormaalin jännämiehen" leiman, jos käyttäytyvät vähintäänkin huomattavan väkivaltaisesti. Tämä on syytä aina muistaa, että "epänormaalilla jännämiehellä" on pääsääntöisesti p**ka vankeusaika."
Leimat ja mahdolliset myöhemmät sosiaaliset stigmat eivät suojele ketään siinä hetkessä, jos toinen käy päälle. Siinä hetkessä suojelee vain se, jos kykenee puolustautumaan. Haudassa on turhaa miettiä, että voi onpa sillä toisella nyt niin paskaa siellä jossain. - Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
"Sinä olet sanojesi mukaan valmis lyömään miestä vähintään samalla mitalla takas ja aivan varmasti onnistuukin, koska olet keskivertonaista vahvempi ja myös monia miehiäkin."
Kuulostaa varsin normaalilta. Jos lyödään takaisin, niin silloinhan toinen on jo lyönyt ja ansaitsee saada takaisinkin. Itsesuojelussa ei ole mitään väärää, kunhan sitä ei mene ylettömyyksiin.Se kun vaan ei toimi aina käytännössä. Naisella se menee helposti liiallisuuksiin. Minä olen tätä nähnyt jo peruskoulussa ja se on ollut AINA anteeksiantamatonta ja siitä on juuri jäänyt se pysyvä "murhanhimo" kaikkia sellaisia naisia kohtaan, jotka haluavat olla kovia tappelijoita ja kannustaa muitakin naisia olemaan kova tappelija. EI TOIMI pitemmän päälle enkä missään tapauksessa kannata sellaista arvomaailmaa, jossa naisistakin halutaan "yhtä kovia" tappelijoita. Tässä juuri tullaan tähän tasa-arvon problematiikkaan, joka vaan ei käytännössä aina toimi ja jos väkisellä vaan yritetään, sillä tulee olemaan väistämättä tulevaisuudessa vieläkin pahemmat seuraukset.
En tietenkään tue väkivalta, mutta jos pitää valita ja olosuhteet on pakottavat, miehille tappelutaidot ovat välttämätön paha samoin muukin voima. Mietippäs kuitenkin globaalia kulttuuria: miehiä kuolee eniten väkivaltaisuuksissa jopa Ruotsissa, vaikka niin on yrittänyt aina ajaa tasa-arvoa.
Todellavaikeeta - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Se kun vaan ei toimi aina käytännössä. Naisella se menee helposti liiallisuuksiin. Minä olen tätä nähnyt jo peruskoulussa ja se on ollut AINA anteeksiantamatonta ja siitä on juuri jäänyt se pysyvä "murhanhimo" kaikkia sellaisia naisia kohtaan, jotka haluavat olla kovia tappelijoita ja kannustaa muitakin naisia olemaan kova tappelija. EI TOIMI pitemmän päälle enkä missään tapauksessa kannata sellaista arvomaailmaa, jossa naisistakin halutaan "yhtä kovia" tappelijoita. Tässä juuri tullaan tähän tasa-arvon problematiikkaan, joka vaan ei käytännössä aina toimi ja jos väkisellä vaan yritetään, sillä tulee olemaan väistämättä tulevaisuudessa vieläkin pahemmat seuraukset.
En tietenkään tue väkivalta, mutta jos pitää valita ja olosuhteet on pakottavat, miehille tappelutaidot ovat välttämätön paha samoin muukin voima. Mietippäs kuitenkin globaalia kulttuuria: miehiä kuolee eniten väkivaltaisuuksissa jopa Ruotsissa, vaikka niin on yrittänyt aina ajaa tasa-arvoa.
TodellavaikeetaKäytäntö nimenomaan osoittaa, että naisilta EI mene liiallisuuksiin. Miehiltä sen sijaan paljon useammin. Miehet syyllistyvät paljon naisia useammin myös hätävarjelun liiotteluun itsepuolustustilanteissa ja sen lisäksi miehet tietysti myös käyttävät rankkaa väkivaltaa huomattavasti useammin kuin naiset. Naisten väkivalta on useinmiten korkeintaan lievää, repimistä ja läpsimistä. Kaikki väkivalta on väärin, mutta naisten harjoittamana harvoin hengenvaarallista.
- Anonyymi00037
Anonyymi00026 kirjoitti:
Se kun vaan ei toimi aina käytännössä. Naisella se menee helposti liiallisuuksiin. Minä olen tätä nähnyt jo peruskoulussa ja se on ollut AINA anteeksiantamatonta ja siitä on juuri jäänyt se pysyvä "murhanhimo" kaikkia sellaisia naisia kohtaan, jotka haluavat olla kovia tappelijoita ja kannustaa muitakin naisia olemaan kova tappelija. EI TOIMI pitemmän päälle enkä missään tapauksessa kannata sellaista arvomaailmaa, jossa naisistakin halutaan "yhtä kovia" tappelijoita. Tässä juuri tullaan tähän tasa-arvon problematiikkaan, joka vaan ei käytännössä aina toimi ja jos väkisellä vaan yritetään, sillä tulee olemaan väistämättä tulevaisuudessa vieläkin pahemmat seuraukset.
Todellavaikeeta"enkä missään tapauksessa kannata sellaista arvomaailmaa, jossa naisistakin halutaan "yhtä kovia" tappelijoita. Tässä juuri tullaan tähän tasa-arvon problematiikkaan, joka vaan ei käytännössä aina toimi ja jos väkisellä vaan yritetään, sillä tulee olemaan väistämättä tulevaisuudessa vieläkin pahemmat seuraukset"
täytyy sanoa että todellavaikeeta on oikeassa. vaikka siitä muuten mitä mieltä tahansa olisikin niin tuossa se on täysin oikeassa mitä sanoi. - Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
"enkä missään tapauksessa kannata sellaista arvomaailmaa, jossa naisistakin halutaan "yhtä kovia" tappelijoita. Tässä juuri tullaan tähän tasa-arvon problematiikkaan, joka vaan ei käytännössä aina toimi ja jos väkisellä vaan yritetään, sillä tulee olemaan väistämättä tulevaisuudessa vieläkin pahemmat seuraukset"
täytyy sanoa että todellavaikeeta on oikeassa. vaikka siitä muuten mitä mieltä tahansa olisikin niin tuossa se on täysin oikeassa mitä sanoi.Onneksi nykyhetki siis onkin niitä kaikkein vähiten väkivaltaisia ihmiskunnan historiassa. Se ei tietenkään ikävä kyllä tarkoita, etteikö väkivaltaa olisi. Onneksi kuitenkin selvästi suurin osa ihmiskuntaa ikinä saa elää varsin vapaana väkivallan pelosta.
- Anonyymi00044
Anonyymi00038 kirjoitti:
Onneksi nykyhetki siis onkin niitä kaikkein vähiten väkivaltaisia ihmiskunnan historiassa. Se ei tietenkään ikävä kyllä tarkoita, etteikö väkivaltaa olisi. Onneksi kuitenkin selvästi suurin osa ihmiskuntaa ikinä saa elää varsin vapaana väkivallan pelosta.
ja juuri tämän takia feminismi ajoittuu nimeomaan meidän aikaamme, kun se on vähiten väkivaltainen aika historiassa. minään muuna ajanjaksona feminismi ei olisi toiminut alkuunkaan.
Anonyymi00021 kirjoitti:
TodellavaikeetaTietysti lyön takas, jos toinen tekee ensin lyömällä minua aloitteen. Eikä katso sukupuolta, ei statusta, eikä kokoa. Olkoon 3m pitkä ja 5m leveä isoakin sattuu. Mulla ei toimi puruesto kuin ihmisten suhteen joista välitän ja pidän.
Kuule mua on lyöny ihan kaikki sukupuolet. Siksihän mä en ketäön kunnioitakkaan sen mukaan, vaan käytöksen mukaan.Jasu2025 kirjoitti:
Tietysti lyön takas, jos toinen tekee ensin lyömällä minua aloitteen. Eikä katso sukupuolta, ei statusta, eikä kokoa. Olkoon 3m pitkä ja 5m leveä isoakin sattuu. Mulla ei toimi puruesto kuin ihmisten suhteen joista välitän ja pidän.
Kuule mua on lyöny ihan kaikki sukupuolet. Siksihän mä en ketäön kunnioitakkaan sen mukaan, vaan käytöksen mukaan.Ei mulla ole pienintäkään tarvetta satuttaa ketään joka ei ensin satuta minua. Piste.
- Anonyymi00047
Anonyymi00044 kirjoitti:
ja juuri tämän takia feminismi ajoittuu nimeomaan meidän aikaamme, kun se on vähiten väkivaltainen aika historiassa. minään muuna ajanjaksona feminismi ei olisi toiminut alkuunkaan.
Päinvastoin. Naisten oikeuksien ja ihmisoikeuksien ylipäänsä parantuminen on edesauttanut väkivallan vähentymisessä. Väkivaltaa on edelleen eniten paikoissa, joissa naisten oikeudet ja ihmisoikeudet ylipäänsä ovat heikoissa kantimissa. Näissä paikoissa kaikkea naisiin ja sorrettuihin kansanosiin kohdistuvaa väkivaltaa ei edes lasketa väkivallaksi.
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Päinvastoin. Naisten oikeuksien ja ihmisoikeuksien ylipäänsä parantuminen on edesauttanut väkivallan vähentymisessä. Väkivaltaa on edelleen eniten paikoissa, joissa naisten oikeudet ja ihmisoikeudet ylipäänsä ovat heikoissa kantimissa. Näissä paikoissa kaikkea naisiin ja sorrettuihin kansanosiin kohdistuvaa väkivaltaa ei edes lasketa väkivallaksi.
no onko noissa "huonoissa paikoissa" sitten paljonkin feminismiä olemassa? enpä usko.
- Anonyymi00050
Anonyymi00048 kirjoitti:
no onko noissa "huonoissa paikoissa" sitten paljonkin feminismiä olemassa? enpä usko.
Kyllä ihmisiä, jotka ajavat omia oikeuksiaan, löytyy kaikkialta. Outoa kuvitella, ettei löytyisi.
- Anonyymi00052
Anonyymi00050 kirjoitti:
Kyllä ihmisiä, jotka ajavat omia oikeuksiaan, löytyy kaikkialta. Outoa kuvitella, ettei löytyisi.
laita linkki, en usko muuten.
- Anonyymi00054
Anonyymi00052 kirjoitti:
laita linkki, en usko muuten.
Se nyt ei tätä asiaa muuta uskotko sinä vai et. Käytä kuukkelia, jos oikeasti kiinnostaa.
- Anonyymi00056
Anonyymi00054 kirjoitti:
Se nyt ei tätä asiaa muuta uskotko sinä vai et. Käytä kuukkelia, jos oikeasti kiinnostaa.
ok, siis oli taas täyttä p*skapuhetta nuo sinun juttusi. kuten aina ennenkin.
- Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
ok, siis oli taas täyttä p*skapuhetta nuo sinun juttusi. kuten aina ennenkin.
Sinä vain olet laiska, kuten aina ennenkin. Jankutat typeriä, vaikka tiedät itsekin puhuvasi paskaa.
- Anonyymi00060
Anonyymi00057 kirjoitti:
Sinä vain olet laiska, kuten aina ennenkin. Jankutat typeriä, vaikka tiedät itsekin puhuvasi paskaa.
no mikä velvollisuus minulla on alkaa todistamaan sinun väitteitäsi??
tuollaista se feminsmi kyllä aina on... vastuu on aina jollain muulla...
- Anonyymi00015
Tämä on keskustelupalsta. Olisit tyytyväinen, että joku edes jaksaa näisin vuodatuksiisi vastata. Sen verran sekopäistä ja maanista settiä taas, että harva viitsii. Yksärin hyvä puoli on, että hän pysyy oikeastaan aina asialinjalla ja asiassa, eikä lähde tuollaiseen rääpimiseen, jota sinä harrastat.
- Anonyymi00016
Kiitos! Asialinjalla pysyminen on ykköstavoitteeni. Mukavaa että se on näyttänyt onnistuvan.
🦄 - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kiitos! Asialinjalla pysyminen on ykköstavoitteeni. Mukavaa että se on näyttänyt onnistuvan.
🦄Niin. Asioista voi olla montaa eri mieltä ja mielipiteitä maailmassa riittää, mutta eri mieltä oleminen ei vielä tee kenestäkään k.päätä. Sen sijaan se, että haluaa alistaa puolet maailman väestöstä ja estää heitä elämästä itse haluamaansa elämää, on jo melkoisen k.päistä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Niin. Asioista voi olla montaa eri mieltä ja mielipiteitä maailmassa riittää, mutta eri mieltä oleminen ei vielä tee kenestäkään k.päätä. Sen sijaan se, että haluaa alistaa puolet maailman väestöstä ja estää heitä elämästä itse haluamaansa elämää, on jo melkoisen k.päistä.
Olen samaa mieltä kanssasi.
🦄 - Anonyymi00039
Anonyymi00019 kirjoitti:
Olen samaa mieltä kanssasi.
🦄erikoista.... olet samaa mieltä itsesi kanssa.... joskus näinkin käy.
- Anonyymi00041
Anonyymi00039 kirjoitti:
erikoista.... olet samaa mieltä itsesi kanssa.... joskus näinkin käy.
Luultavasti hän onkin, samma mieltä itsrnsä kanssa. Minun kanssani hän sen sijaan ei läheskään aina ole samaa mieltä. Minä, jolle hän tuossa vastasi, olen nimittäin ihan eri ihminen kuin Yksäri. Se kykenetkö sinä sitä tajuamaan, on sitten taas täysin eri kysymys, mutta minä ja Yksäri kyllä tiedämme olevamme eri ihminen ja sehän oikeastaan riittää.
- Anonyymi00023
Empä ole moisen nimimerkin kommentteja täällä nähnyt, joten en osaa sanoa siihen mitään.
Yleistäminen on luonnollisesti aina väärin vaikka täällä tosi paljon todetaan, miten miehte sitä ja naiset tätä. Ei ole olemassa homogeenisiä ryhmiä miehet ja naiset vaan me KAIKKI olemme yksilöitä.
Itsestään on pidettävä huolta ja vastuu omasta hyvinvoinnista on itsellä. Tietenkin on väärin jos kävelee muiden yli eikä huomioi muita. Kuinka paljon sitten keskittyy itseensä niin se on taas jokaisen oma asia.- Anonyymi00042
siis tämän feministin mielestä ei ole enää olemassa naisia tai miehiä?
- Anonyymi00035
Kohdallasi siis trollaus toimii
- Anonyymi00043
No mutta samaahan sinä itsekin koko ajan teet. Sinä jauhat jatkuvalla syötöllä ja siitä mitä sinä haluat ja sinun omista oikeuksistasi ja miten epäreilua on, kun kaikki ei toimi juuri kuten sinä haluat. Et sinäkään ole yhdestään omasta oikeudestasi luopumassa, vaan vaadit vain, että muilta vietäisiin pois.
- Anonyymi00049
Ajattele eksyin tuon kaltaisen ihmisen kanssa suhteeseen.. onneksi se suhde on entinen.
- Anonyymi00053
koska se jätti sinut... ei sietänyt olla kanssasi.
- Anonyymi00059
Anonyymi00053 kirjoitti:
koska se jätti sinut... ei sietänyt olla kanssasi.
Voit mielikuvituksessasi haaveilla niin.
Valitettavasti kun on ollut aikaisemmin naimisissa hyvän naisen kanssa, ei voi tyytyä paskaan. Ja koska haluat kuulla kuinka paljon parempi ihminen olet. Kyllä tuo hyvä nainen jätti minut samalla kun lähti toisen miehen matkaan. - Anonyymi00061
Anonyymi00059 kirjoitti:
Voit mielikuvituksessasi haaveilla niin.
Valitettavasti kun on ollut aikaisemmin naimisissa hyvän naisen kanssa, ei voi tyytyä paskaan. Ja koska haluat kuulla kuinka paljon parempi ihminen olet. Kyllä tuo hyvä nainen jätti minut samalla kun lähti toisen miehen matkaan.ok, sori... en tiennyt...
totta tuo että ei kannata tyytyä huonoon. jos vaan tietää mikä on hyvää.
Raivo on aina henkilökohtainen tunne tai tuntemus. Ei kukaan sinällään ole raivostuttava. Jos jokin asia tai henkilö raivostuttaa, niin se mitä voit kehittää olet sinä itse ja miten asian koet. Meillä on suomen kielessä sellainen sana kuin pitkämielisyys.
- Anonyymi00058
Juurikin noin. Se, että jokin asia ärsyttää ja raivostuttaa, kertoo ärtyjästä itsestään. Aloittaja, tai ainakin tuota tunnusta käyttävä henkilö, on moneen kertaan täällä maininnut olevansa hyvinkin ärtymisherkkä ja että impulssikontrollinsakaan nyt ei kovin hyvä ole. Se, että jokin ärsyttää häntä, ei siis liene kovinkaan ainutlaatuista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1244429Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783210- 1001483
- 881338
- 95879
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18713Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21706- 42687
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111673- 43649