Nöyryytys koulussa

Muistelija

*perustuu tositapahtumiin*


Välitunti on päättynyt. Me oppilaat olemme kokoontuneet luokan oven eteen odottamaan, että opettaja tulee päästämään meidät sisään ja tunti alkaa. Historianopettajamme on tunnettu siitä että hän saapuu aina opettajista viimeisenä tauolta. Nytkin kaikkien muiden luokkien opettajat ovat jo päästäneet oppilaat tunneille, meidän luokkamme on viimeinen joka odottaa. Oppilaita se ei tietenkään haittaa, vaan he nauravat, nahistelevat ja juttelevat koulun muuten jo lähes autiolla käytävällä. Tai ainakin jotkut tekevät niin, minä seuraan sitä kaikkea melkein kuin sivustakatsojana, en ole koskaan ollut mikään ilopilleri, vaan vakava ja hiljainen, ehkä vähän yksinäinenkin poika. Pojat ja tytöt ovat omissa ryhmissään. Katselen sivusilmällä luokan tyttöjä. Jotkut pojat juttelevat heidän kanssaan huolettomasti, minulta sellainen ei tahdo onnistua.

Äkkiä huomaan, että eräs tytöistä katselee minua. Käännän oman katseeni poispäin melkein pelästyneenä. Hän on Jenni, yksi luokan kaunottarista. Olen monesti salaa ihaillut hänen sorjaa vartaloaan ja kauniita kasvojaan. Jenni on omasta vetovoimastaan tietoinen nuori nainen, ja myös melko estottoman maineessa. Hän ei ole koskaan osoittanut mitään kiinnostusta minunlaiseeni ujoon poikaan. Kun kohotan uudelleen katseeni, hän katsoo yhä minua, mutta huulille on ilmestynyt tietäväinen hymy. Jenni alkaa kävellä minua kohti lanteet keinahdellen, itsevarmasti hymyillen, mutta hänen katseensa tuo mieleen nälkäisen pedon, joka on saanut näköpiiriinsä helpon saaliin.

Jenni kävelee hitaasti suoraan eteeni.
-Katseletko sinä tyttöjä täällä, vai?
Hänen äänensä kantaa yli luokkatovereidemme hiljaisen puheensorinan. Sekä tyttöjen että poikien keskinäinen keskustelu vaimenee hieman, katseet kääntyvät meidän suuntaamme. Jenni on aivan edessäni, katsoo suoraan silmiin ja sanoo tällä kertaa hiljaa, niin että ehkä vain minä kuulen sen:
-Taidat olla puutteessa…haluaisitko päästä naimaan minua?
Jenni tarttuu kädellään minuun ja alkaa tunnustella hauistani, hänen tiukan paitansa peittämät rinnat kohoilevat hengityksen tahdissa. Tytön parfyymin huumaava tuoksu nousee sieraimiini. Tunnen jalkovälissäni äkillistä painetta, kun kaluni alkaa hiljakseen kovettua vasten tahtoani. Tajuan että kaikki luokkatoverimme katselevat nyt meitä. En ole koskaan ennen ollut kenenkään tytön kanssa seksuaalisessa kanssakäymisessä, en kahdestaan enkä muiden silmien edessä, joten minulla ei ole aavistustakaan siitä mitä tehdä. Saatan melkein tuntea miten syvänpunainen väri leviää kasvoilleni Jennin käden hyväillessä minua, oloni tuntuu epämukavalta ja hämmentyneeltä . Mutta Jenni painautuu vielä hieman lähemmäksi niin että tunnen hänen rintojensa koskettavan minua, samalla kun käsi siirtyy hauikselta alaspäin ja koskettaa hetken vaivihkaa, kuin vahingossa jalkoväliäni. En voi mitään sille että kullini paisuu, tunnen sen paineen haaroissani ja miten se alkaa nostaa housujeni etumusta ylöspäin. Jenni luo nopean silmäyksen alas ja katsoo sitten taas silmiini, näen hänen hymyssään omahyväistä tyytyväisyyttä. Hän perääntyy hieman niin että jalkovälini on koko luokan näkyvillä, mutta kuljettaa nyt kättään rintakehälläni, samalla puhuen silkinpehmeällä äänellä.
-Tekeekö mieli? Et ole tainnut koskaan päästä panemaan...
En saa sanotuksi mitään muuta kuin jonkin epämääräisen ynähdyksen. Tiedostan liiankin hyvin että kaluni on nyt täydessä erektiossa ja että kaikki luokkatoverini näkevät sen varmasti. Kuulen kikatusta tyttöjen joukosta. Tunnen olevani enemmän häpeissäni kuin ehkä koskaan ennen, mutta se ei estä kaluani seisomasta kivenkovana, housuissani näkyvästi pullottaen. Huomaan että Jennikin on kiihottunut, hänen nänninsä ovat kovettuneina tiukan paidan alla. Tajuan jossain mieleni syvyyksissä että hän ei ole kiihottunut minun takiani, tai kaluni takia. Hän nauttii minun nöyryyttämisestäni ja sen tuomasta vallan tunteestaan.

Opettaja ilmestyy käytävän päähän ja kävelee meitä kohti. Jenni hymyilee minulle vielä kerran voitonriemuisesti ja perääntyy sitten. Minä käännyn poispäin opettajasta suoraan luokkatovereideni suuntaan kalu edelleen näkyvästi kohollaan. Opettaja avaa luokan oven, minä astelen muiden mukana luokkaan jalkoväliäni parhaani mukaan peitellen. Tunnen itseni nöyryytetyksi ja alistetuksi.

5

20504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voivoivoi

      onko pikku terska noussut?

      • kuningas

        onko pikkusella nysäkulli päässy nousemaan voi harmi


      • kuningas kirjoitti:

        onko pikkusella nysäkulli päässy nousemaan voi harmi

        Pitääkö mennä kiusaamaan ja vittuilemaan toisille? Jos on totta, niin ihan varmana helvetin noloa, varsinki ujoille! Kasvakaa aikuisiksi!!


    • tbr

      ilkeä tyttö! ehkä mielenvikainen..

    • nusassu

      sitä peppuun siinä kaikkien edessä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1555
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1384
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1285
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1166
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe