Minkä ihmeen takia Orimattilasta ei löydy säiden havaintoasemaa, vaan
kaikki havainnot ja ennusteet yli 20 kilometrin päästä Lahdesta Sopenkorven asemalta?
Minkä takia ei omaa sää/havaintoasemaa?
11
237
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä, asema pitää perustaa ja paikkoina voisi olla Käkelä tai kirkonmäki.
T: Keijo- Anonyymi00002
Hennassa pitää olla ja toinen voisi olla Kankaanmäellä.
- Anonyymi00003
Marenkissa on ukoilla säähavaintoasema. Paas mennen aamu kaffeelle niin kuulet säätilat.
- Anonyymi00004
Vaikka viestisi olisi vitsi, niin tämä on juurikin korruptiota. Yleisen palvelun ehto ei voi olla että on pakko olla yhteydessä johonkin ihmiseen ja/tai mennä johonkin kaupalliseen kohteeseen. Yleiset palvelut on vapaita kaikille ilman rajoitteita eikä mitään ehtoja saa laittaa.
Viittaan esim. siihen, jos minun pitäisi muuttaa vaatetustani tai alkaa jutella random ihmisille vain saadakseni käydä lain-turvaamassa RUOKAkaupassa. Saadakseen postia ei ole olemassa rajoitteita kuin vain hyvin pienelle joukolle vankilassa. En ole vanki. - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Vaikka viestisi olisi vitsi, niin tämä on juurikin korruptiota. Yleisen palvelun ehto ei voi olla että on pakko olla yhteydessä johonkin ihmiseen ja/tai mennä johonkin kaupalliseen kohteeseen. Yleiset palvelut on vapaita kaikille ilman rajoitteita eikä mitään ehtoja saa laittaa.
Viittaan esim. siihen, jos minun pitäisi muuttaa vaatetustani tai alkaa jutella random ihmisille vain saadakseni käydä lain-turvaamassa RUOKAkaupassa. Saadakseen postia ei ole olemassa rajoitteita kuin vain hyvin pienelle joukolle vankilassa. En ole vanki.Tosi hyvä ihailtava kirjotus. Mistä näitä viisauksia Orimattilassa löytyykään.
- Anonyymi00005
Eikä havaintopiste ole siinä Lahdentielle, kevarin ja tien viherkaistalla ennen toista kiertoliittymää?
- Anonyymi00007
Kosmisessa mittakaavassa 20 km on yksi kullin luikaus.
- Anonyymi00008
Pitäisi keskittyä vain ilmastonlämpenemiseen.
- Anonyymi00009
Kato ulos ja totea.
- Anonyymi00010
Sieltä sen näkee kun kurkaa ovesta ulos.
T:Keijo
- Anonyymi00011
Jimi Sääpallo orimattilaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433