Heippa
Haluaisin kuulla kokemuksia kyseisestä koulusta. Lapseni harkitsee sitä normaalin peruskoulun jälkeen. Netistä kun etsii tietoa niin sanotaan että ei juurikaan ole kokeita. Onko näin? Myöskään oppikirjoja olisi vähemmän. Oppilaat tekevät itse "oppikirjansa" eli kirjoittavat asioita vihkoon. Onko tosiaan niin? Miten muuten opiskelu sujuu? Tehdäänkö paljon ryhmätöitä? Onko isoja projekteja? Miten isot luokat on? Entisten oppilaiden kokemuksia ja faktoja mieluummin kuin arvailuja tai kuulopuheita. Kaikki info tervetullutta. Kiitos.
kokemuksia Lahden Rudolf Steiner koulusta
Anonyymi-ap
1
224
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hupaisa koulu, sinne kannattaa mennä! Tosin en ole itse Lahden Steinerkoululaisia, mutta jos lapsesi aikoo lukioon niin yleensä siellä tulee vähiten vastaan kaikenmoisia Steinervillityksiä, kuten sadonkorjuu juhla tms.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2733401Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031703- 681269
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2001130Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991087- 581051
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:511010- 63981
- 42837
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei16823