Paljonko nettotulosi kuukaudessa?

Anonyymi-ap

Ammatinkin saa kertoa, muttei välttämätöntä.

Itselläni noin 3500€

52

1209

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

35 tuhatta

• Anonyymi00027

Myitkö asuntosi minä suunnittelin parin vuoden päästä myyvänäni sillon pääsee reilusti yli 500 000 kuukausi tuloille jos hinnat laskee pitää laittaa vuokralle ja muuttaa takaisin kuhmoon

• Anonyymi00002

Tasatulok 600kk naapurilla 400eh kolmekeryss kuhmopalka. Rusakko ol ka. Uris. Uunidsa hakekattils 500kg kiviä merenrannalla.

• Anonyymi00023

Mistä tunnistaa köyhän sillä on isommat menot kuin tulot

• Anonyymi00003

Euron enempi ja sentin pidempi muna kuin sinulla

• Anonyymi00004

Minulla eläke nettona 2947e/kk.
      Kyllä sillä pärjää, kun nuukasti elää.

• Anonyymi00005

Sehän tarkoittaa sitä, että sulla on aikoinaan ollut bruttotulot 10 000 egee kuukaudessa.
        Ihan hyvin.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Sehän tarkoittaa sitä, että sulla on aikoinaan ollut bruttotulot 10 000 egee kuukaudessa.
        Ihan hyvin.

Ei siihen tarvi kuin vajaa 70000€ :n vuositulot.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ei siihen tarvi kuin vajaa 70000€ :n vuositulot.

Ei kyllä riitä tuommoiset tulot tuohon eläkkeeseen.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ei kyllä riitä tuommoiset tulot tuohon eläkkeeseen.

45 vuotta työssä ja 1 vuosi 6 kuukautta yliaikaa työssä ennen eläkkeelle jäämistä niin siinä se 3000€/kk netto on.
        Viimeisimmän vuoden ansio oli 69800€ brutto.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

45 vuotta työssä ja 1 vuosi 6 kuukautta yliaikaa työssä ennen eläkkeelle jäämistä niin siinä se 3000€/kk netto on.

Ei passaa siltikään laskelmiin.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Ei passaa siltikään laskelmiin.

Kuitenkin mun netto eläke on 2985€/kk ilmoittamilla tuloilla.
        Sitä en tiedä miten on laskettu ja miten on vaikuttanut vuosiansiot ennen eläkkeelle lähtöä?
        Kuitenkin viimeiset 10 vuotta on ansiot olleet reilusti yli 60000€/vuosi
        Nyt verotietojen mukaan eläketulo on 51400€/ vuosi ja veroprosentti 31.5%

• Anonyymi00044
        Anonyymi00036 kirjoitti:

ei tuu sun eläkkeen maksajille superkattumia onneksi itse ymmärsin maksaa asuntolainalla vapaaehtoisen eläkevakuutuksen maksuja asuntolainan korot sai vähentää verotuksessa sekä eläkevakuutuksen maksut täysimääräisenä muutaman vuoden päästä pääsen nostamaan eläkettä nostan sitä juuri sen verran etten joudu maksamaan yhtään veroa se on tuossa eläkebyramidihuijauksessa sama sääntö kuin muissakin byramidihuijauksissa ensimmäisenä mukaan päässeet tienaa tosi hyvin viimeisenä mukaan joutuneet häviää kaiken siinä vaiheessa kun läpimätä systeemi kaatuu

• Anonyymi00045
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Meillä lasketaan koko työhistorian tulot, ei olla enää kymmeniin vuosiin laskettu vain viimeisiä vuosia.

• Anonyymi00006

5300 e/kk pärjäilee. Veroja menee. Suhdanneherkkä homma.

• Anonyymi00007

Tulot 60 000e/kk, menot 65 000e/kk

• Anonyymi00025

Sun täytyy olla yrittäjä

• Anonyymi00008

2400 ei ne suuret tulot vaan ne pienet menot

• Anonyymi00009

Eipä juuri tuloja,pärjäilen ihan hyvin entisillä.

• Anonyymi00010

Eiköhän tässä pärjäillä!!

• Anonyymi00024
        Anonyymi00010 kirjoitti:

No miksipä ei pärjäiltäisi valmiissa maailmassa trump voi pian luoda mielettömän määrän uusia työpaikkoja jopa suomeen grönlannin lisäksi

• Anonyymi00031

Sama täällä ihan hyvin tullaan toimeen vaimon palkalla

• Anonyymi00011

6600 ja tuet päälle. Maksullinen nainen

• Anonyymi00012

Jätkät tekee Onlyfansia🤭

• Anonyymi00013

Minä saan eläkettä 982,90€ kuussa. Se kait on jonkinnäköinen takuueläke, tai niin se virkailija minulle sanoi, kun kävin viimeksi Kelassa Kajaanissa. En minä näistä eläke jutusita paljoa ymmärrä. Lisäksi tuo kirjoitsketjun aloittaja maksaa minun asumistuen hänen eläkkeen verojen muodossa 316,40€ kk. Siis saan asunistukea 316,40€/kk. Asunto on siskoni nimissä, siis muodollisesti. Sisko palauttaa joka kuukausi tuon asumistuen summan minulle käteisenä. Siis oikeastihan se asunto oli aikoinaan minun, mutta kun jäin eläkkeelle, möin asunnon siskolle ns. 500 eurolla. Lisäksi minä olen saanut ilmaisen hammashoidon, ja jalkahoidon. Lisäksi olen saanut kinuttua vuosittain sossu tädiltä tuetun viikkoloman Vuokatin kylpylästä. Välillä antavat ruokaraha kupongin tuohon paikalliseen K-Markettiin. Tosin sillä lapulla ei saa ostaa kaljaa, ja tupakkia. Lisäksi olen saanut hommattua vuosittain yhdet ilmaiset silmälasit, siis sossun piikkiin. Toissavuonna antoivat kahdet, kun ilmoitin, että entiset menivät rikki. vaikka ei ne oikeasti menneet. Jouduin vain puhumaan siinä asiassa ns. muunnettua totuutta. Kaksi vuotta sitten sain kelasta rahat uuden polkupyörän hankintaan. Kerroin, että pitää päästä käymään kaupalla. Tosin möin pyörän pois jo seuraavalla viikolla Torissa. Ryypättiin myyntirahat ystävini kanssa. Nyt olen ajatellut kinuta sossutädiltä rollaattorin hinnan. Voin taas ryypätä ystäväni kanssa pitkän viikonlopun tuon kirjoitusketjun aloittajan piikkiin. Ai niin, meinasi ihan unohtua. Saan vuosittain yhden kansallispuvun hinnan sossusta. Uusi puku maksaa tätä nykyä 2500€, kun siihen menee sitä kallista kangasta niin paljon mm. samettia. Niin, ja välillä saan seurakunnalta ruokapaketin. Tosin siinä ei ole kuin kuivaa muonaa, ryynejä ym. vastaavaa. Myös jehovan todistajat on antaneet silloin tällöin paketin. Siinä on ollut yleensä vaatteita, jotka olen sitten myynyt Torissa. On päästy ystävän kanssa ryyppäämään niillä rahoilla. Eli, ihan hyvin tässä on pärjäillyt, vaikka en elämsääsni ole tarvinnut tehdä oikeita töitä päivääkään. Eikun vaan tämän kirjoitusketjun aloittajan, ja muutaman tyhmän eläkeestään kehuvan kirjoittajan piikkiin. Hölmö tekee töitä, viisas elää vähemmilläkin töillä. Hai sie.

• Anonyymi00014

Kuuluiko siihen heimovaatteeseen ne sisäpuolella olevat koukut, joihin kerätään Prismasta viikonlopun ruokakassit, vai pitikö ne kuitenkin itse ommella?
        Puuilostako varastit ne koukut?

• Anonyymi00019

Sinulla on elämä hyvin, onnea!👍

• Anonyymi00029

Sä oot omaksunu ton eteläeurooppalaisen elämäntyylin hyvin kaikki ei sitä osaa vaikka suomi on ollu ikuisen eu:n orjuuden uhri jo vuosikymmeniä natokiimaa ei riittänyt ku pariksi vuotta minä vasta aloin nauttimaan näistä kokoomukselle tärkeistä asioista kiitos hyvistä vinkeistä

• Anonyymi00040

Missä sinä olet ollut kaikki nämä vuodet?

Mökillä😡

• Anonyymi00048
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Missä sinä olet ollut kaikki nämä vuodet?

Mökillä😡

mökistä saa vuokrattuna 2000 kuussa käteen verottaja ja loma rengas vie melkein puolet

• Anonyymi00015

Ei ole välttämätöntä kertominenkaan.

• Anonyymi00016

Onko sulle selvää brutto ja netto? Oletko hakenut pienen verokirjan, sitten maksat lisäveroja jne.

• Anonyymi00030

toihan on ihan normi palkka suomessa ei tusta tarvii olla kateellinen ei satu olee sun naapuri

• Anonyymi00034

Pruttopalkka olisi parempi verrattava siinä mielessä kun kaikki ei saa verovapaita tuloja suomessa voi myydä kalaa 100kg vuosi jos se on kuhaa siitä saa täälläpäin 1000e riistaa voi myydä 100 metsäkaurista 50 valkohäntäpeuraa pilkunviilaajille valkohäntäkauris 20 hirveä 1000 jäniseläintä 3000 kyyhkyä noilla voi tienata verovapaasti vuodessa noin 80 000-100 000e kateelliset metsästäjät yrittää nyt kieltää kalan myynnin kokonaan on ne ahneita

• Anonyymi00017

Siskon nimi oli?

• Anonyymi00018

Kerran vuodessa kylpylään. On se mahtava Elämä!

• Anonyymi00020

Yrittäjä, 4000€-6000€ netto /kk

• Anonyymi00032

Missä päin suomea jos kuhmossa niin kova tulo

• Anonyymi00037
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Missä päin suomea jos kuhmossa niin kova tulo

Oulussa firma vaikka Kuhmossa asun.

• Anonyymi00039

No ei oo hääviä!

• Anonyymi00050
        Anonyymi00039 kirjoitti:

No ei oo hääviä!

On ihan hyvä kun itse en osallistu työntekoon vaan toiset tekevät työn.

• Anonyymi00021

2800 e.

• Anonyymi00028

Kirvesmies 600e-15 000e

• Anonyymi00033

Prosentti kuukaudessa. Riittää mainiosti. Poof.

• Anonyymi00047

tuo on jo rahanaisen tai miehen puhetta omaisuutta pitää olla reilusti että prosentin tuotolla pärjää

• Anonyymi00042

4000 euron bruttoeläkkeeseen tuli vuojen alusta 25 euron korotus. Ny tjää käteen ihan himpan alle 3000 e.
      Van sillä pärjejää...

• Anonyymi00043

• Anonyymi00046

minä saan kelasta 600e tiukkaa tekee mitenhän ne mamut pärjää kun ne ei saa kuin 2000e osa on saanut lisäksi pimeitä töitä taksi ja ruoka kuskeina niillä menee kuulema tosi hyvin

• Anonyymi00049

Nyt keskituloinen, mutta kiitos potkulain ja työttömien tukileikkausten arvatenkin nolla puolen vuoden - vuoden päästä. Siksi kaikki säästöön, eikä kulutukseen mitään. Siinäpä teille, kauppiaat...

• Anonyymi00051

6600,- olen toimitusjohtaja.

• Anonyymi00052

8markkaa työ tyhjäntoimitus eivät anna nihilistit ässä mersuun vekseliä pankista ne juutaan nihilistit vaikka tulot on noinkin hurjat

• Anonyymi00053

4700 e/kk netto.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      59
      5581
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      200
      3656
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2448
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2385
    5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      9
      1288
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      67
      1078
    7. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      102
      1069
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      89
      1061
    9. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      18
      1042
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      975
    Aihe